سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تندخویى گونه‏اى دیوانگى است ، چرا که تندخو پشیمان شود و اگر پشیمان نشد دیوانگى او استوار بود . [نهج البلاغه]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» با ما باش در امان باش

پیام این طرح برای چه کسانی بود؟ 


طرح معروف "شمر و اوباما" در ایام اربعین حسینی و سالگرد حماسه 9 دی در سال 91 بر دیوار ساختمان 12 طبقه  واقع در میدان ولیعصر نصب شد.
منبع: نکات پرس


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/8/10 :: ساعت 11:56 عصر )
»» حمید روحانی: هاشمی هیچگاه روحیه انقلابی نداشت

سیدحمید روحانی(رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی):
هاشمی هیچگاه روحیه انقلابی نداشت/ موسسه نشر و تنظیم آثار امام از مسیر خود منحرف شده/ خاطره‌‌سازی با هدف منزوی کردن خط امام
حمید روحانی

حجت الاسلام سیدحمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، درباره ادعاهای هاشمی درباره مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران اظهار داشت: اهداف،‌ آرمان‌ها و رهنمودهای امام ریشه در احکام اسلام داشت و برگرفته از قرآن بود. امام هیچ وقت سخن و مطلبی منهای موازین اسلامی و احکام الهی بیان نکردند آنچه را که دستور می‌دادند و بر روی آن تاکید داشتند و پا می‌فشردند برگرفته از قرآن بود.

روحانی ادامه داد: مسئله مرگ بر آمریکا به حقیقت دستور قرآن است. خداوند دوست ندارد کسی صدا به ناسزاگویی بلند کند و مگر آن کسی که مورد ظلم قرار گرفته است. آمریکا به عنوان شیطان بزرگ به ملت ایران ظلم‌های فراوانی کرد که در تاریخ انقلاب محفوظ است، بنابراین مبارزه با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا یک دستور قرآنی است که امام نیز بر آن تاکید داشتند.

عاشقان یقه چاک آمریکا در داخل به دنبال فرار آمریکا از مخمصه هستند

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که احساس می‌شود تلاش آگاهانه‌ای در جهت تحریف برخی اظهارت امام(ره) به بهانه مذاکره با آمریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به نظر من اصل جریان برمی‌گردد به اینکه آمریکا در منطقه به بن‌بست رسیده است. شکست آمریکا در سوریه آخرین و اولین شکست نبود و تلاش می‌کند خود را نجات دهد از این رو مطرح کردن حذف مرگ بر آمریکا در داخل از سوی کسانی که عاشقان یقه چاک آمریکا هستند برای این صورت می گیرد که می‌خواهند آمریکا بدون آبروریزی از این مخمصه فرار کند.

هاشمی به گفته خودش هیچگاه یک انقلابی نبود

وی درباره علت تلاش های هاشمی برای محو شعار مرگ بر آمریکا یادآور شد: آقای هاشمی به چند علت موضوع حذف شعار مرگ برآمریکا را مطرح می‌کند؛ علت اول این است که آقای هاشمی هیچ وقت یک مرد انقلابی نبود و خود آقای هاشمی در کتاب آقای زیباکلام تحت عنوان هاشمی بدون روتوش صریحاً می‌گوید که اگر شاه به اصل دوم متمم قانون اساسی عمل می‌کرد و مقداری فشار و استبداد را کم می‌کرد احتیاجی به انقلاب نبود. بنابراین ایشان روحیه انقلابی نداشت و در حقیقت در هاشمی رفسنجانی بیشتر اندیشه‌های لیبرالیستی پررنگ بود تا روحیه انقلابی که در نهایت خواه و ناخواه با یک انقلاب مواجه شد.

«عامل دیگری که آقای هاشمی را به این ورطه کشیده است آن است که وی احساس می‌کند در میان مردم پایگاهی ندارد. از انتخابات مجلس ششم تا انتخابات ریاست جمهوری سال 84، اینها نشان داد که آقای هاشمی پایگاه مردمی را از دست داده است بنابراین کسانی که پایگاه مردمی ندارند بالاخره می‌خواهند به جایی چنگ بزنند و همیشه مطرح باشند.»

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/8/9 :: ساعت 1:48 عصر )


»» «نهج البلاغه طلائی» برای «اسلام آمریکایی» است، نه «اسلام علوی»

«نهج البلاغه طلائی» ربطی به «اسلام علوی» ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی عجیب، از نهج‌البلاغه نگاشته شده بر اوراق طلایی رونمایی کرد. حضور نفر اول حوزه فرهنگی کشورمان در چنین مراسمی که یادآور اشرافیت‌گرایی و تجمل‌پرستی و فراموشی راهبردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است، هشداری جدی را می‌طلبد.

بنابر روایات بسیاری، ائمه اطهار علیهم السلام از ما منتسبان خود خواسته‌اند که با رفتار وعملکرد باید مروج راه نجات بخش اهل بیت علیهم السلام باشند.

نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها نمونه‌ی حکومت شیعی می‌توانست عملاً با حاکم کردن عدالت و مهروزی و ارائه ی مروّت سیاسی  و سبک زندگی راستین بهترین مبلغ فرهنگ ناب محمّدی (صل الله علیه و آله) باشد ولی متأسفانه هرچقدر به جلو تر می‌رویم ضعف‌ها در این رسالت مهم انقلاب اسلامی نمایان‌تر می شود.

و طبق معمول وقتی جامعه‌ای از هویّت تهی شود به ظاهر سازی‌های مخرب روی می‌آورد، مثلاً  این روزها خبری منتشر شد مبنی بر رونمایی از نهج‌البلاغه‌ای نگاشته شده بر روی ورقه‌های طلا ، توسط وزیر ارشاد دولت یازدهم!!!
جنتی
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/8/8 :: ساعت 6:21 عصر )
»» آقا شروع من تویی به نام اسمت...

آهنگ بسیاز زیبا و فوق‌العاده «زینت آسمون» با صدای دلنشین حامد زمانی

این کار ارزشی کمتر شنیده‌شده از حامد زمانی در باب مظلومیت امام حسین(ع) میباشد که از کارهای اولیه زمانی است که ظاهراً در سال 85 ساخته شده است.

زینت آسمون

سوگ سروده‌ای عاشورایی و اثری بدیع و به یاد ماندنی با عنوان «زینت آسمون» پیشاپیش به پیشگاه سوگواران حسینی تقدیم می‌گردد:

دانلود آهنگ mp3 :

لینک 1 (کیفیت 192) (حجم: 7MB)

لینک2 (کیفیت 128) (حجم: 5MB)

لینک3 (کیفیت 128) (حجم: 5MB)

لینک4 (کیفیت 128) (حجم: 5MB)

 

دانلود فایل کم حجم مناسب برای قرار دادن به عنوان نوای وبلاگ: 

لینک1 (حجم: 900KB)

لینک2 (حجم: 700KB)

 

دانلود نماهنگ:

دانلود نماهنگ از سایت تبیان (حجم: 10MB)

مشاهده و دانلود نماهنگ در سایت آپارت

 

دانلود فایل فلش زیبا با پسوند swf (حجم: 1.4MB)


باز امشب از تب تو شها تاب می خورم           باز از فرات خشــــک لبت آب می خورم

باز از نسیــم کرببــلا مسـت می شوم           میسوزم و سیاهی یک دست میشوم

آقـــــــا شروع من تویی به نام اسمت            مـــولا تمـــــوم آدمــــا غــــلام اسمت

وقتــــــی کشیــــدی دستتو  رو سرم            شــــــدم   گــــــــدای   دور حـــــــرم

 تو می دونی که مــــن یه رو سیاهم             عشقـم ، همه ی دلخوشیم همینه

چشـــــــام یـــــه روز اینـــــو ببینـــــه             عـــزیــز فاطمـــــه  دادی پنـــاهـــــم

بمیــــــرم آقــــــا  کفــــــن نـــــداری              چــــــرا تــو ســر در بــــدن نــداری؟!

تــــو   زینـــــت اهــــل آســـمـــونی              حـــــالا چـــرا  پیــــرهـــن  نــداری؟!

مــــــــن از تــــو دل نمــــی کنـــــم               آقــــام اگــــــه  قـــابــــل  بـــدونــی

اگـــــــــه  میـــــــون  عــــاشقـــات               ایـــن   دل  مـــــا  رو  دل  بــــدونـی

مــــن از تـــــو دل نمــــــی بـــــرم                مگـــه می شـــه  از  تــو جدا شـد؟!

مگه می شــــه دل  بـــه  تـــو  داد              و  بــــی خیــــال  کـــربـــلا  شـــد؟!

تــمـــوم    زنــدگیمــــــــو  مــــــن                مــــدیـــون  دستـــــای  تــو  هستم

نمـــی دونـــم  چـــه  جــوری  شد               نــدیــده  مـــن  دل  بـــه  تـو  بستم

ولـــی  بــــدون  هــر جــا  باشــم                 نشــون  نــوکــــریـــت  بـــاهــــامــه

تــمـــوم   عـــــــالـــم   بــدونـــــه                 هـــرجــا بـــاشــــم حسیــــن آقامه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/8/7 :: ساعت 2:4 عصر )
»» جمع آوری بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» از سطح شهر تهران

بیلبوردهای «صداقت آمریکایی»

در یک اقدام ضرب‌الاجلی، بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

محتویات این تابلوها درباره ماهیت استکباری آمریکا بوده و یادآوری کننده مشی و روش کاخ سفید در مذاکره با کشورهای مستقل جهان مانند ایران است اما اکنون جمعی از رسانه‌های موسوم به زنجیره‌ای می‌کوشند تا با حجمی وسیع از تحلیل‌های شتابزده و یک‌سویه در کنار مصاحبه‌های پر تعداد با تیترهای جنجالی، اصل این کار زیبای فرهنگی و هنری را زیر سوال ببرند تا به خیال خود زمینه ارتباط با آمریکا را فراهم کنند!

صداقت آمریکایی

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/8/6 :: ساعت 6:48 عصر )


»» کینه های 88 علیه امام سر باز کرده است

سعیدقاسمی:
کینه‌های 88 علیه امام سر باز کرده است/ ما از حذف «منتظری‌ها» ترسی نداریم

سردار دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه موج هجمه شدید به حضرت امام که دارد اتفاق می‌افتد، یک جریان برنامه‌ریزی شده است، گفت: ما اینها را در راستای فتنه‌گران سال 88 می‌دانیم؛ تمام آن حقد و کینه‌ها دوباره زنده شده و «احقاداً بدریه و خیبریه و حنینیه» اتفاق افتاده است.

کینه‌های 88 علیه امام سر باز کرده است/ ما از حذف «منتظری‌ها» ترسی نداریم

سعید قاسمی از فرماندهان دوران مقدس، درباره اهانت بی‌سابقه به خانواده شهدا و خاطره سازی درباره امام راحل اظهار داشت: متاسفانه این افراد طی سالیانی که هجمه شدیدی در دانشگاه‌ها و اماکن سیاسی و اجتماعی به تفکر حضرت روح‌الله شد، پرچم‌دار و سردمدار بودند.

سردار قاسمی ادامه داد: به دلیل شرایط سیاه و منجلاب و مردابی که برای تفکرات‌ این جریان پیش آمده، آنها پشه‌ وار در این مرداب جولان می‌دهند و خوشحال‌ خواهیم شد که یکبار برای همیشه تفکراتی که با امام هیچ سنخیتی ندارد، مطرح شده و در این دوره معدوم شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس درباره خاطره ‌گویی هاشمی از امام و ادعای موافقت ایشان با حذف شعار مرگ بر آمریکا از سوی رفسنجانی تصریح کرد: این هجمه‌های جدیدی که به تفکرات امام می‌شود یک طرفش  هاشمی، یک طرفش این خانم و طرف دیگرش فرد دیگری وجود دارد.

وی با اشاره به مدل فکری سردمداران این جریان، خاطرنشان کرد: آنها فکر می‌کنند می‌توانند کشور را به توطئه 78 یا فتنه 88 ببرند، از یک بابت بسیار خوشحال هستیم که این تفکراتی که مثل یک غده سرطانی در پیکره نظام و انقلاب اسلامی رشد کرده است، یک بار برای همیشه از بین برود؛ جامعه باید درد رفع این ضایعه را در هر سطح و مقامی که باشند، تحمل کند.

سردار قاسمی افزود: به حول و قوه الهی فارغ از اینکه آنها آلزایمر گرفته، یا ازهمان ابتدا سنخیتی با امام روح‌الله نداشته یا طی یک دوره استحاله شده‌ باشند، در این دوره این اتفاق خواهد افتاد.

این سردار دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه موج هجمه شدید به حضرت امام که دارد اتفاق می‌افتد، یک جریان برنامه‌ریزی شده است، گفت: در مرداب و لجن‌زاری که مدل فکری بعضی از سردمداران این جریان جدید به آن آغشته است، به حول الهی در این دوره شاهد مرگ این تفکر و افرادی با این تفکر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ما اینها را در راستای فتنه‌گران سال 88 می‌دانیم؛ تمام آن حقد و کینه‌ها دو باره زنده شده و «احقاداً بدریه و خیبریه و حنینیه» اتفاق افتاده است.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: اصل تفکر روی کار آمدن این نوع تفکرات و توطئه‌ها برای جوانان ما روشن و شفاف نیست و این موضوعات در همین تقابل‌ها باید روشن شود؛ داستان منتظری و منتظری‌ها برای این اتفاق افتاد که کسی خوف نداشته باشد؛ امام یک بار گفت که ما هیچ بدهی به هیچ کس نداریم و هر کس در هر مقامی بخواهد در برابر انقلاب بایستد حذف خواهد شد.

این سردار دوران دفاع مقدس این جریان اخیر را استمرار همان جریان دانست و افزود: ما خوفی نداریم که آنها بخواهند مقابل انقلاب بایستند چراکه باید یک بار دیگر در صحنه این اتفاق بیفتد هرچند که این عمل جراحی سخت است؛ اما در این دوره نیز معلوم است که امتحانی سخت‌تر از گذشته خواهیم داشت.

 

منبع: فارس



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/8/5 :: ساعت 11:25 عصر )
»» پاسخ به توهین یک روزنامه در شب عید غدیر

نقدی بر یک یادداشت مغالطه‌آمیز روزنامه بهار

پیشوای سیاسی به وسعت تمام تاریخ

در پی انتشار یادداشت غیرعلمی و مغالطه‌آمیز «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» در یکی از روزنامه‌های صبح کشور، حجت‌الاسلام ابوالقاسمی از کارشناسان شبکه جهانی ولایت در یادداشتی مبسوط به ادعاهای نویسنده آن پاسخ داد.
روزنامه بهار در صفحه نخست شماره 253 خود (چهارشنبه اول آبان 1392) یادداشتی تحت عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به قلم علی‌اصغر غروی از چهره‌های منتسب به حزب نهضت آزادی ایران منتشر کرد. 
 روزنامه بهار
این یادداشت که به گفته نگارنده آن «نظری است در میان نظرها»، نه تنها از ارجاعات و مصادر متقن برای ادعاهای خود بی‌بهره است، بلکه آیات قرآن کریم را نیز به صورت تقطیع شده به کار می‌برد و به صورت تحریف‌شده ترجمه می‌کند.
 گفتمان وی در این یادداشت نه تنها علیه شیعیان است، بلکه اهل تسنن را نیز هدف قرار می‌دهد و در وهله بعدی، به نبوت اشکال می‌کند. امری که نتیجه‌ای جز تفرقه‌افکنی و نزاع درون‌دینی ندارد.
 به زعم کارشناسان، شایسته است نگارنده این یادداشت غیرعلمی که دانش‌آموخته فلسفه است، ضمن پرهیز از سفسطه و مغالطه، از ورود به مباحث تفسیری و حدیثی که فاقد تخصص در آن است، پرهیز کند.
 متاسفانه شاهد آن بودیم که نویسنده‌ای معلوم الحال که سابقه انکار بسیاری از عقاید مسلم شیعه را در کارنامه خود دارد، در شب عید غدیر، بار دیگر شبهاتی تکراری را به صورت مقاله‌ای بر ضد عقیده شیعه در آورده و آن را به همراه الفاظی زشت و توهین آمیز در صفحه اول یک روزنامه رسمی نشر داده است. البته نویسنده از طرفداران وهابیت درون‌شیعی است که در حقیقت، با عقاید شیعه دشمنی دیرینه  دارند و از یک سو برای سست‌کردن اعتقادات شیعیان تلاش می‌کنند و از سوی دیگر مطالب را به اسم شیعه و بر ضد اهل سنت مطرح می‌کنند تا موجبات جنگ مذهبی را فراهم کنند!

به دلیل آن که ارسال متن طولانی وجود ندارد، لذا ادامه مطلب را در اینجا یا اینجا مطالعه نمایید.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/8/5 :: ساعت 8:8 صبح )
»» وزارت علوم، سهم اصلاح طلبان!

معرفی وزیر جدید برای وزارت علوم؛

سرانجام وزارت علوم پس دو ماه التهاب

اکنون «فرجی‌دانا» دیگر اصلاح‌طلبی که سابقه معرفی به مجلس جهت دریافت رأی اعتماد و کوشش برای نشستن بر کرسی وزارت علوم را در کارنامه سال‌های پیشین خویش دارد به مجلس معرفی شده است تا شاید وزارت علوم هم صاحب وزیر شود.

فشار عناصر تندرو و افراطی اصلاح‌طلب بر دولت یازدهم، نه‌تنها موضوعی نیست که بتوان انکار کرد بلکه فشار این دسته از افراد بر دولت «تدبیر و امید»، اکنون دیگر حالتی علنی به‌خود گرفته است.

فرجی دانا

دولت سهامی عام ، دولت شایستگان؟

اکنون دیگر مشخص شده است که دولت یازدهم در هر صورت قصد دارد وزارت علوم را به عناصر اصلاح‌طلب بسپارد. به بیان ساده‌تر آنکه پس از کناره‌گیری «عارف» از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری و ورود بخش عمده آرای وی به سبد آرای «حسن روحانی»، طبیعی است که اصلاح‌طلبان حامی «عارف»، مطابق قول‌وقرارهایی که منجر به‌کناره‌گیری معاون سابق خاتمی از انتخابات شد، خواهان دریافت سهم خود از دولت باشند.

البته «حسن روحانی» در ایام تبلیغات انتخاباتی و در روزهای نخستین پس از کسب رأی 50.7 درصدی، قول استفاده از افراد شایسته در مناصب دولتی خصوصاً در هیئت دولت را داد. وی همچنین از کسانی انتقاد کرد که بدون بلیت سوار اتوبوس(دولت) شده‌اند و باید پیاده شوند.

در چنین روزهایی که سومین گزینه اصلاح‌طلب از سوی رییس‌جمهور برای کسب کرسی وزارت علوم معرفی شده است، یا باید نتیجه گرفت که در توافقات پشت پرده وزارت علوم به عنوان سهم اصلاحات در نظر گرفته شده است؛ یا اینکه فشار جریانات اصلاح طلب داخل و خارج دولت موجب این امر می‌شود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/8/4 :: ساعت 5:50 عصر )


»» همه توهین ها و حاشیه سازی های خواهران اشراقی در بیت امام(ره)

خواهران اشراقی و حاشیه‌سازی در بیت امام(ره)/ آیا این اولین توهین اشراقی‌ها به امام بود؟

بازخوانی اظهارنظرهای جنجال برانگیز و تحریف سخنان امام راحل از سوی خواهران اشراقی (زهرا و نعیمه) نشان می‌دهد که حاشیه سازی و اظهارنظر‌های جنجالی این 2 خواهر محدود به روزهای اخیر نمی‌شود البته اوج گرفتن این موضوع پس از انتخابات ریاست جمهوری، این احتمال را تقویت می‌کند که سوء‌ استفاده از فضای سیاسی کشور و شعار اعتدال یکی از این دلایل است.

خواهران اشراقی

در روزهای اخیر اظهارات حاشیه ساز 2 تن از نوه های امام خمینی (ره)، بازتاب وسیعی در میان جامعه داشت.

اظهاراتی توهین‌آمیز که تقریبا همه چهره‌های مختلف سیاسی با گرایش های متفاوت و همچنین اعتراض قشر وسیعی از جامعه را برانگیخت، تا جایی که علی لاریجانی و صادق خرازی هم در برابر مواضع اخیر 2 خواهر اشراقی واکنش نشان دادند.

اما این اولین بار نیست که خواهران اشراقی (نعیمه و زهرا) با مطالب خود حاشیه ساز می‌شوند. با نگاهی به چند اظهارنظر گذشته نعیمه و زهرا اشراقی نشان می‌دهد که حرف ها و نقل قول این 2 نوه امام محدود به ماه گذشته نیست.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/8/4 :: ساعت 12:19 صبح )


»» حکومت مهدوی و وظایف منتظران(14)

حکومت مهدوی و وظایف منتظران(14)

رجعت


طرح درس

اهداف:

1. بررسی جایگاه رجعت در اعتقاد شیعه

2. شناخت رجعت کنندگان

فوائد:

1. آشنایی با چیستی و چگونگی رجعت

2. آشنایی با دلائل و فلسفه‌ی رجعت

3. شناخت زمان رجعت و رجعت کنندگان

مطالب آموزشی:

1. معنا و پیشینه‌ی تاریخی رجعت (با توجه به شواهد قرآنی، روائی و تاریخی)

2. دلائل اثبات رجعت (دلائل عقلی، قرآنی، حدیثی)

3. فلسفه‌ی رجعت

4. زمان وقوع رجعت

5. رجعت کنندگان

رایحه انتظار

 

دانلود فایل این درس (سخنرانی صوتی و تصویری و فایل pdf) (حجم: 11MB)

رجعت

یکی از حوادث مهم هنگام ظهور، موضوع رجعت و بازگشت نیکان و بدان به دنیاست که از جمله عقاید شیعه است و در آثار اسلامی از گذشته تا حال بحث‌های فراوانی دربار? آن بیان گردیده است. در این بخش به اختصار درباره این موضوع می‌پردازیم و بحث‌های تکمیلی را به کتاب‌های مستقل در این موضوع وا می‌گذاریم.


مفهوم رجعت

رجعت در لغت به معنی بازگشت است و در فرهنگ دینی مقصود از آن عبارتست از بازگشت حجّت‌های الهی و امامان معصوم(علیهم السلام) و گروهی از مومنان خالص و کفار و منافقان به عالم دنیا یعنی ایشان به امر خداوند بار دیگر زنده می‌شوند و به دنیا برمی‌گردند و این دورنمایی از رستاخیز است که پیش از قیامت در همین عالم اتفاق می‌افتد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/8/3 :: ساعت 12:36 صبح )


<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 78
>> مجموع بازدیدها: 557507
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب