سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات، تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تلخ ترین تصویر از غزه

تلخ‌ترین تصویر از غزه

عکس/تلخ‌ترین تصویر از غزه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/4/31 :: ساعت 2:24 عصر )
»» فشار به ارشاد برای حضور مجدد BBC درایران

فشار به وزارت ارشاد برای حضور مجدد BBC در ایران

بسترسازی برای حضور شبکه خبری دولت بریتانیا در دولت یازدهم آغاز شد.

بعد از اخراج کامل شبکه خبری وابسته به دولت انگلیس(BBC)، در روزهای اخیر، اخباری از بسترسازی عده‌ای برای حضور مجدد این شبکه در عرصه داخلی ایران حکایت دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی از درون و بیرون وزارت ارشاد با فشار بر علی جنتی وزیر ارشاد و حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درصددند تا برای حضور مجدد رادیو تلویزیون BBC زمینه لازم را فراهم نمایند و در گام اول خواستار حضور مجدد BBC World هستند.

رادیو تلویزیون BBC از بخشهای انگلیسی، عربی، فارسی و.. برخوردار است که بخش اصلی آن بی‌بی‌سی جهانی(BBC World) است. این بخش تا یکشنبه 31 خرداد 1388 در ایران دفتر داشت لیکن براساس گزارش نهادهای ذیربط، از ایران اخراج شد.

در گزارش نهادهای مسوول در این زمینه آمده بود: با توجه به عملکرد سرویس جهانی BBC در تحریف و قلب اخبار مربوط به جمهوری اسلامی ایران به خصوص اخبار انتخابات و حمایت و تحریک غیرمستقیم آشوبگران برای ادامه تخریب اموال عمومی و خصوص طی روزهای گذشته، همچنین تلاش جهت تاثیرگذاری غلط بر افکار عمومی با استفاده از شگردهای رسانه ای و جنگ روانی و ارسال اخبار جعلی و خلاف واقع و استفاده غیرقانونی از برخی افراد داخلی در راستای اهداف خود، خبرنگار دائم این شبکه از کشور اخراج شد.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/4/31 :: ساعت 1:28 صبح )


»» فعالان فتنه سکاندار ارشاد کشور

مهمترین دغدغه های وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با 234 رأی موافق به کلید ساختمان بهارستان این وزارتخانه را به دست گرفت، گویا این روزها اعتماد وزرای مجلس را به کلی از یاد برده است و با تکروی در این وزارتخانه، نه انتقادی را پذیراست و عجیب‌تر آنکه با توسل به فرار و سیاه نمایی می‌خواهد به نوعی از بار انتقادات علیه خود بکاهد.

علی جنتی ضمن سطحی دانستن انتقادات علیه وزاتخانه متبوع خود در همایش «دل‌آرامی» که به همت حزب مردم‌سالاری در هتل المپیک برگزار شد،در پاسخ گفت:

«ما هم نگرانیم اما نگرانی ما با شما متفاوت است. تمام نگرانی شما این است که چرا یک خانم ساپورت پوشیده و بعد وزیر را به مجلس می‌کشانید و بعد رای عدم اقناع می‌دهید اما ما معتقدیم که باید با روش‌های صحیحی در حوزه فرهنگ عمل کنیم». وی افزود: «ما نگرانی‌های عمیق‌تری داریم. نگران آینده کشور،‌ وضع اقتصاد،‌ میلیون‌ها جوان بیکار که نمی‌توانند ازدواج کنند و نمی‌توانند مسکن بخرند هستیم که همه اینها ام‌الفساد است. سرقت در حال افزایش است،‌ فساد اخلاقی زیاد شده و...»

به نظر می‌رسد که آقای وزیر در برابر اقدامات غیرقابل توجیه خود چاره‌ای جز سیاه نمایی نیافته است و حال آنکه تمام نگرانی‌های جنتی با نمایندگان منتقد وی مشترک است و اینگونه تمسک‌ها راهکار عقلایی نیست.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/4/30 :: ساعت 5:16 صبح )


»» واکنش دوگانه آمریکا به سرنگونی دو هواپیمای مسافربری

بوئینگ مالزی برای آمریکا قابل تشخیص است، ایرباس ایرانی نه!

 عصر روز پنجشنبه بود که رسانه‌های خبری مشغول پوشش اخبار مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 و همچنین آتش بس بین اسرائیل و حماس بودند. در این حین، خبرگزاری اینترفکس روسیه خبری را مخابره کرد که توجه تمام رسانه‌های خبری را به خود جلب کرد. ماجرا از این قرار بود که یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی با شماره پرواز ام 17 در اوکراین و در نزدیکی مرزهای این کشور با روسیه سقوط کرده است.

این هواپیمای مسافربری خطوط مالزی یک بوئینگ 777 بود که با 295 مسافر از آمستردام پایتخت هلند به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی در حرکت بوده است. هواپیمای مالزیایی در ارتفاع 10 هزار متری از سطح زمین و در شرق اوکراین سرنگون شده است. آنتون هراشچنکو مشاور وزارت کشور اوکراین اعلام کرد که این هواپیمای حامل 280 مسافر و 15 خدمه بود که همگی سرنشینان آن در این سانحه کشته شده‌اند.

مشاور وزارت کشور اوکراین نیز گفت که این هواپیما توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شده است. خبرنگار بی‌بی‌سی در مسکو گزارش داد منطقه‌ای که هواپیمای مذکور سقوط کرده در مرکز منطقه تحت کنترل استقلال طلبان اوکراین قرار دارد.

مشاور وزارت کشور اوکراین در صفحه فیس بوک خود نوشت هواپیمای مالزیایی توسط مخالفان اوکراینی سرنگون شده است. رویترز نیز به نقل از منابعی اعلام کرد هواپیمای فوق در حال سوختن پیدا شده است.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس اعلام کرد یکی از خبرنگاران این رسانه سامانه پدافندی «بوک» را که احتمال می‌رود توسط آن به هواپیمای فوق شلیک شده باشد، در نزدیک شهر «اسنیژه» در شرق اوکراین دیده‌ است. اسنیژه تحت کنترل مخالفان اوکراینی است.

تقریبا کمتر از اینکه چند ساعت از این ماجرا بگذرد، رسانه‌های غربی به پوشش گسترده این موضوع پرداختند به نحوی که جهت‌گیری‌ها روسیه و مخالفان طرفدار روسیه را هدف قرار داده بودند. اما نکته‌ای که در این میان قابل تامل است گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان است. این شبکه در گزارشی به نقل از "ریچارد کوئست"، کارشناس امور هوانوردی این شبکه گفت: سرنگون شدن یک هواپیما در ارتفاع 23 هزار پایی (10 هزار متری) امری "بسیار عجیب" است. یک نفر با نگاه از زمین به سمت بالا تشخیص دهد که یک هواپیما مسافربری است.

وی افزود: این هواپیما شبیه هواپیمای مسافربری است، این هواپیما داد می‌زند (به راحتی قابل تشخیص است) که یک هواپیمای مسافربری است. بنابراین اتفاق وحشتناکی است که تا این جا کشیده شده است.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/4/29 :: ساعت 4:11 صبح )


»» نامگذاری جدید صدای آمریکا برای داعش!

نامگذاری جدید صدای آمریکا برای داعش!

صدای آمریکا که تاکنون از این گروهک تروریستی با نام‌های «پیکارجویان» و «نظامیان داعش» یاد می‌کرد. در اقدامی عجیب 13 تیرماه در خبر خود آن ها را با عنوان «رزمندگان اسلام» خواند تا پاسخ دعوت جهانی البغدادی را داده باشد.

در این خبر آمده است: «رزمندگان اسلامی میدان نفتی سوریه را تصرف کردند. پیکارجویان اسلامی میدان نفتی عمده ای را در شرق سوریه، نزدیک عراق تصرف کردند و به مرز تکیه نزدیکتر شدند» 

نامگذاری جدید صدای آمریکا برای داعش!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/4/28 :: ساعت 6:45 صبح )


»» انتشار نشریه اختصاصی «سگ و گربه» بازی!

آیا وزارت ارشاد نسبت به ترویج سبک زندگی غربی در پوشش صفحات خوش رنگ و لعاب پاسخگوست؟

مسأله سبک زندگی، از جمله مهمترین موضوعاتی است که در دهه اخیر به شدت مورد توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته و هر کدام از نشریات بین‌المللی به دنبال ترویج سبک زندگی مطلوب خود هستند؛ رویکردی که سبب تاثیرگذاری فرهنگی گسترده میان کشورهای مختلف شده و به عنوان ابزار مهمی در جنگ نرم مورد استفاده قرار گرفته است.

با این حال در کشور ما با وجود هشدارهای گسترده مسئولان ارشد فرهنگی و تذکر نسبت به تدوین یک بسته جامع سبک زندگی ایرانی – اسلامی به منظور ایستادگی در برابر تهاجم شدید سبک زندگی غربی، این مساله از سوی مسئولان مربوطه اصلا جدی گرفته نشده و حتی به صورت همراهی با واردات سبک زندگی از کشورهای غربی نیز شکل گرفته است.

حدود یک سال است که مجله‌ای تحت عنوان «پت (به معنای حیوان خانگی در زبان انگلیسی)» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفته که محتوای اصلی آن، ترویج سبک زندگی غربی در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی به ویژه سگ و گربه است. این مجله به طور جدی به ترویج فرهنگ زندگی با حیوانات در خانه‌های شهری می‌پردازد و اقدام به انتشار مطالبی عجیب در این زمینه می‌کند.

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/4/27 :: ساعت 6:32 صبح )


»» حذف مجسمه شهید رجایی از ساختمان هیات دولت

حذف مجسمه شهید رجایی از ساختمان هیات دولت

جای بسی تامل است که علت این تغییر چیست و این پرسش در ذهن نقش می بندد که مسئولین تشریفات هیات دولت با چه انگیزه ای دست به چنین اقدامی زده اند!

شاید از آنجا که مسئولان دولت یازدهم اصرار دارند همه مظاهر و نشانه‌های مربوط به دولت‌های نهم و دهم را ناپدید کنند، مجسمه شهید رجایی نیز قربانی این دیدگاه شده و از آن رو که رئیس دولت قبل علاقه داشت با شهید رجایی مقایسه شود، تصمیم گرفته شده است،‌ این مجسمه نیز از ساحت و حیاط دولت حذف شود.

تصاویر زیر از حیاط دولت مربوط به قبل و بعد از حذف این مجسمه است:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/4/26 :: ساعت 4:41 عصر )


»» فیلم/دست های پشت پرده برای کشف حجاب

فیلم/دست های پشت پرده برای کشف حجاب

دغدغه فرهنگی مسئولان فرهنگی دولت چیست؟ مبارزه و مقابله با بی‌حجابی ، یا مبارزه با ترویج حجاب؟!!! در اینجا باید از مسئولان دولت پرسید، در سال فرهنگ، دغدغه ی شما ترویج حجاب و فرهنگ حجاب است، یا مبارزه با فرهنگ حجاب؟!!! چندی پیش هم وزیر کشور بخاطر گسترش سریع "ساپورت" زنانه در فروشگاه‌ها و اجرا نکردن مناسب برنامه عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد دریافت کرد.


دانلود فیلم (حجم: 21MB)




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/4/25 :: ساعت 12:21 عصر )
»» دستور تجزیه عراق برای حفظ منافع اسرائیل

دولت «نجات ملی» یا نجات اسرائیل؟

عراق کشور بزرگ و استراتژیکی است که در خطر بودن و ناامنی آن می تواند امنیت همه کشورهای منطقه و همسایگانش را به خطر بیندازد، نقشه‌ای که با یک طرح ریزی صهیونیستی-آمریکایی در حال پیاده سازی است.

در زمان وقوع جریانات بیداری اسلامی در منطقه، آمریکا تلاش نمود تا با سوار شدن بر این موج، و با سو استفاده تبلیغاتی از این رویداد کشورهایی را که همگام با سیاست‌های منطقه ای‌اش نبودند را تحت فشار قرار دهد. حدود سه سال پیش و در ابتدای تحولات سوریه بسیاری از تحلیل گران غربی و برخی از تحلیل گران داخلی نزدیک به جریان اصلاحات اعتقاد داشتند تنش‌های سوریه از جنس اتفاقات مصر و لیبی و بحرین است و حتی جمهوری اسلامی را متهم به برخوردهای دوگانه در قبال دو رویداد یکسان در صحنه بحرین و سوریه می‌نمودند.

اما با گذشت زمان هویت و ذات جریانات تکفیری با جنایاتی که خود در سوریه انجام دادند آشکار شد، همچنین با علنی شدن حمایت کشورهای عربی از این جریانات مشخص شد که این مردم سوریه نیستند که علیه حکومت و دولت حاکم قیام کرده‌اند، بلکه اکثر این افراد تروریست‌هایی هستند که با دلارهای نفتی عربستان اجیر شده‌اند و حمایت لجستیکی ترکیه و همچنین با کمک‌های نظامی و سیاسی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به سوریه یورش برده‌اند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/4/24 :: ساعت 4:40 صبح )


»» جنگ اسرائیل علیه کودکان /عکس

جنگ اسرائیل علیه کودکان 

کودک فلسطینی

توجه: مشاهده تصاویر به افرادی که بیماری قلبی دارند، پیشنهاد نمی‌شود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/4/23 :: ساعت 5:41 صبح )


   1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 42
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556709
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب