سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بردبار باش که آن پایه دانش است . [امام صادق علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خداحافظی دسته جمعی کارشناسان «سمت خدا»

خداحافظی مجری و کارشناس برنامه «سمت خدا» روی آنتن زنده تلویزیون

مدتی است  برنامه سمت خدا که  یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیون است که خانواده های ایرانی پای کلاس درس هایش آموخته اند و از برنامه هایش بهره برده اند. برنامه ای که دیگر یک برنامه ای همانند خیلی از برنامه ها برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه سبک زندگی است. آموزش است و زیبایی و ظرافتی که در تولید این برنامه به کار گرفته شده باعث شده که چشم های بسیاری را همه روزه به سمت خود بکشاند.

+خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون/برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود(لینک)

+پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟(لینک)

+بیانیه ای در حمایت از برنامه سمت خدا(لینک)

بعد از انتشار مطالبی در مورد برکناری تهیه‌کننده برنامه «سمت خدا»، پربیننده‌ترین برنامه مذهبی رسانه‌ی ملی، به دلیل انتقاد کارشناسان این برنامه از سیاست‌های مدیران صداوسیما و شکل‌گیری جریانی در رسانه‌ها و افکار عمومی در انتقاد به اخراج نیروهای مومن از رسانه‌ی ملی، امروز(دوشنبه) نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا»- و یکی از سه مجری محبوب تاریخ شبکه سه به انتخاب مردم- نیز روی آنتن زنده به برکناری سیدعبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه اشاره و تأکید کرد: «اگر تهیه‌کننده برنگردد من هم این برنامه را اجرا نمی‌کنم».

شریعتی در برنامه امروز «سمت خدا» با صراحت به این مسئله اشاره کرد که: «من همین جا اعلام می‌کنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشته‌اند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمی‌آیم.»


دانلود فیلم (حجم: 36MB)

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/2/23 :: ساعت 1:14 عصر )


»» آیا ظریف در خط امام(ره) حرکت می کند؟

سنجش رفتار وزارت خارجه با اصول امام(ره)

محمد جواد ظریف نه تنها به نماد دیپلماسی دولت یازدهم بلکه نمادی برای رویکرد جدید ایران در عرصه بین الملل تبدیل شده است. فرزندان انقلاب گاهی از نصایح معمار کبیر انقلاب منحرف شده و رسالت های اصلی خود را فراموش می کنند و ما بنابر اصل 8 قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانیم.

هر کشوری با توجه به هویت و هنجارهای خود، دارای اصول و مبانی خاصی می باشد که منافع و نقش های خود را بر آن اساس تعریف می کند و رفتارها، اولویت ها و ارجحیت های سیاست خارجی اش را با آن اصول هماهنگ می کند. لذا علاوه بر اینکه اصول سیاست خارجی هر کشوری، در روند تصمیم گیری و اجرا به کار برده می شود، بلکه شاخص هایی را، جهت ارزیابی و سنجش میزان موفقیت دستگاه های دیپلماسی آن کشور هم ارائه می دهد.

بنابراین  دیدبان بر آن شده است که اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را از قانون اساسی به عنوان میثاق ملی، و بیانات امام خمینی به عنوان بنیان گذار انقلاب، استخراج شده و شاخص هایی متقن برای ارزیابی اقدامات دستگاه دیپلماسی و در راس آن وزارت امور خارجه فراهم آورد؛ تا متهم به افراط و یا تفریط در تحلیل و درک مسائل نشده و طبق مشترکات و مولفه های اجماع شده، ارزیابی صورت بگیرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/2/22 :: ساعت 10:49 عصر )


»» بازگشت فمینیست ها با مجله «زنان امروز»

شاهکاری دیگر از وزارت ارشاد تدبیر و امید

در حالی که دیدگاه‌های فمینیستی در مخالفت صریح با قرآن کریم است، دولت یازدهم مجوز انتشار مجدد یک مجله فمینیستی توقیف شده را با نامی جدید صادر کرد.

 خبر انتشار ماهنامه زنان امروز با مدیر مسئولی شهلا شرکت شاید در نگاه اولیه تنها در قالب یک «خبر» خلاصه شود اما با نگاهی به کارنامه فعالیت این فعال زنان و بازتاب انتشار این خبر در رسانه های فمینیستی به خوبی پرده از چهره «شهلا شرکت» و فعالیت های او بر می دارد.

شهلا شرکت کیست؟

شهلا شرکت، کار خبرنگاری خود را با زهرا رهنورد آغاز کرد و پس از آن در سال 1360 و با حضور سید محمد خاتمی در روزنامه کیهان به این روزنامه رفت. شرکت که سال ها پیش مجله «زنان» را منتشر می کرد، در سال 1388 این مجله پس از 16 سال انتشار توقیف شد. این ماهنامه از جمله معروف ترین مجلات اختصاصی و روشنفکری زنان در ایران بود و مدت 16 سال از بهمن 1370 تا دی ماه 1386 با 152 شماره در ایران منتشر شد. شهلا شرکت علی رغم سکولار بودن در تمام این سال ها سعی کرد در ماهنامه زنان، به ترویج روایت دینی مطلوب خودش از فمینیسم بپردازد و در چارچوب آنچه فقه پویا ـ که تحصیلاتی هم در این زمینه ندارد ـ می خواند، با نزدیکی به تفکر غرب به دفاع از حقوق زنان بپردازد.

سایت ویکی پدیا فارسی در مورد شهلا شرکت می نویسد: «شهلا شرکت (زاده 10 فروردین 1334 اصفهان) روزنامه نگار فمنیست ایرانی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه زنان است»

پایگاه خبری سحام نیوز (وابسته به مهدی کروبی، یکی از سران فتنه 88) در توضیح شخصیت شهلا شرکت اینگونه می نویسد: « شهلا شرکت از 1370 تا 1386 مدیر مسوول و سردبیر مجله لغو امتیاز شده زنان بود. وی در دو دهه گذشته، از چهره‌های موثر و محوری جنبش زنان در جامعه ایران بوده و مجموعا زنی دیندار، لیبرال، فمینیست و اصلاح‌طلب است.»

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/2/22 :: ساعت 1:18 صبح )


»» خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون!؟

از بازگشت «رضا رشیدپور» تا برکناری تهیه‌کننده پرمخاطب‌ترین برنامه دینی رسانه ملی؛

خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون!؟

مدتی است  برنامه سمت خدا که  یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیون است که خانواده های ایرانی پای کلاس درس هایش آموخته اند و از برنامه هایش بهره برده اند. برنامه ای که دیگر یک برنامه ای همانند خیلی از برنامه ها برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه سبک زندگی است. آموزش است و زیبایی و ظرافتی که در تولید این برنامه به کار گرفته شده باعث شده که چشم های بسیاری را همه روزه به سمت خود بکشاند.

اما این روزها حاشیه ها جلوی نفس کشیدن این فرصت بالندگی فرهنگی را گرفته است. لحظاتی پیش برکناری رکنی تهیه کننده این برنامه ابلاغ شد. این در حالی است که این تهیه کننده از ابتدای آغاز به کار برنامه سمت خدا سکاندار این برنامه بوده است و اینک اتفاقاتی باعث به حاشیه کشیدن این اتفاق شده است.

+پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟(لینک)

+بیانیه ای در حمایت از برنامه سمت خدا(لینک)

رکنی تهیه کننده برنامه سمت خدا در مصاحبه با سایت فرهنگ نیوز ضمن اشاره به نامه قرائت شده توسط حجت الاسلام ماندگاری خطاب به آقای ضرغامی گفت:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/2/21 :: ساعت 10:36 صبح )


»» هویت فرزند معنوی وزیر اطلاعات مشخص شد

وزیری که به جای مراقبت از مرز و ارز برای نمایندگان خط و نشان رسانه ای می کشد!

حمید رسایی نماینده مردم تهران که درباره هویت فردی که علوی در جلسه کمیسیون امنیت ملی او را فرزند معنوی خوانده بود از وزیر اطلاعات سؤال کرده بود، طی مطلبی در سایت شخصی خود هویت این فرد را افشا کرد.

خلاصه ماجرا: 

 وزیر اطلاعات در جلسه مورخ 21 اسفند 93 با تعدادی از نمایندگان که در خصوص بررسی مسائل مهم امنیتی کشور بود، فردی را همراه خود آورده بود که نه تنها نمایندگان بلکه هیچ یک از معاونین وی، او را نمی شناختند! حتی نامش را نمی دانستند! در آن جلسه وقتی نمایندگان خواستار معرفی همراهان وزیر شدند، آقای علوی همه همراهانش را معرفی کرد اما از معرفی این فرد جوان خودداری کرد. 

از آنجا که موضوع جلسه بررسی مهمترین مسائل امنیتی کشور بود، نمایندگان سئوال کننده خواستار عدم حضور کسی که هویتش مجهول بود، شدند اما علوی گفت که اگر این فرد از جلسه بیرون برود، او هم از جلسه بیرون خواهد رفت! در نهایت وقتی نمایندگان اصرار به معرفی وی داشتند و اعلام کردند که اگر این فرد معرفی نشود در جلسه نمی مانند، وزیر اطلاعات بدون ذکر نام و سمت فرد مورد نظر، وی را "فرزند معنوی" خود معرفی کرد. 
 
این رفتار عجیب وزیر اطلاعات باعث شد تا تعدادی از نمایندگان در اعتراض به آن جلسه را ترک کنند. علی رغم رفتار عجیب وزیر اطلاعات، نمایندگان معترض تصمیم گرفتند برای حفظ حرمت این وزارتخانه مهم، نه مصاحبه ای کنند و نه در صحن علنی تذکری بدهند بلکه فقط طی نامه ای به رئیس مجلس، موضوع را پیگیری کنند. اما در کمال ناباوری چند ساعت پس از جلسه، مشروح سخنان رد و بدل شده بین وزیر اطلاعات، معاونین وی و 9 تن از نمایندگان به شکل جهت دار و تحریف شده ای در سایت روزنامه قانون و چند سایت دیگر قرار گرفت و صبح روز بعد تیتر یک روزنامه قانون شد!
 
تیتر یک روزنامه قانون که خبرنگارش به عنوان فرزند معنوی وزیر اطلاعات
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/2/20 :: ساعت 12:30 عصر )
»» عطر انتظار (12) [آخرین قسمت]

عطر انتظار(12) [آخرین قسمت]:

مهدویت و غرب

عطر انتظار

  به دلیل حجم بالای مطالبِ این درس، امکان آوردن متن در این پست نبود. لذا فایل pdf مطالب را به همراه فایل‌های صوتی، می‌توانید از لینک زیر دریافت نمایید:

 

دانلود فایل‌های این درس (حجم: 300KB)


 

طرح درس

فهرست مطالب

مقدمه ناشر

پیشگفتار

عوامل ستیز و مقابله با فرهنگ مهدویت

1 ـ جهل و بى اطلاعى

2 ـ تعصب بى جا

3 ـ منفعت طلبى

4 ـ روحیه استکبارى

شواهد ضرورت ستیز

الف) آثار اعتقاد به مهدویت

نمونه هاى ثمر بخشى تفکر مهدویت

ب) نمونه هاى عینى باور دشمن به لزوم ستیز

ابزارهاى ستیز

روشهاى مبارزه و ستیز

الف ـ انکار

ب ـ تخریب

ج ـ تحریف

د ـ جایگزینى

راه مبارزه و مقابله با ستیزه جویى هاى دشمن

الف ـ مبارزه با عوامل ستیز

ب ـ مبارزه با روشهاى ستیز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/2/19 :: ساعت 3:42 عصر )
»» سیدحسن نصرالله از چه چیزی در قم گلایه داشت؟!

سیدحسن نصرالله از چه چیزی در قم گلایه داشت؟!

خبرگزاری فارس: سیدحسن نصرالله از چه چیزی در قم گلایه داشت؟!

هفته پیش بود که حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در سخنان خود در آیین افتتاح استودیوهای پخش زنده مسجد مقدس جمکران از نگرانی سیدحسن نصرالله از اوضاع در قم سخن گفت.

او این نگرانی را چنین بیان داشت: برادر عزیزم سیدحسن نصرالله هفته گذشته هیئتی را فرستادند و من پذیرای ایشان بودم و از من خواستند که برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای که از قم تغذیه می‌شوند، کنترل شوند و گله‌مند بودند که چرا چنین زمینه‌ای در قم فراهم شده است تا برای ایشان مشکل ایجاد شود.

تغذیه، پخش و ادامه فعالیت برخی شبکه‌های ماهواره‌ای از قم اگرچه مسئله جدیدی نیست اما اعلام رسمی این نکته از زبان بالاترین مقام دولتی در قم خود معنای دیگری دارد.

چه اینکه پیش از این شاهد بودیم که شبکه ماهواره‌ای «اهل‌بیت» توسط فردی به نام حسن اللهیاری در قم تاسیس شد اما توهین‌های او به اهل‌تسنن آنچنان گسترش یافت که وی را از ایران و قم اخراج کردند.

او نیز این روزها به واشنگتن و به دامان سردمداران سیاست «تفرقه‌انداز و حکومت‌کن» رفته است تا اختلاف‌اندازی‌های خود را در آمریکا ادامه دهد.

اما در قم شبکه‌های دیگری هم یا تاسیس و یا اداره و یا تغذیه فکری می‌شوند که برخی از آنها کم و بیش همان مشکل شبکه «اهل‌بیت» را دارند.

بنابر اطلاعات موجود بر روی ماهواره‌ها 11 شبکه شیعی مختلف به زبان فارسی در حال فعالیت است و در کنار آنها شبکه‌های مختلف عربی و انگلیسی نیز فعالیت می‌کنند که در این میان شبکه‌های عرب‌زبان آنها بیشتر از دیگر شبکه‌هاست.

در این میان برخی از این شبکه‌ها از قم تغذیه و تولید برنامه دارند که موجب نگرانی بسیاری از جمله سیدحسن نصرالله شده است که بر اساس اطلاعات به دست آمده از جمله آنها شبکه «امام حسین(ع)» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است که مرکزیت آن در کربلاست اما برنامه‌سازی‌هایی نیز در واشنگتن و قم دارد چه اینکه پیشتر رئیس دفتر این شبکه در قم به دلیل ترویج قمه‌زنی برای مدتی بازداشت شد.

این شبکه یکی از مهمترین شبکه‌هایی است که توسط «موسسه فرهنگی رسول اکرم(ص)» وابسته به یکی از مراجع تقلید ساکن قم به روی آنتن می‌رود.

شبکه امام حسین(ع) در یکی از مهمترین اقدامات خود سال گذشته «هفته برائت» را به مناسبت عید خرافی موسوم به عیدالزهرا از نهم ربیع الاول لغایت 19 ربیع‌الاول تبلیغ کرد؛ دهه‌ای که تماما همزمان با «هفته وحدت» تاسیس شد تا لعن بزرگان و نمادهای اهل‌سنت را جایگزین تلاش برای وحدت زیر سایه نام مبارک حضرت محمد(ص) بکند.

   ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/2/18 :: ساعت 11:32 صبح )


»» 9ماه اشرافیت دولت

به بهانه رفتارهای کاخ نشینانه اهالی دولت یازدهم

9ماه اشرافیت دولت

بعد از انتخابات پرشور 24 خرداد، با روی کارآمدن دولتی با شعار اعتدال و میانه روی، انتظار می‌رفت که مشی اعتدال در عملکرد مسئولان جدید نمایان شود. با گذشت9 ماه از دوران جدید؛ بر خلاف شعارهای انتخاباتی، شاهد برخی اعمال از سوی مسئولین دولت تدبیر هستیم که نه تنها با اعتدال سازگار نیست بلکه در تضاد آشکار با فرهنگ اسلامی – ایرانی و شعار اعتدال و میانه روی است...

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/2/17 :: ساعت 10:6 صبح )


»» آغاز جنگ قدرت توسط اصلاح طلبان و اعتدالیون!

هدف از حمله به iهمایش «دلواپسیم» چیست؟

آغاز جنگ قدرت توسط اصلاح طلبان و اعتدالیون!

اویل این هفته همایش منتقدان توافق ژنو با نام «دلواپسیم» در حالی برگزار شد که رسانه های اصلاح طلب در اقدامی همسو و هماهنگ سعی در انحراف مسیر این همایش داشتند. رسانه های نزدیک به دولت و اصلاح طلب در یک اقدام هماهنگ و یک روز پس از برگزاری این همایش با جناحی خواندن آن، سعی داشتند تا مسیر اصلی یک همایش ملی را با رنگ و بوی بازی های سیاسی درآمیزند.

روزنامه شرق در همین راستا اینگونه گزارش می دهد: «می‌گویند «دلواپسند»! حالا بعد از 9 ماه احساس می‌کنند باید تمام‌قد بیایند وسط و هشدار بدهند. یاران احمدی‌نژاد نزدیک به 9 ماه تحمل کرده‌اند و سکوت تا آنجایی که غلامحسین الهام دست‌به‌کار شد و فرمان داد: همه به خط! حالا می‌خواهند همه‌شان دور هم جمع شوند. دور هم جمع شوند تا بگویند «دلواپسند» اکنون «رایحه خوش خدمت»شان را می‌توان بو کرد به‌ویژه در سیاست‌های خارجی و هسته‌ای دولت روحانی که شاید بیشترین محل منازعه‌شان باشد.»

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/2/16 :: ساعت 10:38 صبح )


»» پاسخ شریعتمداری به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان

در پی اظهارات علی یونسی در جمع یهودیان در شیراز

پاسخ شریعتمداری به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان

حسین شریعتمداری در یاددشتی به اظهارات اخیر علی یونسی در دیدار با یهودیان شیراز پاسخ گفت که متن آن چنین است:

شخصی را حکایت کرده‌اند که همه جا از ارادت خود به شهیدان کربلا سخن می‌گفت و دست حسرت بر پیشانی می‌زد که کاش روز عاشورا در آوردگاه کربلا حضور داشتم و به یاری امام مظلوم حضرت سیدالشهداء(ع) می‌شتافتم. روزی اهل روستا را دعوت کرد و گفت؛ دیشب خواب عجیبی دیدم. خواب دیدم عصر عاشوراست و حضرت اباعبدالله علیه‌السلام برای نبرد آماده می‌شوند. از ایشان اجازه میدان خواستم و حضرت اجازه فرمودند و اسب و شمشیری هم در اختیارم گذاشتند، بر زین نشستم و به میدان تاختم اما، انبوه لشکر دشمنان را که دیدم، بر خود لرزیدم و راه کج کرده و از صحنه نبرد گریختم و...

کدخدای روستا که در جمع حاضران بود به وی گفت؛ اینکه از میدان جنگ گریخته‌ای به خودت مربوط است و باید به توبه «نصوح» از خدای خویش طلب آمرزش کنی، اما، اسب و شمشیری که از حضرت گرفته بودی، بیت‌المال مسلمین بوده است و باید آن را باز پس بدهی و یا بهای آن را محاسبه کرده و بپردازی!...

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/2/15 :: ساعت 10:44 صبح )


<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 122
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556789
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب