سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» گسترش روز افزون اسلام در جهان [قسمت اول]

بسم الله الرحمن الرحیم

گسترش روز افزون اسلام در جهان (اروپا و امریکا)

در قرآن، در مورد جهانى شدن اسلام و غلبه این دین مبین بر سایر ادیان چنین مى‌فرماید:

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ باِلْهُدى وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوکَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» (سوره توبه آیه 33).

معنی: «اوست خداوندى که پیامبرش را با هدایت، و دین حق فرستاد، تا او را بر همه ادیان غالب گرداند، هر چند که مشرکان کراهت داشته باشند».

همچنین در سوره «نور» آیه 55، در مورد این که دین پسندیده خدا (اسلام)، در زمین مستقر و پابرجا خواهد شد و خلافت روى زمین به مؤمنان و کسانى که عمل صالح دارند، خواهد رسید، چنین مى‌فرماید:

(وَعَدَ اللهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الاَْرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَُیمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِى ارْتَضَى لَهُمْ . . .)

«خدا به کسانى از شما که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده اند، وعده داده است که خلافت روى زمین را به آن‌ها خواهد بخشید همان گونه که به پیشینیان آن ها خلافت روى زمین را بخشید و دین و آیینى را که براى آنان پسندیده، پابرجا و مستقر کند».

آنچه از آیات این چنینی بر مى‌آید این است که اسلام بر تمام ادیان غالب خواهد شد و در زمین مستقر و پابرجا مى‌شود.

رسول الله (صلی الله علیه وسلم) در حدیث شریفی می فرمایند:

(لَیبْلُغَنَّ هَذَا الْأَمْرُ مَا بَلَغَ اللَّیلُ وَالنَّهَارُ وَلَا یتْرُک اللَّهُ بَیتَ مَدَرٍ وَلَا وَبَرٍ إِلَّا أَدْخَلَهُ اللَّهُ هَذَا الدِّینَ بِعِزِّ عَزِیزٍ أَوْ بِذُلِّ ذَلِیلٍ عِزًّا یعِزُّ اللَّهُ بِهِ الْإِسْلَامَ وَذُلًّا یذِلُّ اللَّهُ بِهِ الْکفْرَ)

معنی: (اسلام تا جایی که شب و روز رسیده‌اند، خواهد رسید. هیچ خانه‌ی چادری یا سنگی و گلی پیدا نمی‌شود که اسلام در آن داخل نگردد، این وعده‌ی الهی با عزت عزیزان یا ذلت ذلیلان تحقق پیدا خواهد کرد. عزتی که خداوند اسلام را بدان عزت خواهد داد یا ذلتی که کفر را بدان ذلیل خواهد کرد).

این فرموده، یک معجزه شگفت انگیز پیامبر (صلی الله علیه وسلم) است که بیانگر گسترش سریع اسلام می‌باشد، و از این حقیقت پرده بر می‌دارد که این دین به زودی تمام نقاط کره‌ی زمین را فرا خواهد گرفت. این همان چیزی است که سرشماری های اخیر از جمعیت مسلمانان در کل کشورهای جهان به ما می گوید:.

تبلیغ اسلام 1400 سال پیش  با یک نفر یعنی سرورمان رسول الله (صلی الله علیه وسلم) آغاز گردید، و اکنون تعداد مسلمانان جهان بیش از یک میلیارد و ششصد ملیون نفر شده است که 23 درصد جمعیت کل جهان را تشکیل می‌دهد!

در جدول زیر برآورد جمعیت مسلمانان جهان در سال 2010 آورده شده است(منبع: مقاله دانشگاه پلی تکنیک پورتو ریکو):

نسبت مسلمانان

تعداد مسلمانان

مسلمانان %

جمعیت

 

69.38

1,148,173,347

27.44

4,184,149,728

آسیا

27.01

447,042,815

43.33

1,031,761,881

افریقا

2.99

49,545,462

6.74

734,602,633

اروپا

0.59

9,704,062

1.03

939,510,388

امریکا

0.03

475,708

1.33

35,799,477

اقیانوسیه

100

1,654,941,394

23.90

6,925,824,107

جهان

 آمار گواهی می‌دهد که دین اسلام سریع‌تر از همه ادیان درحال گسترش است!

تحقیقات به عمل آمده در این زمینه حکایت از افزایش 35 درصدی جمعیت مسلمانان جهان در طول بیست سال آینده دارد.

خانم ایوان یازبک حداد، استاد تاریخ اسلام در دانشگاه ماساچوست وسردبیر مجله «جهان اسلام» و خانم آدیر. ت. لومیس محقق مرکز تحقیقات مذهبی و اجتماعی هارتفورد که مطالعات عمیق و مستمر جامعه شناسانه درباره مذهب دارد، پژوهش مشترک خود را تحت عنوان «گسترش ارزش‌های اسلامی در ایالات متحده آمریکا» به چاپ رساندند. این دو محقق معتقدند امروز اسلام در آمریکا به صورت یک پدیده درخشانی درآمده است، چیزی که پیش از این به عنوان یک شیوه زندگی خاص اعراب و یا یک اعتقاد ایمانی بیگانه با ادیان یهودی و مسیحیت تلقی می شد، اکنون به چنان وسعت و نیرویی دست یافته است که باید به آن به منزله یک نهضت دینی مسلط نگریست. نهضتی که به سرعت در حال رشد است.

آمار رسمی در آمریکا از گسترش روزافزون دین مبین اسلام در این کشور و پیشی گرفتن مسلمانان از سایر اقلیت‌های دینی در این کشور حکایت دارد. «دیل جونز» ازمحققان "پژوهشگاه آمار ادیان" در آمریکا اظهار داشت: تعداد مسلمانان امریکا درسال 2010 میلادی به 2.6 میلیون نفر رسیده است در حالی که در سال 2000 میلادی، تنها یک میلیون مسلمان در آمریکا وجود داشت. (منبع: خبرگزاری مهر

هرچند در خبر فوق اعلام کرده که جمعیت مسلمانان در امریکا در سال 2010 برابر با 2.6 میلیون نفر است اما باراک اوباما در سخنرانی خود در ماه ژوئن 2009 جمعیت مسلمانان در امریکا را هفت میلیون اعلام کرد! برداشت شخصی من از این تفاوت آمار این است که احتمالاً صهیونیست ها از این که گفته شود تعداد مسلمانان آمریکا از تعداد یهودیان آن بیشتر است، هراس دارند. دلیل بر این مدعا این است که در تحقیقی که دانشگاه پورتوریکو انجام داده، تعداد مسلمان آمریکا در سال 2010 را هفت میلیون و نهصد هزار نفر برآورد کرده است.

در حدیث دیگرى در مورد جهانى شدن اسلام در زمان حضرت مهدى(علیه السلام) با تأکید بیشتر مى‌فرماید: «لَیَدْخُلَنَّ هذَا الدِّینُ على ما دَخَلَ عَلَیْهِ اللَّیلُ». (مجازات النبویّه، ص 419; منتخب الاثر، ص 160، فصل 2، باب 1، ح 57.)

«تا هر کجا که تاریکى شب وارد شود، این آیین مقدّس نفوذ خواهد کرد».

در قسمت بعدی، اخبار جالبی در زمینه منتشر خواهد شد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 91/11/29 :: ساعت 4:37 عصر )
»» وعده آب و برق مجانی!

آیا امام خمینی وعده آب و برق مجانی داد؟!

امام خمینی

 برنامه «روی خط» صدای آمریکا به تکرار چند باره دروغی تاریخی پرداخت؛ دروغی که هر سال به بهانه سالگرد انقلاب در این شبکه مطرح می‌شود. شبکه صدای آمریکا این روزها با تمام توان خود می کوشد، با دروغ های تاریخی و بزرگ نمایی برخی ضعف ها، سه دهه انقلاب اسلامی را به چالش بکشد. در برنامه روی خط این شبکه با تأکید چند باره بر دروغ تاریخی آب و برق مجانی، از عملی نشدن وعده های امام خمینی(ره) سخن بگویند.

این دروغ آن‌ قدر تکرار شده که سوالی در بین نسل سومی‌ها به وجود می‌آید و آن سوال اینکه: چرا سخنرانی امام خمینی(ره) در تاریخ 12/11/1357 در بهشت زهرا که تلویزیون پخش می‌کند سانسور شده است و قسمت‌هایی از سخنرانی ایشان که درباره مجانی شدن آب و برق و اتوبوس هست سانسور شده و پخش نمی‌شود؟ مگر امام خمینی(ره) در بهشت زهرا نفرمودند که آب و برق و اتوبوس را مجانی می‌کنیم، پس چرا تلویزیون این قسمت از سخنرانی امام(ره)  را سانسور کرده و پخش نمی‌کند؟

همچنین برای این‌که این دروغ باور پذیرتر شود، سخنرانی مونتاژ شده امام را در شبکه‌های اجتماعی و... قرار می‌دهند و عده‌ای هم بی‌خبر از اصل ماجرا آن را دانلود کرده و باور می‌کنند. حتی من نمونه‌ای از این سخنرانی مونتاژ شده که به صورت فتو کلیپ می‌باشد را در سایت آپارت نیز دیدم.

سی و اندی سال است که دشمنان امام و انقلاب، با وارونه سازی یک خبر و تحریف ماجرا، مدعی هستند که امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران قول داده است که آب و برق مجانی می‌شود. دروغگویان حتی مدعی هستند که امام بزرگوار ما، در بدو ورود به وطن یعنی در دوازدهم بهمن سال 57 این وعده را به مردم داده است! اما رجوع به اصل سخنان امام در بهشت زهرا نشان می‌دهد که اصلا و ابدا چنین وعده‌ای در سخنرانی امام خمینی وجود ندارد و در حقیقت این مساله مربوط است به سخنرانی ایشان در 10 اسفند سال 57 و در مدرسه فیضیه.

اما رجوع به اصل سخنان امام در بهشت زهرا نشان می‌دهد که اصلاً و ابداً چنین وعده‌ای در سخنرانی امام خمینی وجود ندارد و در حقیقت این مساله مربوط است به سخنرانی ایشان در 10 اسفند سال 57 و در مدرسه فیضیه قم. (مراجعه شود به صحیفه 22 جلدی حضرت امام)

اولین بار چه کسی وعده آب و برق مجانی را داد؟!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 91/11/21 :: ساعت 10:31 عصر )


»» چه روزنامه ای بخوانیم؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم

چه روزنامه‌ای بخوانیم؟ (جریان‌شناسی بعضی از سایت‌های خبری و روزنامه‌های رسمی کشور)

نمی‌دانم چقدر اهل خریدن روزنامه‌ها هستید یا حداقل به مطالعه آنها می‌پردازید یا چقدر در فضای مجازی اخبار را دنبال می‌کنید. ذکر این نکته مهم است و همه باید به آن توجه داشت باشند که: آگاهی مهمترین اصل رسیدن به بصیرت است.

جریان شناسی روزنامه‌ها و خبرگذاری‌ها

اما هر کس باید بداند که خبری که می‌خواند منبع آن چیست؟ چه کسی آن را نوشته؟ عقیده او چگونه است؟ و ...

این مسئله آنقدر اهمیّت دارد که قرآن هم در سوره حجرات به آن اشاره کرده است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا.... (اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر فاسقى برایتان خبرى آورد تحقیق کنید، مباد از روى نادانى به مردمى آسیب برسانید، آن گاه از کارى که کرده‏اید پشیمان شوید.) (حجرات آیه6)

فَتَبَیَّنُوا یعنی تحقیق کنید. بنابراین این آیه نشان می‌دهد همان طور که به حرف هر کسی نمی‌شود گوش داد، حرف هر روزنامه‌ای را هم نباید خواند و به آن اعتماد کرد.

از میان انبوه روزنامه‌ها و خبرگذاری‌هایی که وجود دارد کدام را انتخاب کنیم؟

 اگر مدتی تیترهای بعضی روزنامه‌ها را زیر نظر بگیرید به راحتی متوجه خواهید شد که آن روزنامه منتسب به چه جریان و حزبی است. به طور کلی اگر جریانات سیاسی را به دو شاخه کلی اصول‌گرا و اصلاح طلب تقسیم کنیم روزنامه‌‌های شرق، مردم سالاری، آفتاب یزد، آرمان اعتماد و بهار جزء روزنامه‌های اصلاح طلب محسوب می‌شوند.

و روزنامه‌هایی مثل کیهان، جوان،رسالت، هفته نامه‌های نه دی، صبح صادق، یالثارات و خبرگزاری‌های رجانیوز و فارس نیوز جزء اصول‌گراها محسوب می‌شوند.

اگر به اختصار بخواهیم در مورد روزنامه‌های اصلاح طلب بگوییم، اینها نقاط اشتراکی چون سیاه نمایی اوضاع کشور و وضعیت جامعه و سیاه نمایی علیه دولت اصول‌گرا، تخریب، فعال و حامی در فتنه88 و همچنین قائل به ولایت مطلقه فقیه نیستند. این روزنامه‌ها در طول هشت سال اصلاحات (دو دوره ریاست جمهوری خاتمی) بیشترین هجمه را علیه ارزش‌های فرهنگی و دینی راه‌انداختند. و به خصوص ارزش‌های دینی همچون حجاب را زیر سؤال بردند. و از هیچ توهینی به مذهبی‌ها و حزب اللهی و بسیجی‌ها کوتاهی نکردند. این روزنامه‌ها دو طول دولت‌های نهم و دهم همواره با بزرگ کردن مشکلات، پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف علمی همچون هسته‌ای، نانوفناوری، سلول‌های بنیادی، هوا فضا ... را نادیده گرفتند و از هر فرصتی برای تخریب و به اصطلاح ترور رسانه‌ای دولت و شخص رئیس‌جمهور استفاده کردند.

روزنامه‌های اصلاح طلب

برای مثال روزنامه شرق در مهرماه سال 91 (هفته دفاع مقدس) یک کاریکاتوری را به چاپ رساند که به طور غیر مستقیم موجب وهن ارزش‌های دفاع مقدس شد. کاریکاتور مذکور ناخودآگاه خواننده را به یاد عکس های مشهور دفاع مقدس می‌اندازد که در آن رزمندگان اسلام در حال بستن سربندهای «یازهرا»، «یا حسین»، «یامهدی» برای یکدیگر هستند. این کاریکاتور رزمنده های جبهه را در حال بستن سربند بر روی چشم همدیگر نشان می دهد؛ کنایه از اینکه تصمیم و ایثارگری رزمندگان کورکورانه صورت گرفته است. (برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.)

کاریکاتور موهن روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس

خطاب به این روزنامه(شرق)، اصلاً تمام اختلاف سلیقه‌های سیاسی به کنار، آیا این جواب رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های 220 هزار شهید دفاع مقدس است؟!

این نیز گفتنی است، توهین به فرهنگ دفاع مقدس و زیر سئوال بردن ارزش‌های آن در دولت اصلاحات باب شد تا جایی که فرهنگ شهادت، "خشونت طلبی" نامیده شد!

 روزنامه‌های اصول‌گرا نقطه مقابل اینها هستند البته این به این معنی نیست که روزنامه‌های اصول‌گرا چشم خود را به روی ضعف‌ها می‌بندند، بلکه آنها هم نقد می‌کنند اما نقد منصفانه (یا نقد درونی). نقد درونی از جمله مسائلی است که ما در جریان اصول‌گرایی می‌بینیم و این خیلی خوب است منتها گاهی فرآیند نقد را خوب رعایت نمی‌کنند، مقام معظم رهبری در تحلیل اوضاع کشور هم نقاط قوت نظام را می‌گویند و هم نقاط ضعف را.

همچنین روزنامه "جمهوری اسلامی" به روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی معروف است. این روزنامه طی سال‌های اخیر همراهی خود را با هاشمی رفسنجانی ابراز داشته و همواره به عنوان یک نقطه اتکای رسانه ای برای وی بوده است.  همچنین روزنامه "جمهوری اسلامی" در دوران وقوع فتنه88 در صدد دفاع از این جریان در قالب حمایت آشکار از اظهارات هاشمی رفسنجانی و تأیید غیرمستقیم اغلب سخنان میرحسین موسوی بود. همچنین، سردبیر این روزنامه (مسیح مهاجری) در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 در جهت تنظیم و برگزاری برنامه‌های انتخاباتی «میرحسین موسوی» با وی همکاری می‌کرد. همچنین وی با دولت «هاشمی رفسنجانی» و «محمد خاتمی» به عنوان مشاور رئیس جمهور همکاری داشته است.

روزنامه جمهوری اسلامی

البته روزنامه‌های دیگری نیز در این دو گروه هستند که من آن‌ها را مورد مطالعه قرار نداده‌ام؛ بنابراین نمی‌توانم در مورد آنها اظهار نظر کنم. و نکته دیگر آنکه اساساً بعضی از روزنامه‌ها از لحاظ سیاسی خنثی هستند یعنی بیشتر به مسائل اجتماعی می‌پردازند و به طور مستقیم وارد مسائل سیاسی نمی‌شوند، البته ناگفته نماند که در همان موضوعات اجتماعی هم بهرحال دیدگاه خاص خود را دخالت می‌دهند.

در زیر لینک روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر را مشاهده می‌کنید:

روزنامه جوان

روزنامه کیهان

روزنامه وطن امروز

روزنامه رسالت

هفته‌نامه نه دی

هفته‌نامه پرتو سخن

هفته‌نامه صبح صادق

خبرگزاری رجانیوز

خبرگزاری فارس نیوز

خبرگزاری بصیرت

پایگاه خبری تحلیلی برهان

 

و در پایان بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد سیاه نمایی را می‌بینیم (27 مهرماه 90):

دشمنان ملت ایران با انواع تبلیغات سعى می‌کنند از یک نقطه‌اى، به این صف مستحکم، به این حرکت مستمر، اختلال وارد کنند؛ گاهى اوقات با سیاه‌نمائى، گاهى اوقات با پنهان کردن موفقیت‌هاى درخشان ملت ایران در دوران انقلاب تا امروز؛ سعی‌شان این است که بگویند انقلاب نتوانست از عهده بربیاید.

دشمنان می‌خواهند ایران الگو گرفته نشود؛ می‌خواهند ایران و ایرانى و جمهورى اسلامى ایران الگوى ملت‌ها نشود؛ لذا سیاه‌نمائى می‌کنند.

همه باید مراقب باشند. در کشور، کسانى که اهل نوشتنند، اصحاب مطبوعات، کسانى که رسانه‌ها دست آنهاست، کسانى که تریبون‌ها دست آنهاست، مراقب باشند به این خواست دشمنان کمک نکنند. بعضى دانسته، بعضى ندانسته، با اظهارنظرهاشان، با حرفهاشان، به خواست دشمن کمک می‌کنند؛ باید همه مراقب باشند. دشمن امروز می‌خواهد از جمهورى اسلامى یک چهره‌ى نامطلوبى به ملت‌هاى منطقه نشان بدهد تا آنها به این طرف سوق داده نشوند و خط ایستادگى در مقابل استکبار - که خصوصیت ملت ایران است - در میان آنها رواج پیدا نکند؛ لذا ما باید مراقب باشیم.

منتظر نظرات شما عزیزان هستم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 91/11/14 :: ساعت 9:47 عصر )
»» نماد شیطان (ابلیسک) در مراسم تحلیف اوباما

نماد شیطان (ابلیسک: Obelisk) در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اوباما

نماد شیطان در مراسم تحلیف اوباما (ژانویه 2013)

 

نماد شیطان در مراسم تحلیف اوباما (ژانویه 2013)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 91/11/5 :: ساعت 3:13 عصر )
»» معرفی سایتهای با موضوع مهدویت

 

  1174مین سالروز به امامت رسیدن قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گرامی می‌داریم.

جمکران

بهترین کاری که می‌توان برای ظهور آن حضرت انجام داد اول شناخت امام زمان (روحی و ارواحنا فداک) و دوم شناساندن آن حضرت، نه تنها به مسلمانان بلکه به همه جهانیان است. به همین منظور تصمیم گرفتیم سایت‌هایی در این زمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم:

www.monjee.org پژوهشکده مهدویت

www.montazar.net منتظر

www.montazeranemahdi.com منتظران مهدی

www.yaranemahdi.com یاران مهدی

www.yaraneentezar.com یاران انتظار

www.mahdibiya.ir مهدی بیا

www.nooromahdi.ir تالارهای گفتگوی نورالمهدی

www.fasleentezar.ir فصل انتظار

www.valiasr-aj.com موسسه تحقیقاتی ولی عصر

www.sahebzaman.org پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی صاحب الزمان

www.mouood.org موعود

www.zohur.net ظهور

www.zohur12.ir ظهور 12

www.faraj12.ir فرج 12

www.baghiatollah.ir بقیه الله

www.emam12.com حکومت جهانی امام مهدی

www.imammahdi.ir پایگاه اطلاع رسانی امام مهدی

www.imamalmahdi.com مرکز جهانی حضرت ولی عصر

www.313adine.ir بنیاد فرهنگی حضرت مهدی

www.tazohor.com تا ظهور

www.sobhezohoor.com صبح ظهور

www.entizar.ir مجله انتظار

www.aman.ir مجله امان

www.asr-entezar.ir عصر انتظار

www.asrezohor.ir عصر ظهور

www.sahebzaman.org صاحب الزمان

www.qm313.com قبیله منتظر

www.mahdi313.ir مرکز مجازی مهدویت 

www.mahdi313.com پایگاه اطلاع رسانی مهدویت

www.y-m.ir انجمن باوران مهدی

www.montazeranemahdi.com منتظران مهدی

www.montazeran.ir منتظران

www.lahoof.ir لهوف، محبان حضرت مهدی

www.tebyan12.net تبیان مهدویت

www.mahdisearch.com راهنمای پایگاه های امام مهدی

www.m-mahdi.com مرکز الدرسات التخصصیه فی امام مهدی

www.mahdilib.ir کتابخانه دیجیتال مهدویت

www.mahdiforum.com انجمن های گفتگوی مهدویت

www.qaaem.com قائم

www.329.ir مهربان ترین پدر

www.ebrahimsalary.com ایستگاه مهدویت

http://10000012.com پرتال جامع مهدویت

www.almonji.com پایگاه علمی المنجی

 

شما نیز می‌توانید سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در زمینه مهدویت به صورت تخصصی کار می‌کنند را در بخش نظرات به دیگران معرفی کنید. 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 91/11/1 :: ساعت 9:4 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 23
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556484
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب