سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دادگاه لاهه به نفع طرف شرکت اماراتی کرسنت رأی داد

انتصاب زنگنه به وزارت نفت تیرخلاص به دفاعیه ایران بود

دادگاه داوری لاهه به نفع طرف اماراتی رای داد/انتصاب زنگنه به وزارت نفت تیرخلاص به دفاعیه ایران بود

روز گذشته، شبکه بی‌بی‌سی  اعلام کرد، شرکت داناگاز امارات در بیانیه‌ای گفته دیوان داوری قرارداد موسوم به کرسنت را معتبر و برای هر دو طرف الزام آور می‌داند.

به گزارش شبکه بی‌بی‌سی (BBC) در خبری فوری از اعلام حکم دادگاه پرونده کرسنت خبر داد.

 این شبکه انگلیسی گفت: دانا گاز شرکت مادر کرسنت پترولیوم می‌گوید یک دیوان داوری در لاهه درباره مناقشه ایران با امارات بر سر صادرات گاز، به نفع شرکت اماراتی رأی داد.

بر اساس این گزارش، دانا گاز در بیانیه‌ای گفته دیوان داوری قرار داد موسوم به کرسنت را «معتبر» و برای هر دو طرف «الزام آور» می‌داند.

 بی‌بی سی‌خاطر نشان کرد که قرار داد کرسنت سال 1381 امضا شد و باید از 9 سال پیش اجرائی می‌شد.

قرارداد کرسنت چیست؟

پرونده کرسنت، قرارداد گازی است بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت اماراتی کرسنت پترولیوم دوبی که در سال 2001 (1381) منعقد شده است. مذاکرات اولیه این قرارداد از سال 1997 آغاز شد و در نهایت، سال 2001 منجر به تفاهم مشترک شد. بر اساس مفاد این قرارداد، با لوله‌کشی در خلیج فارس، گاز میدان سلمان به امارات (مخزن مشترک با ابوظبی)، به میزان روزانه 500 میلیون فوت مکعب به امارات صادر کند. براساس مذاکرات انجام شده، ایران متعهد می‌شد گاز ترش (فراوری نشده) تولیدی میدان گازی سلمان را به مدت 25 سال و از آغاز سال 2005 میلادی به امارات متحده عربی صادر کند. حجم صادرات هم قرار بود از 500 میلیون مترمکعب گاز آغاز شود و به تدریج به 800 میلیون مترمکعب در روز برسد. درطول دوره 25 ساله این قرارداد، درآمد ایران از فروش گاز به کرسنت بین 16 تا 20 درصد (حدود یک پنجم) بهای گاز قرارداد ایران با ترکیه در دوره مشابه 25 ساله می‌شد. قرارداد اولیه با واسطه گری یک آقازاده و عباس یزدان‌پناه تنظیم شده بود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/5/20 :: ساعت 10:58 صبح )


»» دفاع از همجنس بازی و بی حجابی و بی عفتی در سایه حمایت دولت

دفاع از همجنس‌بازی و بی‌حجابی

افاضات نورچشمی دولت در تئاتر: تئاتر شبیه سکس است

وقتی رئیس‌جمهور معمم یک کشور در دیدار با جمعی از هنرمندان، ذوق‌زده می‌شود و برای تکمیل شهادتین روشنفکری‌اش، تفاوت میان هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی را انکار می‌کند؛ وقتی وزیر ارشاد به بندبازی در مواضع و رفت و آمدهای کلامی هر روزه میان این طرفی‌ها و آن طرفی‌ها و لبیک‌گویی به هر دو طرف به خود می‌بالد؛ وقتی تمام دغدغه فرهنگی معاون هنری وزیر ارشاد این باشد که نویسنده نمایشنامه موهن «روز حسین» از کانادا به مملکت نزول اجلال کرده و در مدت کمتر از یک سال حدود ده تئاتر روی صحنه ببرد و وقتی مسئول سینما شب‌ها به یاد فیلم‌های توقیفی بخوابد و روزها با فکر رفع توقیف آنها از رختخواب برخیزد و ... دیگر هیچ جای تعجبی باقی نمی‌ماند از اینکه یک کارگردان تئاتر با وقاحت تمام گفتگویی را روی سایتش منتشر کند که در آن از احساس منفی مردم ایران نسبت به هم‌جنس‌گرایی و شنیدن کلماتی همچون «پریود زنان» در ملأ عام ابراز تاسف و بدترین توهین‌ها نثار نظام و عقاید دینی مردم از جمله حجاب شده است.

محمد یعقوبی، نویسنده و کارگردان تئاتر

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/5/19 :: ساعت 1:16 صبح )


»» ماجرای پرونده مهدی هاشمی و لزوم تاملی جدی بر مفهوم آقازادگی

وقتی یک شهروند عادی امکان اعمال نفوذ در حد وزیر و بالاتر را پیدا می کند

این روزها مهدی هاشمی رفسنجانی به خاطر  اتهامات متعدد اقتصادی و امنیتی اش در حال رفت و آمد به دادگاه است و آن طور که رسانه ها اعلام کرده اند مجموع همه این اتهامات توسط دادستانی در 138 صفحه جمع آوری شده‌اند.

اما فارغ از اتهامات متعدد این آقازاده که در نهایت باید قاضی پرونده حکم نهایی را درباره آنها صادر کند، آنچه تا کنون کمتر مورد توجه افکار عمومی و رسانه ها قرار گرفته است، نه فقط اقدامات غیر قانونی وی، بلکه نفوذ او در رابطه با برخی پرونده های کلان نفتی است که فقط و فقط به خاطر انتساب او به یکی از رجال سیاسی کشور امکان پذیر شده است.
 
به عبارت دیگر بازخوانی برخی اقدامات وی در وزارت نفت نشان می‌دهد، وی در حالی نسبت به برخی پرونده های کلان نفتی و قرادادهای نفتی و گازی اعمال نفوذ و تصمیم گیری می کرده است که در عمل این مقدار از تاثیرگذاری بر این قراردادها هیچ تناسبی با جایگاه حقوقی وی در این وزارت خانه نداشته و تنها در یک بازه زمانی مشخص، ریاست سازمان بهینه سازی مصرف سوخت را بر عهده داشته است اما در عمل نسبت به عقد برخی از قراردادهای بزرگ نفتی و گازی آنچنان نفوذی داشته است که تنها فردی در حد وزیر این امکان را داراست.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/5/18 :: ساعت 11:10 صبح )
»» نقشه راه مسأله فلسطین از منظر رهبر انقلاب اسلامی

نقشه راه مسأله فلسطین از منظر رهبر انقلاب اسلامی

جنایات جدید اشغالگران قدس، موضوعی بود که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر شاعران با ایشان، به آن اشاره کردند: «در یک نقطه‌اى از دنیا یک نفر کشته میشود، بلکه گاهى یک حیوان کشته میشود، جنجال به پا میکنند؛ حالا در حمله‌ى به غزّه مثلاً فرض بفرمایید که الان چند روز است هواپیماها میروند، شاید بیش از صد نفر - که تعداد زیادى‌شان کودک و بچّه‌هاى مظلوم و معصومند - کشته شده‌اند، اصلاً برایشان اهمّیّت ندارد. کاش فقط اهمّیّت نداشت؛ آمریکا و انگلیس - آن‌طور که در خبرها خوانده‌ایم - گفته‌اند که از این حملات حمایت هم می‌کنند.»

 نقشه راه مسأله‌ی فلسطین با توجه به بیانات بیست و پنج سال گذشته امام خامنه‌ای:

 مسأله‌ی اصلی:
1- تداوم سلطه‌ی استعماگران
اساساً تشکیل دولت یهودی - یا به تعبیر درست‌تر، دولت صهیونیست - در این نقطه از دنیای اسلام، با یک هدفِ بلند مدتِ استکباری به وجود آمد. اصلاً به وجود آوردن این دولت در این نقطه حسّاس که تقریباً قلب دنیای اسلام است - یعنی قسمت غرب اسلامی را که آفریقاست، به قسمت شرق اسلامی که همین خاورمیانه و آسیا و مشرق است، متّصل می‌کند و یک سه راهی است بین آسیا و آفریقا و اروپا - برای خاطر این بود که در بلند مدت، تداوم سلطه استعمارگرانِ آن روز - که در رأسشان دولت انگلیس بود - بر دنیای اسلام باقی بماند و این‌طور نباشد که اگر یک وقت دولت اسلامیِ مقتدری - مثل دورانهایی از حکومت عثمانی - به وجود آمد، بتواند جلوِ نفوذ استعمارگران و انگلیس و فرانسه و دیگران را در این منطقه بگیرد. لذا یک پایگاه برای خودشان درست کردند. بنابراین طبق اسناد تاریخی، تشکیل حکومت صهیونیستی در آن‌جا، بیش از آنچه که آرزوی مردم یهود باشد، یک خواست استعماری دولت انگلیس بود. شواهدی وجود دارد که در همان زمان بسیاری از یهودیها اعتقادشان این بود که احتیاجی به این دولت نیست؛ این دولت به نفعشان نیست؛ لذا گریزان بودند. بنابراین، این یک آرزو و ایده یهودی نبود؛ بیشتر یک ایده استعماری و یک ایده انگلیسی بود.
بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران، 1379/9/25

2- جلوگیری از اتحاد مسلمانان
اشغال این سرزمین براساس یک طرح چندجانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتّحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تأسیس مجدّد حکومتهای قدرتمند مسلمان بود. دلایلی در دست است که نشان می‌دهد صهیونیستها با نازیهای آلمان روابط نزدیک داشتند و ارائه آمارهای اغراق‌آمیز از کشتار یهودیان، خود وسیله‌ای برای جلب ترحّم افکار عمومی و زمینه‌سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیستها بوده است. حتّی دلایلی در دست است که عدّه‌ای از اراذل و اوباشِ غیریهودیِ شرق اروپا را به نام یهودی به فلسطین کوچانیدند تا با پوشش حمایت از بازماندگان قربانیان نژادپرستی، یک حکومت معاند اسلام را در قلب جهان اسلام نصب کنند و پس از سیزده قرن، یک گسستگی بین مشرق و مغرب اسلامی ایجاد نمایند.
بیانات در مراسم گشایش کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، 1380/2/4
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/5/17 :: ساعت 3:48 عصر )


»» وزارت خانه ای که در اختیار دولت نیست!

آیا میوه افراط در وزارت علوم در سال تحصیلی جدید چیده می‌شود؟

افراطی‌های فتنه‌گر

 از آغاز فعالیت دولت یازدهم مشخص شده است که حسن روحانی اختیار برخی از وزارت خانه‌ها را به اصلاح طلبان سپرده است؛ در واقع اصلاح طلبان به دلیل دست کشیدن از نامزد اصلی خود یعنی دکتر عارف در انتخابات و حمایت از دکتر روحانی برای خود سهمی در دولت قائل بودند، هرچند مقاومت‌هایی از سوی رئیس جمهور و تیم همراهش در این زمینه شد اما اصلاح طلبان توانستند چند وزارت خانه مهم را از آن خود نمایند از این میان می‌توان به وزارت رفاه اشاره نمود که علی ربیعی چهره ای امنیتی از میان اصلاح طلبان عهده دار آن شد، وزارت آموزش و پرورش، مسکن و شهر سازی، نفت و... نیز از جمله این وزارت خانه‌ها بودند که هریک از جنبه‌ای از نظر استراتژیک برای اصلاح طلبان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

اما شاید مهم ترین وزارت خانه‌ای که اصلاح طلبان دولت را مجبور نمودند برای تصاحب آن در ابتدای کار خود  با مجلس درگیر شود و چالش جدی پیدا کند، وزارت علوم بوده است به صورتی که دولت تحت فشار عناصر تندرو اصلاح طلب، افراطی ترین گزینه ممکن که نقش جدی در فتنه داشته است یعنی دکتر توفیقی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی نمود و با مخالفت مجلس روبرو شد؛ پس از آن میلی منفرد از عناصر افراطی و مارک‌دار اصلاح طلب را معرفی نمود و با این اقدام مجلس این پیام را از سوی اصلاح طلبان دریافت نمود که تندرو های داخل دولت حاضر نیستند این وزارت خانه مهم را از دست بدهند و از همین رو برای تصاحب آن هزینه می دهند و به همین جهت بود که وقتی این بار هم با مخالفت مجلس روبرو شد گزینه افراطی دیگر یعنی فرجی دانا معرفی شد تا این بار مجلس تحت فشار افکار عمومی مجبور باشد با وزارت وی موافقت نماید. فرجی دانا نیز در ابتدای کار در دهن کجی آشکاری به نمایندگان مردم، دکتر توفیقی را به عنوان مشارو خود انتخاب کرد! این انتخاب از همان ابتدا بیانگر آن بود که این وزارت خانه توسط یک فرد اداره نخواهد شد و تیم دانشگاهی اصلاح طلبان برای آن برنامه ریزی نموده‌اند.

فرجی دانا از همان ابتدای وزارت بدون توجه به تذکرات جدی مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، ائمه جمعه و حتی در یک مورد تذکر شخص رئیس جمهور  اقدامات افراط گرایانه اش را در وزارت خانه پی گرفت. تغییر اتوبوسی روسای دانشگاه ها و انتصاب چهره های سیاسی افراطی در دانشگاه ها، تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد، اخراج دانشجویان بورسیه که در دولت قبل جذب شده بودند، تاسیس قارچ گونه تشکل های به اصطلاح دانشجویی اصلاح طلب، بازگرداندن دانشجویان اخراجی مساله دار به دانشگاه ها، تنها بخشی از اقدامات یک ساله فرجی دانا بوده است. بی‌توجهی به تذکرات جدی و تهدید به استیضاح مجلس، این پیام را به سیاسیون می‌دهد که اصلاح طلبان از این وزارت خانه حساس دست نخواهند کشید.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/5/16 :: ساعت 10:34 صبح )


»» لااقل این بار در مذاکرات نخندید!

فرصت مذاکرات و دفاع از غزه؛

به احترام شهدای غزه لااقل این بار در مذاکرات نخندید!

خاورمیانه که از چند دهه پیش تاکنون آبشخور حوادث مهم و مختلفی بوده است و در صدر اخبار مهم ترین خبرگزاری های خبری قرار داشته است، طی چند سال اخیر اهمیتی بیش از پیش به خود دیده است و حوادثی چون موج بیداری اسلامی، بحران سوریه، بحران عراق و... این منطقه را بسیار مهم جلوه می‌دهد.

حادثه‌ای که این روزها بیش تر مورد توجه رسانه‌ها قرار می گیرد، حمله بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان غزه است که این موضوع تحرک بیشتر کشورهای اسلامی در جهت حمایت از مردم بی دفاع غزه را می طلبد.

جمهوری اسلامی ایران نیز که به عنوان رهبر موج بیداری اسلامی در جهان اسلام شناخته می شود و در کنار غفلت و خواب عمیق کشورهای عربی، در صف اول مقابله با غرب قرار دارد، می بایست تحرکی بیشتر (چه در بعد نظامی و چه در بعد دیپلماتیک) از خود نشان دهد تا محور مقاومت در خاورمیانه بیش از پیش تقویت شود.

حال آنکه ایران و دستگاه دیپلماسی آن در این روزها درگیر یکی از مهم ترین پرونده های خویش است و مذاکرات هسته ای در صدر برنامه های وزارت امور خارجه قرار دارد. اما آیا این مسأله (درگیری دستگاه دیپلماسی با پرونده هسته‌ای) مانعی بر سر راه حمایت رسمی از مردم غزه است یا می‌توان از آن به عنوان یک فرصت نیز بهره برد؟!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/5/15 :: ساعت 12:20 عصر )


»» پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

بعد از 26 روز نسل‌کشی در غزه و برجای ماندن 1700 شهید و انسان‌های بی‌گناه و تعداد بسیار زیادی زخمی از این حمله وحشیانه، همچنان سکوت مجامع حقوق بشری را شاهد هستیم.
در این میان بهائیان که از نوکران رژیم صهیونیستی و زاده استکبار غرب به‌حساب می‌آیند تلاش زیادی در موجه جلوه دادن اعمال کثیف و شنیع این رژیم اشغالگر دارند.

در همین خصوص در رسانه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستور کار بیت‌العدل مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه جنایات اسرائیل غاصب است که از سوی بیت‌العدل به بهاییان ابلاغ‌شده و آن‌ها نیز مانند گذشته در اجرای فرمان‌ها بیت‌العدل تلاش گسترده‌ای دارند.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/5/14 :: ساعت 6:4 صبح )


»» افشای جزئیات جدید از فساد در قرارداد استات اویل

افشای جزئیات جدید از فساد بزرگ نفتی آقازاده جنجالی در قرارداد استات اویل+جدول مبالغ رشوه

افشای جزئیات جدید از فساد بزرگ نفتی آقازاده جنجالی در قرارداد استات اویل+جدول مبالغ رشوه

سال 85 بود که خبرگزاری های جهان از یک فساد بزرگ در یکی از شرکت های مهم نفتی دنیا در نروژ پرده برداشتند. ماجرا، پرداخت رشوه 15 میلیون دلاری توسط شرکت «استات اویل» به یکی از مقام های وزارت نفت ایران برای فعالیت در فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی بود.

در خبرها آمده بود که این شرکت برای دستیابی به هدفش، از طریق یک موسسه مشاوره نفتی به نام هورتون که مقر آن در لندن قرار دارد، این رشوه را پرداخت کرده است.

ریچارد هابرد رئیس مستعفی هیئت مدیره شرکت استات اویل نروژ در نامه ای که مخاطبش اعضای هیئت مدیره است و در رسانه های جهان نیز منتشر شده، می نویسد: طی سال 2001 درحالی که ارزیابی ها در خصوص 6 یا 7 پروژه پیشنهادی در حال انجام بود، شرکت استات اویل ایران با فردی که از او تحت عنوان جونیور یاد می شد، تماس برقرار کرد. تا اولین جلسه در دفتر استات اویل برگزار شود.

تا کنون برخی اظهارات متهمان پرونده این فساد بزرگ در نروژ توسط رسانه های دنیا منتشر شده است. اما اکنون خبرنگار جهان نیوز به جزئیات بیشتری از این فساد که تنها در کشور نروژ به آن رسیدگی شده، دست یافته است که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/5/13 :: ساعت 5:43 صبح )


»» بررسی تعابیر رهبر انقلاب درباره صهیونیستها

بررسی تعابیر رهبر انقلاب درباره صهیونیست‌ها

رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته بارها از تعابیری درباره رژیم صهیونیستی استفاده کرده‌اند که با بررسی آن‌ها می‌توان دلیل انتخاب عبارتی مانند «سگ نگهبان استکبار» در منطقه را فهمید.

«سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است...» این تعبیر رهبر معظم انقلاب از رفتار و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه بود که در خطبه های نماز عید سعید فطر بیان شد. اما انتخاب واژه «سگ هار» برای معرفی رژیم صهیونیستی از سوی رهبر معظم انقلاب تنها محدود به سخنرانی اخیر ایشان نمی‌شود و پیش از این نیز از زوایای مختلف خصلت های رفتاری این رژیم اینگونه معرفی شده است.

این تعابیر که نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه آمریکا به عنوان بزرگترین حامی آنرا نیز مورد تحقیر و هجمه قرار می دهد، بارها از سوی رهبر انقلاب تکرار شده و با دقت بیشتر می‌توان دلیل انتخاب این صفت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی را دریافت.

به بررسی تعابیر به کار برده شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای معرفی رژیم صهیونیستی می پردازیم.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/5/12 :: ساعت 9:48 صبح )


»» کلیپ رژیم وحشی

کلیپ رژیم وحشی

دانلود کلیپ (حجم: 26MB)

 

امام خامنه‌ای:

رژیم صهیونیستی، یک رژیم وحشى و گرگ‌‌صفت که سیاستش این است که با مشت آهنین، با بى‌‌رحمى و سنگ‌‌دلى با مردم رفتار بکند و آدم‌‌کشى و کودک‌‌کشى و حمله‌‌ى به مناطق و ویرانگرى، اصلاً برایش مهم نیست و انکار هم نمیکند، این رژیم علاجش جز از بین رفتن و نابود شدن نیست. (1393/05/01)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/5/11 :: ساعت 12:40 عصر )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 57
>> بازدید دیروز: 113
>> مجموع بازدیدها: 557842
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب