سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بیش از 100 تحریم جدید پس از توافق ژنو

آمار تحریم‌های یک سال گذشته؛

بیش از 100 تحریم جدید پس از توافق ژنو

بیش از 100 تحریم جدید پس از توافق ژنو

محاسبه تعداد تحریم‌هایی که طی یک سال اخیر از سوی اروپا و آمریکا علیه اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی یا شرکت‌های طرف معامله با ایران اعمال شده، از تداوم استفاده قدرت‌های بزرگ از فشار تحریم اقتصادی بر ایران خبر می‌دهد.
-تحریم‌های اقتصادی علیه ایران طی یک سال اخیر را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد؛ یک دسته تمدید تحریم‌های وضع‌شده پیشین بوده؛ یک دسته هم تحریم مجدد علیه شرکت‌هایی بوده که طبق حکم دادگاه‌های اروپایی از تحریم خارج شده بودند؛ و دسته دیگر هم تحریم علیه شرکت‌هایی بوده که تا پیش از این جزو لیست تحریم نبودند.

از نگاه مسئولان وزارت خارجه کشورمان، تحریم‌های یک سال اخیر با روح توافق ژنو در تناقض بوده است. توافق ژنو که سوم آذر سال گذشته به امضای ایران و 6 قدرت بزرگ جهان رسید، مقرر کرده بود که تا زمان اجرای این توافق، تحریم جدیدی علیه ایران وضع نشود.

 در توافق ژنو درباره توقف تحریم‌ها احکام ذیل ذکر شده بود:

- «هیچ تحریم جدیدی از طرف شورای امنیت سازمان ملل بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران وضع نمی‌شود.»

- «هیچ تحریم جدیدی از طرف اتحادیه اروپا بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران وضع نمی‌شود.»

- «دولت آمریکا، با همکاری مستمر و ایفای نقش متناسب رئیس‌جمهور و کنگره، مانع اعمال تحریم‌های جدید علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران خواهد شد.»
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/8/30 :: ساعت 12:18 صبح )
»» ردپای گزینه جدید وزارت علوم در فتنه 88 + سند

ردپای "فرهادی" در فتنه 88 + سند

امضای "فرهادی" پای نامه‌ای که "رفتار نظام را به دوران ستمشاهی" تشبیه کرد + سند

 
3 مرداد ماه سال 88 نامه‌ای با عنوان "بازگشتِ ایران به دوران سیاه ستمشاهی" از سوی محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی در فضای رسانه‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود.
 
 این نامه از سوی تنی چند از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب به مراجع عظام تقلید نوشته شد که به بازداشت‌های فتنه 88 اعتراض داشت و  در راستای تحریک مراجع برای ورود به این مسئله نوشته شده بود.
 
محمد فرهادی وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی وزارت علوم از جمله امضاکنندگان این نامه در کنار افرادی چون  مرتضی الویری، سید کاظم اکرمی، رحیم ابوالحسنی، عباس عبدی، محمدعلی نجفی، سید هاشم آقاجری، محسن آرمین،‌ محمدرضا تاجیک، نجفقلی حبیبی، حمید میرزاده و دیگران بود.
 
در بخشی از این نامه آمده است: هم‌زمان با اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موج وسیعی از دستگیری‌ها از میان فعالان ستادهای انتخاباتی نامزدهای غیردولتی و شهروندانی که در راهپیمایی‌های مسالمت آمیز شرکت جسته بودند آغاز شد که در ادامه، با گسترش موج اعتراضات مردمی نسبت به تخلفات گوناگون و گسترده‌ای که در قبل، حین و بعد از انتخابات صورت گرفت، افزایش یافته و هنوز هم ادامه دارد. بازداشت‌های انفرادی و گروهی، از اقشار مختلف اجتماعی از جمله اساتید دانشگاه‌ها، فعالان سیاسی، روزنامه‌نگاران، که بدون صدور مجوزهای قانونی صورت گرفته و همراه با برخوردهای خشونت‌بار و استفاده از شیوه‌های بازجویی که یادآور دوران سیاه ستمشاهی است و بسیاری از امضاکنندگان این نامه در آن زمان خود بارها قربانی آن بوده‌اند، به هیچ روی زیبنده نظام و کشوری که داعیه برپایی قسط و عدل دارد نبوده و نخواهد بود و چهره جمهوری اسلامی را در روح و جان هر ایرانی و نیز انظار جهانیان تیره و تار خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری دانشجو


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/8/28 :: ساعت 11:52 عصر )
»» تامین هزینه قمه زنی در ایران توسط انگلیس و روس ها

به نام عزاداری بر علیه دین اقدام می کنند!
وقتی هدف را غبار می‌گیرد، دیگر چشم‌ها سویی برای دین حقیقت ندارند؛ در آن زمان عمل‌کرد افراد دقیقا مطابق دل و یا اغراض شخصیشان می‌شود. و این همان انحراف است که  ستون‌های دین را می‌لزاند.
 
لزوم بیان این امر در ابتدای بحث این است که باید روشن شود در جریان فکری اصیل اسلامی همه چیز در راستای رسیدن به هدفِ مقدس قرار می‌گردد و استحسانات فردی  و اغراض شخصی هیچ موضوعیتی در مبانی فکری و ایدئولوژیک شیعه ندارد.
 
دشمن را که می‌بینید، خیلی اهل محاسبه است و برای پیشبرد اهدافش هیچ عجله‌ای ندارد. گاه طرحی را می‌ریزد برای پنجاه سال بعد و ما آرام آرام با او همراه می‌شویم تا زمانی که خودمان تبدیل می‌شویم به ابزاری که رسیدنش را به هدف تسریع می‌کنیم .
 
یکی از مکرهای شیطانی دشمن این است که با مذهب به جنگ مذهب می آید و به غیر دین رنگ دین می‌دهد تا جامعه متدین ولی غیر آگاه، با دل و جان از او بپذیرند، غافل از آن‌که دشمن است و اقتضای طبیعتش دشمنی است.
 
در این حیله دشمن هیچ‌گاه از جامعه نمی‌خواهد که دین خود را کنار بگذارد؛ بلکه با کم‌رنگ کردن و پررنگ کردن همان گزاره های مذهبی، دینی و اعتقادی سعی می‌کند تا دینی کاریکاتوری درست کند تا دین را از کار آمدی بیندازد. آنگاه خودش به راحتی از همان دین حمایت می‌کند دینی که برای او فاقد خطر است  و برای متدینین ثمری ندارد.
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/8/27 :: ساعت 4:39 عصر )
»» همخوانی شعر در جمع های مختلط، سوت و کف و هورا به افتخار متوفی!

رسم های نامتعارف در مراسم ختم و تدفین
همخوانی شعر در جمع های مختلط، سوت و کف و هورا به افتخار متوفی! +فیلم
چندسالی است که رفتارهای عجیب و غریب در مراسم خاک‌سپاری رفتگان صورت می‌گیرد که مصداق ضعف فرهنگی بوده و نفعی هم به حال مردگان و بازماندگانشان ندارد.
رفتار با جسد مردگان از گذشته‌ی دور در فرهنگ ملت‌های گوناگون دنیا با آیین‌های خاصی صورت می‌گرفته است. در برخی از فرهنگ‌ها(مثل فرهنگ آسیای شرقی) جسد سوزانده می‌شده است. در برخی از فرهنگ‌ها مومیایی کردن جسد میت رایج بوده است. همچنین به خاک سپردن، خشک کردن و غذای لاشخور کردن جسد میت و... نیز آیین‌های دیگری است که در فرهنگ ملل گوناگون رایج بوده است.
 
همچنین پس از تدفین جسد یا سوزاندن آن و...، مراسم عزاداری انجام می‌شده که برگزاری این مراسم در هر ملت با آیین متفاوتی صورت می‌گرفته است.
 
اما به نظر می‌رسد که بین آیین‌های گوناگون، در فرهنـگ اسـلام احترام ویژه ای به جسد میت گذاشته شده است. هم اکنون در جامعه ی مسلمان ایران نیز سعی می‌شود تا آداب تدفین و عزاداری برای میت، طبق دستور اسلام صورت پذیرد. اما چندسالی است که ردپای ورود فرهنگ‌های بیگانه و همچنین فرهنگ‌های غلط در آیین عزاداری برای مردگان در ایران به چشم می‌خورد.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/8/26 :: ساعت 7:36 عصر )
»» توافق به رسمیت شناختن داعش + فیلم

توافق به رسمیت شناختن داعش

هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب «گزینه‌های دشوار» نوشته است:

من به 112 کشور جهان سفر کرده بودم که با برخی از دوستان این توافق حاصل شد تا به محض اعلام تأسیس گروهک تروریستی داعش، این گروه به رسمیت شناخته شود. توافق شده بود تا فعالیت رسمی این گروه در روز 5/7/2013 اعلام شود و ما منتظر اعلام تأسیس آن بودیم تا ما و اروپا هرچه سریع‌تر آن را به رسمیت بشناسیم.

هرچند اعتراف دست و پاشکسته ی این سیاست مدار آمریکایی برای افکار عمومی جهان تکان دهنده بود اما ابعاد کمک  های افسانه ای آمریکا و متحدانش به این گروه تروریستی فراتر از این ها است.


دانلود فیلم


حمایت هایی مادی ، اطلاعاتی و صد البته روانی و تبلیغاتی

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/8/25 :: ساعت 6:56 عصر )


»» مکه در خطر است

مکه در خطر است

یک روزنامه نگار انگلیسی درباره خطر پروژه‌های توسعه حرم مکه برای آثار تاریخی و اسلامی هشدار داد.

"اندرو جانسون"  روز پنج شنبه در مطلبی در "ایندیپندنت" با این عنوان نوشت: "مکه در خطر است، طرح تخریب زادگاه پیامبر و تبدیل آن به کاخ و مراکز خرید."

جانسون تأکید کرد که منطقه‌ای که به عنوان زادگاه پیامبر اسلام (ص) شناخته می شود، به صورت کلی زیر ستون‌های بزرگ مرمری دفن خواهد شد؛ این اقدام در چارچوب پروژه‌ای چندین میلیارد دلاری به هدف توسعه حرم مکه صورت خواهد گرفت.

وی افزود که این پروژه از چند سال قبل آغاز شده و موجب تخریب صدها منطقه تاریخی شده است.

نویسنده این مطلب خاطرنشان کرد: 95 درصد از ساختمانها و مناطق تاریخی مربوط به هزاران سال قبل ویران شده و هتل ها و مراکز خرید جای آنها را گرفته‌اند؛ عملیات توسعه اخیرا ستونهایی را ویران کرده که 500 سال قبل برای بزرگداشت واقعه معراج ساخته شده بود. 

جانسون اظهار داشت: مرحله جدید توسعه شامل ساخت کاخ جدید برای پادشاه عربستان است که پیش بینی می‌شود در همان مکانی ساخته شود که طبق باورها، پیامبر اسلام (ص) در همانجا به دنیا آمد. در اطراف این مکان در سال 1951 کتابخانه‌ای بزرگ جهت حفظ حجره‌های باقی مانده ساخته شد؛ اما مسؤولان سعودی به زائران هشدار داده‌اند که نباید در این مکان نماز بخوانند، و مدرک قاطعی درباره ولادت پیامبر (ص) در آن مکان وجود ندارد.

این روزنامه نگار انگلیسی تأکید کرد: با وجود مطرح شدن اعتراضهای بسیار از آغاز عملیات توسعه برای خودداری از تعرض به آثار این شهر مقدس، مسؤولان سعودی از این اقدامات دفاع کردند و بر اهمیت آن برای ارائه خدمات به شمار بیشتری از زائران و فراهم نمودن وسایل آسایش و سلامتی آنان تأکید کردند.

منبع: رجا



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/8/24 :: ساعت 10:29 عصر )
»» وقتی راه ترکان، به ترکستان است!

درباب آخرین توهین ابوالمشاغل دولت؛

وقتی راه ترکان، به ترکستان است!

اخیرا اکبر ترکان (مشاور رئیس جمهور) در جلسه نشست تخصصی صنعت خودرو اینطور بیان داشته است:  «بگذارید با خود رو راست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم». با شنیدن این جمله از ابوالمشاغل دولت اعتدال بی‌درنگ جمله توهین‌آمیز رزم‌آرا نخست وزیر خائن پهلوی به ذهن متبادر می‌شود که گفته بود: ایرانی‌ها عرضه ساخت لولهنگ(آفتابه) هم ندارند!

وقتی آقای ظریف وزیر خارجه دولت اعتدال جملات عجیبی در مورد توان قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت، همگان عذر او را پذیرفتند و گفتند احتمالاً بی‌اطلاع بوده و دعوتش کردند تا از نمایشگاه توانایی‌های نظامی کشور بازدید کند تا ازین پس با اعتماد به نفس بیشتری در مذاکرات حاضر شود. اما جناب ترکان، شما را به کدامین نمایشگاه باید برد؟ شما که بیش از 30 سال است در همه دولت‌ها و یکی پس از دیگری حاضر و ناظر بوده‌اید و از پشن آن میز به میز دیگری کوچ کرده‌اید. واقعاً بعد از این مدت تنها برتری تکنولوژیکی و صنعتی ایرانی‌ها را در پخت آبگوشت و قرمه سبزی دیده‌اید؟ وای به دولتی که شما با این تفکرات در آن رئیس سازمان گسترش صنایع بوده‌اید! البته با نگاهی به تاریخ آن دوران می‌شود به وضوح مدیریت آبگوشتی را در صنایع مختلف  دید که آثار بسیاری از آن هنوز پابرجاست.

حال به فرض که بعضی از صنایع ضعیف و عقب تر از برنامه تعیین شده باشند، که هستند، چه کسی جز شما و دوستانی نظیر شما باید پاسخگو باشند. داستان جالبیست، رکورد داران  حضور در دولت‌های پس از انقلاب  به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود در این مدت باشند دست پیش گرفته‌اند و به نقد و تمسخر وضعی که خود به وجود آورده‌اند شده‌اند!

جناب مهندس ترکان ، مقصد  این راه که از ابتدای این دولت با سخنان جنجالی و حاشیه سازی‌های پی در پی در پیش گرفته‌اید به ترکستان است. هنوز یک سال از سخنان توهین‌آمیز شما که نیمی از ملت ایران را که به این دولت رای نداده‌اند بی‌قانون و قانون گریز خواندید نگذشته است. حالا که بعد از نزدیک به 30 سال حضور مداوم در دولت‌ها در این دولت نیز ابوالمشاغل لقب گرفته‌اید تلاش کنید تا از فرصت موجود برای جبران اشتباهات گذشته و خدمت خالصانه به ملت نهایت بهره و استفاده را ببرید. 

این نکته را هم از یاد نبرید که هرچند در صنایعی نظیر خودروسازی، عقب تر از آن چیزی هستیم که باید باشیم، اما در صنایعی چون موشکی، تجهیزات دفاعی و نظامی، هوافضا، نانو، هسته‌ای و... به کوشش جهادگرانه فرزندان این مرز و بود در قلل مرتفعی قرار داریم که مورد اذعان جهانیان است. پس باید دید در صنایع عقب مانده کدام نوع مدیریت و کدام نوع نگرش‌ها موجب چنین عقب افتادگی شده است.

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/8/23 :: ساعت 10:11 صبح )
»» «دانش آشتیانی» گزینه ای که انتخاب دانشگاهیان نیست!

بررسی گزینه جدید وزارت علوم؛

«دانش آشتیانی» گزینه ای که انتخاب دانشگاهیان نیست!

نزدیک به یک سال و نیم از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و با این همه، هنوز برای سامان یکی از مهم ترین وزارت خانه های دولت که سرنوشت بیش از 4 ملیون دانشجو و 70 هزار عضو هیات علمی به دست آن به هیچ تدبیری صورت نگرفته است.

تاکنون 4 وزیر از سوی دولت به مجلس معرفی شده اند که هر کدام از آنها یک رویه را پیش گرفتند و به دلیل مشارکت در فتنه یا با عدم توجه به موارد قانونی و پافشاری بر انتصاب برخی افراد مسئه دار و دخلیل در فتنه 88 و همچنین عدم مدیریت صحیح، کار را برای خود سخت کردند و موجب واکنش نمایندگان مجلس شدند.

بدون شک مساله فتنه 88 و ضرورت سلامت افراد در این مسئله به خصوص در مهم ترین و حساس ترین مشاغل دولتی نیاز به توضیح ندارد، اما به واقع دلیل سماجت دولت بر گزینه‌های مسئله‌دار و نزدیک به فتنه در وزارت علوم سوالات زیادی را بر می‌انگیزد.

جالب اینجاست که جدیدترین گزینه دولت نیز به شکلی واضح با گزینه های پیشین هم خوانی دارد و انتظار این بود که در چنین شرایط حساس سیاسی(و هم زمانی با مذاکرات هسته‌ای) دولت تدبیر و امید با معرفی گزینه ای بدون حاشیه موجب اتلاف انرژی قوای مجریه و مقننه نشود.

دانش آشتیانی؛ از اظهارت عجیب در مورد بسیج دانشجویی تا نزدیکی به فتنه گران

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/8/22 :: ساعت 8:4 عصر )


»» شیار143، فیلمی سراسر امید، آزادگی و شکوه

شیار 143 روایتی واقعی از زندگی مادران شهدا

لباس لطیف و عزیز صبر مادر بر قامت رعنا و رشید شهید؛ بار دیگر سینمایمان عطر و رنگ رشادت و شرف به خود گرفت. فیلم «شیار 143» برداشتی آزاد از رمان های "اختر و روزهای تلواسه" و "چشم سوم" است که نرگس آبیار آن ها را نوشته بوده است. در واقع یکی از شخصیت های رمان چشم سوم را انتخاب نموده و شاخ و برگ هایی به آن اضافه کرده و الفت خلق شد.
 
نرگس آبیار درفیلم شیار 143  تلاش موفقی در جهت اجرای یک میزانسن غنی بصری با فرمی دلپذیر و ریتمی درست و بازی‌هایی روان و درخور داشته است.حس و حالی که از فیلم شیار 143 به مخاطب منتقل می‌شود در حقیقت، جنس اصلی است که رگه‌هایی از بطن و متن خویش را که همان حقیقت ایمان و توکل و اعتقاد به ذات لایزال حق باشد و از محتوا به فرمش رسوخ و نفوذ یافته، در خود دارد. فیلمی با غنای بصری و قاب بندی‌های زیبا و بکر که محتوایی ارزشمند را در شریان‌های روایت داستانی و شخصیت پردازی‌هایش، جاری و ساری کرده است.
 
 
فیلم شیار 143 اثر مهمی است؛ نه تنها از آن رو که یک سینمای خوب و مخاطب گرا و اثربخش ارائه داده که این هم هست؛ و نه از آن رو که موضوع دفاع مقدس را بار دیگر در پهنه سینمای ایران مطرح کرده است؛ که این هم هست. اما آنچه از هر دو مقوله یاد شده مهم تر و درباره این فیلم، مؤثرتر و خطیرتر و ارزشمندتر است بر هم زدن نظم بازی و شیوه مهره چینی و روند حاکم بر سینمای ایران است که این فیلم با رخ نمودنش، بر آن تأکید ورزیده و صحه گذارده است.
 
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/8/21 :: ساعت 9:34 عصر )
»» واکنش پناهیان به تحریف عاشورا توسط حجاریان+صوت

واکنش پناهیان به تحریف عاشورا توسط حجاریان+صوت

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در بخش انتهایی سخنرانی کوتاه خود در تجمع عاشورایی مردم در مقابل لانه جاسوسی، - که بخش‌های کوتاهی از آن از صدا و سیما پخش شد- به مقاله توهین‌آموز حجاریان شدیدا واکنش نشان داد. صوت(9 دقیقه) و متن این قسمت از صحبت‌ها در ادامه آمده است:


دانلود


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/8/20 :: ساعت 8:19 صبح )


   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 24
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556485
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب