سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خبرآنلاین در مسیر ضدانقلاب

خبرآنلاین در مسیر ضدانقلاب

سایت خبرآنلاین در یادداشتی با عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس‌جمهور» علاوه بر دهها اتهام و کلی‌گویی، به تمسخر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و چند ساعت بعد یادداشت مذکور را از روی خروجی خود حذف کرد.

وقتی بعضی مسئولان عالی کشور به خود اجازه می‌دهند برای یک  دستمال قیصریه را به آتش بکشند و رسانه‌های غرب و اپوزیسیون را از خماری به در آورند و از هلهله و کف و سوت آنان احساس شادمانی کنند باید منتظر سربرآوردن مارهای خوش‌خط و خال به برکت حرارت تولیدی آنان باشیم. ابهام‌گویی،‌عدم ورود مصداقی به مدعا و سرگرم کردن افکار عمومی به مسائل انحرافی به جای پاسخگویی به مطالبات مردم عمده دلایلی است تا پیشکسوتان جهاد و شهادت توسط عناصر شناخته شده به فساد متهم شوند.
در جنگ روانی یکی از راه‌های جاانداختن یک دروغ بزرگ تکرار آن است و برای جلب توجه به یک مقوله،‌ارجاع آن به نقطه مقابل ماهیت حقیقی آن است.

سایت خبر آنلاین مدت‌ها بود که با نیروهای خط مقدم انقلاب اسلامی و رسانه‌های ارزشی بسیار خصمانه و کینه‌توزانه برخورد می‌کرد. اکنون این سایت در تکمیل سیاست خصمانه و ضدانقلابی خود و در راستای رمزگشایی از سخنان رئیس‌جمهور نه تنها به اتهام اکتفا نکرده که به سخره گرفتن کسانی پرداخته است که آثار جهاد و ایثار بر بدن‌های نحیف آنان به یادگار مانده است.

کاش اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مصداقی مورد نقد قرار می‌گرفت اما گویی بغض و حقد و کینه سیلی خوردگان از خط خونبار خمینی در سایه بی‌پروایی مسئولان، از چارچوب‌های پیشین بیرون زده است و از کنترل خارج شده. امام فرمود سپاه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نشود. آیا کسی تاکنون حاضر شده است خلاف این را ثابت کند.

حرف امام ورود به سیاست نیست بلکه ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی است. سپاه یک نیروی کلاسیک چشم و گوش بسته نیست که باید روزی برای امنیت امثال گردانندگان سایت خبر آنلاین افراد آن کشته شوند، بلکه در تراز انقلاب و پرکننده همه خلأ‌های آن است. سپاه به عنوان نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی بخشی از نخبگان یک جریان (نه همه جریان) را ضدانقلاب می‌داند و بر مرزبندی نظام با آن اصرار می‌ورزد و این طبیعی است که عده‌ای معنی آن را ورود به سیاست بدانند.

معمولا تلقی از فساد جایی صورت می‌گیرد که اموال عمومی در جیب شخصی افراد قرار بگیرد و حیف و میل بیت‌المال مسلمین در راستای خود‌، قبیله و باندهای همسو صورت گیرد. اگر چنین است به جای کلی‌گویی مصادیق آن را در سپاه و پاسداران اعلام کنید. سپاه در کوران تحریم و فشارهای مستمر دشمن، حیثیت و شرف خود را وسط میدان گذاشت تا با تلاش همه‌جانبه و گمنامانه ملت ما در مقابل دشمن سر خم نکند.

آنجا که پیمانکار خارجی به فرمان امریکا پروژه‌ای را رها می‌‌کرد، سپاه به میدان آمد تا ملت و نظام در مقابل دشمن سرافکنده  نشود، آنجا که تکفیری‌های جگرخوار و سربر به میدان آمدند خون شهدای سپاه از القصیر تا غوطه شرقی و حلب تا شمال سامرا و شرق کشور به زمین ریخت تا امثال مدیران خبرآنلاین در کنار همسرانشان آسوده باشند. راستی این همه وارونه‌سازی برای چیست؟ بدون تردید این همه هجمه برای گشودن راهی است که از چارچوب‌‌های انقلاب اسلامی عدولی صورت گیرد.

باید باور کنیم که با حمله به سپاه، غرب امتیاز خاصی به خاطر تعلق عاطفی به عده‌ای نخواهد داد، چراکه امام فرمود: «ما چه بخواهیم و چه نخواهیم استکبار و صهیونیست‌ها در تعقیب‌مان خواهند بود تا حیثیت مکتبی‌مان را لکه‌دار کنند.»

 اکنون سپاه رسالت الهی خود را پیشگیری از این لکه‌دار شدن می‌داند و عده‌ای در کشور برای شکستن این سد دفاعی و بی‌اعتبار کردن آن علم فساد را در اردوگاه آن می‌کارند. خون شهدای سپاه و تلاش گمنامانه فرزندان ملت در این دژ تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی حافظ آن خواهد بود. عزت و ذلت طبق قاعده قرآن از آن خدا، رسول و مومنین است و هیچ کس نمی‌تواند آن را بگیرد.

 اگر کسی با کم‌کاری یا تنبلی از چشم  ملت می‌افتد باید سپاه تاوان آن را بدهد؟ اگر مدیریت خبرآنلاین می‌خواهند آزاد‌مرد باشند پیشنهاد مشخصی به آنان می‌دهیم. چه اشکال دارد دارایی 20 نفر از مدیران... و 20 نفر از فرماندهان سپاه توسط قوه قضائیه مشخص و به صورت همزمان در رسانه‌‌  شما به اطلاع مردم برسانید تا مشخص شود رانت اطلاعات و فساد قارچی کجا و سرهای بریده شده برای عزت مسلمین کجا.

نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی بغض و کینه دشمنان نسبت به ارزشی‌ترین نهادهای کشور را در همین یادداشت‌ها و سخنرانی‌ها جست‌وجو می‌کنند. برای اثبات نام این وجیزه به بزرگان نظام مراجعه می‌کنیم. مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند: «دشمن در این کشور کسی است که عیناً همان حرف دشمن خارجی را تکرار می‌کند.» با این قاعده می‌توانیم بین خبرآنلاین و جرس و بی‌بی‌سی فارسی و صدای امریکا تفاوت قائل شویم؟ باور بفرمایید حیای صدای امریکا کمی بیشتر از شماست.

بعد از فروپاشی شوروی سابق، دکتر حسن واعظی با تحقیقات گسترده‌ای علت آن را جویا شدند. در بررسی‌‌های  ایشان یکی از دلایل عمده فروپاشی شوروی بی‌اعتبار کردن نهادهای اصلی کشور توسط غرب و رسانه‌‌های  همسو با غرب بود. بی‌اعتبار کردن ک.گ.ب، پلیس، دادگاه قانون اساسی، قوه قضائیه و ... از این جمله بود. همین کپی‌برداری در دوران اصلاحات در ایران انجام شد. حمله به شورای نگهبان، سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در این زمان انجام شد.

مقام معظم رهبری در سال 1383 در جمع دانشجویان بسیجی حوزه‌‌های  فشار دشمن را بر شمردند و از آن جمله به 1- انحلال فرهنگی؛ 2- فشار مستمر اقتصادی؛ 3- از کار انداختن بازوهای توانمند نظام و 4- تشکیل هسته‌‌های  ذی نفوذ در داخل کشور اشاره کردند. گویی فشارهای مستمر اقتصادی باعث شده است که مسئولیت از کار انداختن بازوهای توانمند نظام در داخل به عهده کسانی سپرده شود که سابقه‌ای در انقلاب اسلامی داشته‌اند زیرا غرب می‌داند اپوزیسیون ایران قلیل، ضعیف و قابل اشراف است.

بنابراین طبق این جمله مشاور کاخ سفید که: «ما برای براندازی انقلاب اسلامی از درون، دنبال انقلابیونی می‌گردیم که در عین ستودن خمینی، بشود آنان را به خدمت گرفت»، مأموریت و نفاق جدیدی در درون نظام شروع شده است. لذا بی‌حکمت نیست اگر مجدداً گفته شود پیشکسوتان جهاد و شهادت آماده باشند.

منبع : روزنامه جوان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/10/19 :: ساعت 9:53 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 149
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556816
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب