سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چهار سال جفا در حق یک ملت از طرف هاشمی

چهار سال جفا در حق یک ملت از طرف هاشمی

موضع غیرقابل توجیه هاشمی درباره دو انتخابات 88 و 92 صرفا به خاطر پیروزی یا ناکامی نامزد موردنظر وی، اعتراض‌ محافل رسانه‌ای را برانگیخته است.
به گزارش جهان، کیهان افزود:
هاشمی پس از اعلام نتیجه انتخابات به درستی اعلام کرد: «اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند.»

سایت جهان نیوز در این باره نوشت: در حالی که افکار عمومی میزان «شبهه آفرینی»‌های هاشمی رفسنجانی در سلامت انتخابات 88 و نقش فرزندانش در آشوب‌های خیابانی را فراموش نکرده است، وی بدون هیچ توضیحی درباره اینکه به چه علت در آن برهه در برابر رای مردم و رئیس‌جمهور منتخب تمکین نکرد، انتخابات اخیر را دموکرات‌ترین انتخابات دنیا توصیف کرده است. البته موضع اخیر آقای هاشمی نه تنها محل خدشه نیست بلکه اعتراف به حقیقتی دیرینه است که در سال 88 توسط وی و همفکرانش زیر سؤال قرار گرفت. به عبارت دیگر هاشمی، همسرش، فرزندانش و دیگر حامیان وی باید به این سؤال اساسی پاسخ دهند که آیا روند برگزاری یا دولت برگزارکننده انتخابات سال 88 تفاوتی با سال 92 کرده یا آنها دموکراسی را «به شرط چاقو» قبول دارند و زمانی که کاندیدای موردنظرشان توسط ملت انتخاب شود، با ذوق‌زدگی هر چه تمام آن را «دموکرات‌ترین انتخابات دنیا» می‌دانند و اگر فردی غیر از آن کسی که موردنظر آنها باشد توسط مردم انتخاب شود، در آن انتخابات تقلب شده و باید با حضور در کف خیابان‌ها به آشوب و کودتا علیه اراده ملت دست زد؟

این تحلیل می‌افزاید: باید توجه داشت که همان شورای نگهبان و وزارت کشوری که 4 سال قبل در معرض اتهام تقلب 11 میلیونی قرار داشت، امروز حتی حاضر نیست یک درصد آرای حسن روحانی (تقریبا 270 هزار رای) را جابه‌جا کند تا بواسطه آن، انتخابات را به دور دوم بکشاند و در نهایت با استفاده از این ظرفیت، فرصتی برای ناکامی او در انتخابات فراهم سازد؛ نکته‌ای که تامل در آن، اوج میزان سلامت برگزاری انتخابات در ساز و کار جمهوری اسلامی را به خوبی به رخ جهانیان و تمامی کشورهای مدعی دموکراسی و انتخابات آزاد می‌کشاند.

جهان نیوز تصریح کرد: با آشکار شدن بیش از پیش ماهیت واقعی مدعیان دروغ تقلب در انتخابات، به نظر می‌رسد باید نسبت به محاکمه سران فتنه 88 به صورت جدی مبادرت شود. چرا که این روزها خیانت بزرگ آنها به مردم و نظام در سال 88 حتی بر دشمنان و رسانه‌های بیگانه نیز آشکار شده است.

در همین حال وب سایت «تریبون مستضعفین» ضمن اشاره به رأی 50.7 درصدی فرد منتخب انتخابات نوشت. این 0.7 درصدی که انتخاب را به دور دوم نکشاند و روحانی را یکسره به عنوان رئیس‌جمهور منتخب معرفی نمود، شاهد بزرگی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در فتنه سبز است. فتنه‌سبز با ادعای تقلبی بودن رأی مردم و به منظور وتو کردن جمهوریت نظام آغاز شد و فرصت‌های طلایی جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی را در آستانه بیداری اسلامی هدر داد. بدون تردید نظامی که قابلیت تقلب 24میلیونی را داشته باشد، امکان حذف 260هزار رأی برای او به سادگی آب خوردن است اما امانتداری نظام در حفظ این 0.7 درصد، تمام تهمت‌های چهار سال گذشته را نقش بر آب کرد.

این رسانه می‌افزاید: انفعال و سکوت نظام‌های سیاسی و رسانه‌های غربی در تحلیل سلامت انتخابات ایران قابل درک است و جز این انتظار نمی‌رود اما اقرار به اشتباه از جانب بخشی از مسئولین سابق که در آتش فتنه به بهانه تقلب دمیده بودند انتظار چندان زیادی نیست. به هر حال عمده ضرباتی که متوجه نظام شد ناشی از خطای عمدی یا سهوی ایشان است و بر عاملان آن فرض است که نسبت به این پارادوکس، موضع شفافی بگیرند. اگر شما اعتمادی به جمهوری اسلامی ندارید، چگونه و با چه توجیهی در انتخابات شرکت و از کاندیدای خاصی حمایت می‌کنید؟ مگر شما نبودید که نظام را متهم به عدم صیانت از آراء مردم نمودید، حال چگونه است که با پیروزی کاندیدای دلخواه بر سلامت انتخابات صحه می‌گذارید؟ ناخودآگاه ما را به یاد کودکانی می‌اندازید که چون در بازی پیروز می‌شوند فریاد ظفرشان طنین‌انداز می‌شود و چون می‌بازند جر می‌زنند و قواعد بازی را به هم می‌ریزند. این پیروزی با 0.7 درصد، پیروزی 100درصدی برای جمهوری اسلامی است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/28 :: ساعت 10:8 عصر )
»» حدیثی از امیرالمومنین(ع) درباره اطرافیان ناصالح

حضرت امیر علیه السلام در حکمت 14 از کتاب شریف نهج البلاغه می‌فرمایند: مَنْ ضَیَّعَهُ الأُقْرَبُ، اُتیحَ لَهُ الأُبْعَدُ. هر که را نزدیکانش واگذارند، بیگانگان بسیار دور، دور او را می‌گیرند!

در تفسیر  می‌گویند مخاطب این سخن حکیمانه دو گروه هستند:
 
اول کسی که بخاطر اعمال ناپسند خود، اطرافیان نزدیک و دلسوزش را از خود رانده و حضرت به این گروه هشدار می دهند که آگاه باش که در عوض اطرافیان دلسوز دچار دوستان بیگانه ای می شوی که دنیا و آخرت را از تو می گیرند.
 
دوم کسانی که نزدیکان و مقربان دلسوزِ شخصی محسوب می‌شوند ولی خودخواهانه اطراف او را خالی می‌کنند و با این عمل، فضا را برای نفوذ  بیگانگان آماده می‌سازند.
 
حال رئیس جمهوری به رأی مردم و تأیید قانون برای این مملکت انتخاب شده است. از قضا در این نظام و انقلاب سابقه‌ای دارد و صلاحیت وی برای اداره امور کشور و پیشبرد اهداف عالیه آن توسط شورای محترم نگهبان احراز شده است. وظیفه ی همه‌ی ماست که او را یاری کنیم و اجازه ندهیم بیگانگان و کسانی که هیچ قرابتی با ایشان و همچنین با این نظام و انقلاب ندارند فضا را آماده اقدامات مفسدانه خویش ببینند و طلبکارانه اطراف ایشان را بگیرند.
 
باز خوب است سخن حضرت امیرالمومنین علیه السلام را بخوانیم:
 
مَنْ ضَیَّعَهُ الأُقْرَبُ، اُتیحَ لَهُ الأُبْعَدُ. هر که را نزدیکانش واگذارند، بیگانگان بسیار دور، اطراف او را می‌گیرند!


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/28 :: ساعت 7:52 عصر )
»» هفتمین منتخب مردم ایران کیست؟ + تصاویر

حسن روحانی در گذر تاریخ؛

هفتمین منتخب مردم ایران کیست؟ + تصاویر

حسن روحانی متولد21 آبان ماه 1327 در شهرستان سرخه واقع در استان سمنان با اعلام قطعی نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان منتخب مردم انتخاب شد.
حسن روحانی
با توجه به پایان یافتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی توسط مردم بر آن شدیم تا با ارائه دانشنامه‌‌ای یازدهمین رئیس جمهور کشور را بیشتر بشناسیم.


_ حسن روحانی کیست؟

شیخ حسن فریدون روحانی در سال 1327 در شهر سرخه در شهرستان سمنان زاده شد. در سال 1340 در سن 13 سالگی به قم رفت و تحصیلات حوزوی‌ خود را آغاز کرد، ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌، نماینده‌ی‌ مردم‌ در دوره‌های‌ اول‌ تا پنجم‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ بود. از سال‌ 1364 تا 1366، ریاست‌ قرارگاه‌ مرکزی‌ خاتم‌الانبیاء(ص‌) را بر عهده‌ گرفت‌ و از همان‌ سال‌ (1364) تا پایان‌ جنگ‌، مسئولیت‌ فرماندهی‌ ستاد کل‌ پدافند هوایی‌ کشور را نیز عهده‌دار بود. 

دکتر روحانی‌ از سال‌ 1368 که‌ "شورای‌ عالی‌ امنیت‌ ملی‌" کشور تشکیل‌ شد، به‌ عنوان‌ نماینده‌ی‌ رهبر انقلاب‌ وارد شورا شد و هم‌ اکنون‌ نیز یکی از نماینده‌های‌ ولی‌فقیه‌ در شورای‌ عالی‌ امنیت‌ ملی‌ و نیز رئیس‌ مرکز تحقیقات‌ استراتژیک‌ مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام‌ است، وی‌ از سال‌ 1370 تاکنون‌ عضو مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ نظام‌ و رئیس‌ کمیسیون‌ سیاسی‌ ـ امنیتی‌ ـ دفاعی‌ آن‌ مجمع‌ است.
 همچنین‌ در دوره‌ی‌ سوم‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌، نماینده‌ی‌ مردم‌ استان‌ سمنان‌ و در دوره‌ی‌ جدید، نماینده‌ی‌ مردم‌ استان‌ تهران‌ در این‌ مجلس‌ است.

وی تحصیلات حوزوی خود، خارج فقه و اصول را با اساتیدی چون آیات عظام "سید محمد محقق داماد" (ره)، "شیخ مرتضی حائری" (ره) و "سید محمدرضا گلپایگانی" (ره) و سطح عالی با اساتیدی چون آیات عظام "سلطانی" (ره)، "فاضل لنکرانی" (ره) و "شیخ محمد شاه‌آبادی" (ره) گذرانده است.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/28 :: ساعت 2:7 صبح )
»» چند نکته خطاب به ملت و رئیس جمهور منتخب

شش نکته رهبر انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خطاب به آحاد ملت و رئیس‌جمهور منتخب

اوج حماسه

1- آزمون بردباری و متنانت و دانایی: هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی‌کننده‌‌ی ترفندهای دشمنان است.

2- همکاری صمیمانه با منتخب ملت: رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

3- اکنون نوبت کار و اقدام است: اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است. رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهائی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی درنگ آغاز گردد.

4- تداوم نقش‌آفرینی نامزدها: لازم میدانم از همه شخصیت‌های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، صحنه‌ی مسابقه ئی شورانگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.
5. تشکر از دست اندرکاران انتخابات: و نیز لازم میدانم از همه‌ی آحاد ملت که این بار نیز حادثه‌ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظّم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش‌های ارزنده ایفا کردند، و نیز از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که زحمات طاقت‌فرسای این هفته‌های پُرکار را صبورانه تحمل کردند و با امانت کامل، این بار سنگین را به سرمنزل رساندند، و نیز از مأموران پُرتلاشی که امنیت این پدیده‌ی حساس را در کشوری با این وسعت، تا اقصی‌نقاط آن تضمین کردند و همچنین از همه‌ی دستگاههای همکار آنان، صمیمانه تشکر کنم و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.

6. تشکر از رسانه ملی: لازم میدانم به شکل ویژه از رسانه‌ی ملی و دست‌اندرکاران محترم آن که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه‌ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش‌ها و اندیشه‌ها و هدفهای نامزدان ریاست جمهوری شدند و چگونگی دست بدست شدن قدرت در نظام جمهوری اسلامی را به شکل آشکار در برابر چشم جهانیان گذاشتند، تشکری بسزا و بلیغ کرده، اجر و توفیق آنان را از خداوند مسألت نمایم.

پیام به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم(25 خرداد 92)

منبع: khamenei.ir



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/28 :: ساعت 1:6 صبح )
»» رکورد دار شرکت ملت در انتخابات از آن چه کشوری است؟

رکورد دار شرکت ملت در انتخابات‌ از آن چه کشوری است؟

بررسی تطبیقی میزان مشارکت مردم در انتخابات در کشورهای مختلف‌؛
انتخابات

 

امام خامنه‌ای: «در همه‌ى دنیا، انتخابات پرشور، مظهر زنده بودن و حضور بااراده و عزم راسخ یک ملت در عرصه‌هاست. هر جا انتخابات با شرکت گسترده‌ى مردم باشد، این نشانه‌ى این است که ملت در آن کشور بیدارند، هوشیارند و با نظام خود همراهند. میخواهند این را از دست ملت ایران بگیرند.»

 

نظام مردم سالاری دینی بر سه رکن استوار است: «رکن اول آموزه‌های دین اسلام، رکن دوم اراده‌ی عمومی مردم مسلمان و متدین و رکن سوم رهبری دینی است.» اندیشه‌ی جمهوری اسلامی از همان ابتدا به عنوان مدلی مهم در مقابل حکومت بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی قد علم کرد.

جمهوری اسلامی ایران مدل و ساختار جدید حکومتی به دنیا معرفی کرده که دو شاخصه‌ی اصلی این ساختار، مردم و دین می باشد. این عناصر قوام و دوام ویژه‌ای به نظام بخشیده و با اثبات کارآمدی آن، امروز نظام و انقلاب اسلامی ‌را به عنوان یک نظام الگو در جهان مطرح کرده است. قانون اساسی جمهوری اسلامی تجلی خواست و اراده‌ی ملتی منسجم برای اداره و مدیریت کشور می‌باشد.

تمامی نظریه‌های مربوط به حکومت‌های مردم‌سالار، تلاش می‌کنند هر چه ‌بیش‌تر مردم را در عرصه‌ی تعیین سرنوشت و پیشبرد امور مشارکت دهند. در واقع مطلوب آن‌ها این است که اراده‌ی عموم به صورت غیرمستقیم (از راه انتخاب نمایندگان) در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های کشور نقش داشته باشد.

از سوی دیگر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، یکی از شاخص‌های توسعه‌ی سیاسی در هر کشوری محسوب می‌شود و نمایانگر تعلق خاطر مردم به کشور و سرزمین خود است؛ زیرا معنا و مفهوم نماد مردم‌سالاری و اعلام وفاداری مردم و رضایت‌مندی آنان از نظام، از میزان مشارکت جدی مردم در عرصه‌های مختلف ملی، به ویژه انتخابات، حاصل می‌شود. در الگوی مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی، تمامی شهروندان با هر گرایش، سلیقه و مذهبی حق رأی دارند و می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

مشارکت مردم در انتخابات نظام‌های سرمایه داری

در بسیاری از کشورهای پیشرفته که ادعای پرچم‌داری دموکراسی در جهان را یدک می‌کشند، میزان مشارکت مردم در انتخابات با وجود سابقه‌ی طولانی آن‌ها در برگزاری آن، چندان چشم‌گیر نیست. در سال‌های اخیر این میزان مشارکت در کشورهای غربی به دلیل بحران‌های سیاسی و اقتصادی و نارضایتی مردم از سیستم لیبرال دموکراسی کم‌تر نیز شده است.

به عنوان مثال، نظام ایالات متحده که به عنوان سمبل نظام های لیبرال دموکراسی در دنیا شناخته می شود، همیشه شاهد مشارکت اندک مردم در انتخابات بوده است. در یک قرن اخیردر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، همیشه نیمی از جمعیت ایالات متحده شرکت نکرده اند. درصد مشارکت مردم برای انتخاب اعضای کنگره نیز همیشه بین 30 تا 40 درصد در نوسان بوده است. در جدول زیر میزان مشارکت مردم در انتخابات کنگره بررسی شده است.                                                

میزان مشارکت مردم آمریکا در انتخابات کنگره 

سال       جمعیت در سن رای    جمعیت  شرکت کننده     میزان شرکت(درصد)   
2010 235809266 90682968 37/8
2006 220600000 80588000 37/1
2002 215473000 79830119 37
1998 200929000 73117022 36/4
1994 193650000 75105860 38/8
1990 185812000 67859189 36/5

میزان مشارکت مردم در انتخابات پارلمانی فرانسه نیز بین 40 تا 60 درصد می‌باشد. مشارکت مردم در انتخابات در بعضی از دوره‌ها به زیر 50 درصد نیز رسیده است. در جدول زیر میزان مشارکت مردم فرانسه در 5 دوره انتخابات مجلس، آورده شده است.

  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/3/26 :: ساعت 11:7 عصر )


»» روحانی رئیس جمهور شد

حسن روحانی با 18میلیون و600هزار رای رئیس‎جمهور هفتم ایران شد/مشارکت72.7درصدی مردم حماسه‎سیاسی را رقم زد
حسن روحانی

 

براساس نتیجه قطعی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان رییس جمهور منتخب مردم برای 4 سال آینده انتخاب شد.

از مجموع 50 میلیون و 483هزار و 192 نفر واجد شرایط رای دادن، 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات مشارکت کردند که نصاب 72.7 درصد مشارکت را تشکیل دادند که به معنی واقعی حماسه سیاسی ایجاد شد.

براساس نتیجه قطعی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان هفتمین رئیس جمهور منتخب مردم برای 4 سال آینده انتخاب شد.

دکتر حسن روحانی متولد 21 آبان 1327 در سرخه شهرستان سمنان است. وی که در حال حاضر علاوه بر نمایندگی مردم تهران در مجلس خبرگان، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه خود دارد.

روحانی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال 1368 تا 1384 بوده است.او در این سمت، رئیس تیم هسته‌ای و مذاکره‌کننده ارشد ایران با سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و بریتانیا در مورد برنامه هسته‌ای ایران بود.

کل آراء مأخوذه 36704156

حسن روحانی؛ 18613329

محمدباقر قالیباف؛ 6077292

سعید جلیلی؛ 4168946

محسن رضایی؛ 3884412

علی‌اکبر ولایتی؛ 2268753

سیدمحمد غرضی؛446015

 

زندگینامه

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/3/25 :: ساعت 11:11 عصر )


»» همه بیایند

همه بیایند

ممکن است بعضیها نخواهند از نظام جمهورى اسلامى حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند، آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى. همه باید بیایند پاى صندوقهاى رأى. 1392/3/22

همه بیایند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/3/23 :: ساعت 10:47 عصر )
»» مثل نمازِ اولِ وقت

مثل‌ ‌نمازِ‌ ‌اولِ وقت

بازخوانی توصیه‌ی رهبر انقلاب درباره حضور اول وقت در پای صندوق‌های رأی: «اینکه من‌ ‌اولِ وقت را براى رأی دادن انتخاب مى‌کنم، به خاطر این است که کار درست و نیک را باید هر چه زودتر انجام بدهیم؛ مثل ‌عبادات، مثل‌ ‌نمازِ‌ ‌اولِ وقت 1385/09/24‌

مثل نماز اول وقت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/3/23 :: ساعت 5:39 عصر )
»» حرفهای شنیدنی از همسایه حسن روحانی!

حرفهای شنیدنی از همسایه حسن روحانی!

حسن روحانی

آقای روحانی بعد از اینکه همسایه ما شد باتوجه به 6پارکینگی که خانه‌اش داشت به ما گفت که ما جا برای ماشین کم داریم و اجازه بدهید دو ماه ماشین هایمان را در زمین شما بگذاریم.

در روزهای اخیر خبر تصرف زمینی توسط شخص حسن روحانی کاندیدای هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 منتشر شد.
پس از پیگیری خبرنگار رویداد و یافتن مالک زمین علاوه بر مشاهده عینی تصرف عدوانی این زمین که کنار منزل روحانی قرار دارد، مالک زمین که همسایه و مالک قبلی منزل فعلی روحانی است به نکاتی اشاره کرد که جالب توجه است.

صوت صحبت های همسایه حسن روحانی:

 


برخی نکات اشاره شده توسط آقای کوچک یزدی به شرح زیر است:
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/3/23 :: ساعت 4:16 عصر )


»» کلیپ حماسی و دیدنی: دشمن را از دور باید دید

کلیپ حماسی و دیدنی: "دشمن را از دور باید دید" / انتقاد پناهیان از صداوسیما

دشمن را از دور باید دید!

متن قسمتی از فیلم: «دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرص? سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند....»

 این فیلم کوتاه 8 دقیقه‌ای، ترکیبی از تصاویر مستند و صحبت‌های حجت الاسلام علیرضا پناهیان است که با گوشه‌های از فرمایشات حماسی رهبر انقلاب دیدنی‌تر شده است.

 

 

تذکر: دیدن برخی قسمتهای این فیلم برای بچه ها و بیماران قلبی مناسب نیست.

 

بخش‌هایی از متن این فیلم بعد ار لینک‌های دانلود آمده است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/3/23 :: ساعت 1:17 صبح )


   1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 86
>> بازدید دیروز: 78
>> مجموع بازدیدها: 557571
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب