سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حاشیه های مهم یک دیدار

حاشیه‌های مهم یک دیدار هاشمی؛

دیدار گروه بین‌المللی بحران با هاشمی

هاشمی رفسنجانی روز  یکشنبه با هیئتی با نام گروه بین‌المللی بحران دیدار کرد. 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با این گروه که به عنوان گروهی صلح‌طلب به ایران سفر کرده‌اند، با تحسین تلاش‌ها برای جلوگیری از ایجاد شعله‌های جنگ بین انسان‌ها گفت: در دنیایی که هر روز شاهد جنگ‌افروزی افراد، گروه‌ها و دولت‌هایی علیه هم‌نوعان خود هستیم، تلاش برای ممانعت از گسترش آن، برخاسته از روحیه لطیف انسانی است.
با نگاهی به سوابق و فعالیت‌های گروه آمریکایی که هاشمی رفسنجانی آن‌ها را به حضور پذیرفته بود، متوجه می‌شویم که این گروه تنها نام صلح‌طلبی را با خود حمل می‌کنند، اما در واقع، به مانند دیگر بنیادها و اتاق فکرهای آمریکایی اهدافی پنهانی و دور از صلح در دستور کار گروه بین‌المللی بحران قرار دارد. اهدافی نظیر دخالت در امور داخلی کشورها و حتی پشتیبانی از گروه‌های ضد انقلاب.
البته مشخص است که هاشمی رفسنجانی بدلیل اینکه گروه بحران، گروهی معرفی شده است که برای ایجاد صلح در جهان تلاش می‌کند، اعضای هیئت این گروه را به حضور پذیرفته است، اما نکته قابل تامل اینجاست که مسئولین دعوت از این گروه یا از سابقه و فعالیت‌های گروه بین‌المللی بحران آگاهی نداشته یا شاید قصد و نیتی سوء را دنبال می‌کنند. 

حاشیه‌های بسیار مهم یک دیدار هاشمی+تصاویر

در این گزارش، با فعالیت‌ها و برخی از اعضای گروه بین‌المللی بحران آشنا خواهید شد. 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/12/29 :: ساعت 9:43 صبح )
»» توقیف پرتیراژترین هفته ‏نامه سیاسی کشور در پستو!

هفته نامه 9 دی در سکوت خبری پایان سال توقیف شد

کمتر از یک هفته پس از آنکه علاء الدین ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات خبر توقیف هفته نامه 9 دی را تکذیب کرد و گفت: «این اخبار صحت ندارد»، هیات نظارت در یک اقدام از موضع ضعف، خبر توقیف هفته نامه  «9 دی» را رسما به مدیر مسئول آن ابلاغ کرد.

در حالی که پیش از این نیز هفته نامه یالثارات به علت نقد سیاست های فرهنگی دولت روحانی توقیف شده بود، این بار هفته نامه 9 دی به علت نقد عملکرد دولت یازدهم در عرصه های فرهنگی، سیاست خارجی و سیاست داخلی توقیف شد تا در کمتر از 8 ماه از آغاز به کار دولت جدید، یک رکود جدید در برخورد با رسانه های منتقد دولت ثبت شود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/12/28 :: ساعت 10:12 صبح )


»» صدای پای سکولاریسم نقابدار می آید!

صدای پای سکولاریسم نقابدار می‌آید!

مردم ایران طی 35 سال گذشته ثابت کرده‌اند پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های والا و الهی آن ایستاده‌اند. به طور قطع اگر این ایستادگی نبود، اکنون جمهوری اسلامی ایران به بزرگ‌ترین قدرت منطقه در غرب آسیا و قدرت مؤثر بین‌المللی تبدیل نشده بود. قدرت‌یابی روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، حرکت به سمت تمدن‌سازی اسلامی و تغییر هندسه سیاسی قدرت در عرصه بین‌المللی به نفع مسلمانان و مستضعفان عالم، خواب را از چشمان قدرت‌های شیطانی و سلطه‌گر ستانده است.

در چنین شرایطی، حفظ انقلاب و پیشبرد آن به سمت آرمان‌هایش بسیار دشوارتر از گذشته شده است. از یک طرف دشمنان خارجی عصبانی‌تر و با تجربه‌تر شده و از طرف دیگر، بخشی از نیروهای با سابقه انقلابی، دنیاگرا و قدرت‌طلب شده‌اند. خطر عافیت‌طلبی، دنیاگرایی و قدرت‌طلبی‌ گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی- مذهبی جامعه انقلابی ایران، بزرگ‌ترین تهدید علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزیابی می‌شود. اکنون بخش قابل توجهی از گروه‌ها و شخصیت‌های با سابقه انقلابی، گرفتار آفت دنیاگرایی و قدرت‌طلبی شده‌اند. بدون تردید اگر این جماعت استحاله شده و زاویه گرفته از مسیر اصلی انقلاب اسلامی و خط اسلام ناب محمدی (ص) که همانا خط امام (ره) و خط ولایت و ورهبری است، ماهیت واقعی خود را برای مردم آشکار سازد، هیچ خطری برای انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی نخواهد داشت. خطر آنان برای انقلاب و نظام دینی برآمده از آن، موقعی خواهد بود که این جماعت، در حالی که مسیر عوض کرده است، دم از اسلام، امام، ولایت و رهبری و انقلاب و مردم زده و با عوام‌فریبی، کشور و مردم را در مسیری متفاوت از خط امام (ره) به حرکت در آورد. اکنون چنین خطری در پیش روی اسلام ناب محمدی (ص) و نظام دینی قرار دارد. مردم مؤمن و انقلابی ایران، باید این خطر را جدی بگیرند. مردمی که انقلاب دینی و اسلامی را در ایران پدید آوردند و بر اساس انقلاب خود، مردم‌سالاری دینی را در کشور تأسیس نمودند، اکنون دشمن این نظام دینی، با نقاب و کوله‌باری از تجربه به صحنه آمده است. عجیب آنکه نظام سلطه و دشمنان بیرونی هم به این جریان نقابدار، چشم طمع و امید دوخته‌اند. از منظر حضرت امام (ره)، تفکر اسلام امریکایی، خطر و تهدید اصلی و جدی اسلام ناب محمدی (ص) است. طی 35 سال گذشته، هرگاه طرفداران و معتقدین به اسلام امریکایی در کشور ما آشکارا فعال شده و به صحنه آمده‌اند،‌ ملت انقلابی ایران، آنان را پس زده و منزوی ساخته است. بر همین اساس، این جریان با بهره‌گیری از تجارب گذشته و به ویژه تجارب دوران اصلاحات، اکنون با نقاب و چهره‌ای پوشیده و مبدل وارد صحنه شده است.

در چنین شرایطی، بهتر آن است که مردم، به جای توجه به شعار‌ها و ادعاها به عملکردها و رویکردها توجه کنند. اسلام سکولار رویکردی متفاوت از اسلام سیاسی و اسلام ناب و انقلابی دارد. اسلام سکولار از مصادیق برجسته اسلام امریکایی است. اکنون جریان معتقد به اسلام سکولار، با ادعای پیروی از امام (ره) و ولایت و رهبری در صحنه کشور فعال شده و اگر اندکی دقت کنیم آن گاه متوجه خواهیم شد که صدای پای سکولاریسم نقابدار می‌آید! این صداها در عرصه فرهنگی و عرصه سیاست خارجی آسان‌تر شنیده می‌شود.




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/12/27 :: ساعت 9:1 صبح )
»» تلاش برای احیاء انجمن صنفی منحل شده

تلاش برای احیاء انجمن صنفی منحل شده

مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی ایجاد رخنه‌های فرهنگی را غیر قابل جبران نامیدند، رخنه‌هایی که می‌توان از جمله آنها به تلاش عناصر وابسته به فتنه برای احیا کردن انجمن صنفی روزنامه نگاران اشاره کرد. این انجمن که در پوشش انجمن صنفی به فعالیت سیاسی می پرداخت پس مدتی به دستور مراجع قضایی و وزارت کار و امور اجتماعی منحل و اعضای آن به رسانه های معاند ایران پیوستند.


 دانلود فیلم (22MB)

 

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/12/26 :: ساعت 9:19 صبح )
»» انتشار سند حمایت انتخاباتی دانشگاه آزاد از موسوی

انتشار سند حمایت انتخاباتی دانشگاه آزاد از موسوی در انتخابات 88

حجت الاسلام هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی فرهیختگان برگزار شد، طی سخنانی تاکید کرد که "هر کسی می‌تواند سند بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچک‌ترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم. هیچ؛ بنا هم نداریم".

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی، از چهره‌های مورد حمایت و نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی، همواره از سوی منتقدان به سوء استفاده از این دانشگاه در راستای مسائل انتخاباتی متهم بوده است و در این باره اسنادی نیز تاکنون در رسانه‌‌ها منتشر شده است.

یکی از اسناد مورد اشاره منتقدین درباره تلاش‌های انتخاباتی مسئولان دانشگاه آزاد، به صورتجلسه‌ای مربوط می‌شود که طی آن حسین امیدوار، مشاور عبدالله جاسبی و مدیرکل وقت تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد، از اساتید و دانشجویان و تشکل‌های این دانشگاه می‌خواهد که در انتخابات 88 از میرحسین موسوی حمایت کنند.

برای مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه نمائید:

  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/12/25 :: ساعت 1:11 صبح )


»» نفوذ این جریان تهدیدی برای خانواده است!

سایه فمینیسم بر سر تحکیم بنیان خانواده؛

آیا اعتدال، کرامت زن را با فمینیسم تامین می کند؟

حضور یک عضو حزب منحله مشارکت که دارای رویکرد فمینیستی است، به عنوان معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، شبهات و سوالات زیادی را در زمینه رویکرد دولت تدبیر و امید درخصوص امور زنان به وجود آورده است.

شهیندخت مولاوردی از جمله اعضای حزب منحله مشارکت است که یادداشت ها و مقالات او در سایت‌های وابسته به عناصر ملی - مذهبی‌ با رویکردی کاملا فمنیستی به رشته تحریر در آمده است. مولاوردی در دوران هشت ساله اصلاحات و پس از آن برای ارتقاء جایگاه و حقوق زنان بر اساس آموزه‌های فمینیسم و برابری جنسیتی فعالیت‌های زیادی داشته است. او در تاریخ 17/7/1392 از سوی جناب آقای روحانی به سمت «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب گردید.

* گویی که مشکلات و مسائل زنان صرفاً به مسائل زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار تقلیل می‌یابد

با بررسی سخنان و مقالات شهیندخت مولاوردی در خصوص مسائل زنان و خانواده رویکرد فمینیستی وی و تناقض آن با اهداف والای اسلام و رویکردهای جمهوری اسلامی به وضوح روشن می گرد:

«هنوز راه‌های نرفته بسیار زیادی را پیش رو داریم و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم به این نتیجه می‌رسیم که قطعا باید تلاش مضاعفی کنیم (به ویژه در حوزه فرهنگ‌سازی تا جامعه بتواند از نیمی از سرمایه‌های کشور برای برون رفت از مشکلات استفاده کند). اما متاسفانه هنوز به این باور و اعتقاد نرسیده‌ایم و بیشتر به توانمندسازی زنان در حوزه خانواده توجه داریم و به شایستگی‌های دیگر آنان باور نداریم.»

 «به اعتقاد من قانون در امحا و ابقای خشونت و تبعیض و نابرابری‌ها در زندگی زنان نقش اساسی دارد یعنی یک قانون خوب و مؤثر می‌تواند این پدیده‌ها را از زندگی زنان محو کند یا خود عاملی برای ایجاد این‌گونه پدیده‌ها باشد. از طرفی قانون می‌تواند در فرهنگ‌سازی نقش مهمی را ایفا کند وقتی قانونی در جامعه‌ای مثل ایران که اکثریت قانونگذاران آن را مردان تشکیل می‌دهند مصوب می‌شود. حکایت، حکایت تغییر نگرش و بینش قانونگذاران نسبت به آن موضوع است که بیش از این حاضر نیستند بر این مناسبات صحه بگذارند و آن را تأیید کنند. از این رو مبادرت به تأثیر یا اصلاح قانون می‌کنند. این در حالی است که تأثیر و تأثر متقابل فرهنگ بر قانون را نیز نمی‌توان نادیده گرفت چرا که وقتی فرهنگ تغییر می‌کند بالطبع قانون نیز تغییر می‌کند.»

شهیندخت مولاوردی

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/12/24 :: ساعت 10:6 صبح )


»» عطر انتظار(8)

عطر انتظار(8)

ملاقات

 

طرح درس

 فهرست مطالب

جلسه اول

مقدمه

اهمیت بحث

پرسش‌های اصلی این جلسه

نوع مورد بحث

دلایل قبول ملاقات

خلاصه مطالب

جلسه دوم

مقدمه

موضوع بحث

دلایل عدم پذیرش ملاقات

خلاصة پایانی

عطر انتظار

به دلیل حجم بالای مطالبِ این درس، امکان آوردن متن در این پست نبود. لذا فایل pdf مطالب را به همراه فایل‌های صوتی، می‌توانید از لینک زیر دریافت نمایید:

 

دانلود فایل‌های این درس (حجم: 4MB)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/12/23 :: ساعت 11:36 عصر )
»» فهرست انحرافاتی که دغدغه رهبری را برانگیخت

مروری بر عملکرد شش ماهه دولت اعتدال در زمینه فرهنگی:

فهرست انحرافاتی که دغدغه رهبری را برانگیخت

مقام معظم رهبری دردیدار با مسئولان فرهنگی دولت هاشمی: "درعرصه ی فرهنگ، بنده به معنای واقعی کلمه، احساس نگرانی می کنم وحقیقتا دغدغه دارم، این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن، گاهی ممکن است نصف شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرع کند. من چنین دغدغه ای دارم. البته در سخنرانی ها، از این دغدغه با مردم نخواهم گفت؛ اما نمی‌شود که به شما نگویم. شما خودتان دست‌ اندر کاران مسایل‌فرهنگی هستید و باید از این دغدغه‌ی من خبرداشته باشید."(!)

مقدمه:

فرهنگ، حقیقت فراموش شده‌ای است که اگر نگوییم تمام دولت‌ ها، اما اغلب شان نسبت به آن عملکرد خوبی نداشته‌اند. برخی گروه ‌ها و دولت ‌ها از آن برای نفوذ و ضربه زدن به نظام، و برخی  نیز از آن به عنوان ابزاری، برای تداوم دولتشان استفاده کرده‌اند. شعارهایی مثلِ آزادی و توسعه‌ی مدنی، و در ادامه‌اش افسار گسیختگیِ فرهنگی دوره ‌ی وزارت مهاجرانی و حوادث کنفرانس برلین و غیره از دوره ‌ی اصلاحات را خوب به یاد داریم. و نیز مصاحبه ‌ایی که احمدی‌نژاد در صدا وسیما انجام داد و طی آن نسبت به اقدامات ناجا در حوزه‌ی غفاف وحجاب، برخورد سردی نشان داد. در نظر کارشناسان فرهنگی، نگاه سلیقه‌ای و کوتاه مدت و در جهت منافع گروه‌های خاص، باعث شده، کشور نتواند به خوبی از این ظرفیت در جهت رشد و پیشرفت استفاده کند. دولت یازدهم با اینکه دارای نیروهای باسابقه‌ای درعرصه‌ی فرهنگی است، اما برای اینکه نویدبخش پیشرفت دراین زمینه باشد با اشکالاتی در درون خود مواجه است. گرچه روحانی با معرفی  علی جنتی به مجلس(2)، توانست رای اعتماد 234 تن از نمایندگان را برای این وزارتخانه‌ی مهم به دست آورد(3)، اما چیزی از این اعتماد نمایندگان مجلس نگذشته، شاهد اتفاقاتی ناخوشایندی در عرصه ی فرهنگ هستیم. اتفاقاتی که ذهن را به دوران توسعه گرایی غربی دوران اصلاحات رهنمون می‌سازد.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/12/22 :: ساعت 7:47 عصر )


»» علت نگرانی رهبر معظم انقلاب از مسائل فرهنگی کشور

علت نگرانی رهبر معظم انقلاب از مسائل فرهنگی کشور

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: گفتم به بعضى از مسئولین فرهنگى که متأسفانه خیلى از مسئولین فرهنگى ما با مسائل فرهنگى در میدان مرتبط نیستند [که مثلاً] کتاب بخوانند و کتاب‌هاى گوناگون را ببینند.

 

دانلود فیلم (39MB)

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/12/21 :: ساعت 11:52 عصر )
»» نکات ظریف سفر «اشتون» به ایران

مذاکره یا مداخله؟

نکات ظریف سفر «اشتون» به ایران

چندیست که مقامات اروپایی برای دیدار با مقامات ایرانی و سفر به کشورمان به تکاپو افتاده‌اند. در ماه‌های اخیر، هفته‌ای نبوده که خبر ورود یا قطعی شدن سفر نمایندگان مجلس اتحادیه اروپا، وزرای خارجه کشورهای اروپایی و یا دیگر مقاوات این اتحادیه در رسانه‌های ما دیده نشده باشد.

در یک نگاه خوش‌بینانه می‌توان اینگونه برداشت کرد که این آمد و شدها نتیجه بهبود رابطه غرب با ایران است. با همین دیدگاه است که برخی معتقدند، ورود هیأت‌های سیاسی اتحادیه اروپا به ایران، یک اتفاق مبارک است. در این بین اما هستند کسانی که با یک نگاه عمیق و طی تحلیلی دوراندیشانه درباره این سفرها به ابراز عقیده می‌پردازند.

* سابقه ناامیدکننده اروپائی‌ها

اگر سابقه استعمارگری اروپائیان در آمریکای شمالی و جنوبی، افریقا، استرالیا، جنوب و جنوب شرق آسیا را فراموش کنیم و چشم خود را بر سابقه استعماری اروپائیان و چپاول و غارت سرزمین‌های اسلامی ببندیم، یقیناً نمی‌توانیم سابقه دخالت، اشغالگری، حمایت از استبداد و نیز استعمارگری کشورهای مختلف اروپایی را در کشورمان ایران، از نظر دور کنیم.

در این بین تفاوت چندانی میان ماهیت عملکرد کشورهای مختلف اروپایی وجود ندارد. انگلستان، پرتقال، فرانسه، آلمان و حتی کشورهای کوچکی همچون هلند، اتریش و بلژیک هم هر کدام در فرصت‌های مناسب، بخشی از ثروت‌های ایرانیان را به یغما برده‌اند. اروپایی‌ها همچنین طی دوران هشت سال دفاع مقدس، نهایت حمایت ممکن از حکومت بعثی صدام را به انجام رساندند تا به خیال خام خود، مردم مسلمان ایران را به زانو دربیاورند.

از سوی دیگر طی چند دهه اخیر، موضوع حمایت از اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلامی، زیر تابلوی فریبنده آزادی بیان، روندی فزاینده داشته است. جالب اینجاست که آزادی بیان و موضوع حقوق بشر، به‌عنوان دو لبه قیچی، نقش جاده‌صاف‌کن راه دخالت اروپا در کشورهای دیگر است. البته منظور از کشورهای دیگر، کشورهایی است که در راستای اهداف مورد قبول اروپایی‌ها حرکت نکنند.

بدیهی است که اگر حکومتی در جهت خواسته اروپا حرکت کرد، دیگر برای سردمداران این اتحادیه، مهم نیست که آزادی بیان در آنجا وجود دارد یا نه و اصولاً در چنین مواردی، فراموش می‌شود که حقوق‌بشر هم وجود خارجی دارد! بحرین، امارات، اردن، میانمار، افریقای مرکزی، جمهوری آذربایجان و سایر کشورهای مشابه، نمونه‌های موجودو در دسترس از اینگونه کشورها هستند.

متأسفانه در مورد ایران نیز این امر مطابق سیاست‌های اروپا اجرا شده است. سران اروپا براساس سیاست‌های مداخله‌جویانه خود، همواره ضمن ایراد اتهاماتی نظیر حمایت از تروریسم، نقض حقوق بشر و محدود کردن آزادی بیان به کشور ما، اهداف استعماری خویش را دنبال کرده‌اند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/12/20 :: ساعت 9:55 عصر )


   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556474
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب