سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بازخوانی یک فتنه عمیق

شهوت قدرت چشمشان را کور کرده بود؟

 انتخابات ریاست جمهوری در ایران برای نخستین بار در دهمین دوره خود در خرداد سال 1388 با انواع شیوه‌های نظارتی جدید (علاوه بر ناظران شورای نگهبان، بازرسان وزارت کشور و معتمدان هیئت اجرایی)، برای حراست از رأی مردم برگزار شد که از این جمله می‌توان به حضور مستقیم نمایندگان نامزدها در ستاد انتخابات کشور و حضور تعداد زیادی از نمایندگان نامزدها به عنوان ناظر صندوق رأی اشاره نمود.
در این انتخابات میرحسین موسوی با تعداد بالغ بر بیش از 40 هزار نماینده در بیش از 90 درصد صندوق‌های رأی، بیشترین آمار نماینده را به خود اختصاص داد، آماری که تا پیش از آن سابقه نداشت.
بر همین اساس ناظران  نهادهای مسئول و نمایندگان نامزدها در مراکز رأی گیری، کلیه گزارش‌ها در خصوص مشکلات و تخلفات را از طریق وسایل ارتباطی به ستاد انتخابات و نمایندگان نامزدها مستقر در این ستاد اطلاع می‌دادند.
در همین زمینه عباس آخوندی، نماینده میرحسین موسوی در ستاد انتخابات کشور به همکاری بسیار خوب شورای نگهبان برای رفع مشکلات اشاره نموده است.
در جریان نظارت بر انتخابات، گزارش‌های ارائه‌شده از طرف نمایندگان نامزدها در همان روز ارائه گزارش بررسی و نتیجه آن به نماینده مستقر در ستاد انتخابات اطلاع داده می‌شد.
همچنین سید جلال ساداتیان، نماینده مهدی کروبی مستقر در ستاد انتخابات، اقدام شورای نگهبان در استقرار نمایندگان نامزدها در شورای مرکزی نظارت بر انتخابات را اقدامی قابل‌تقدیر دانست که می‌تواند به شفاف‌سازی مراحل انتخابات کمک کند.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/3/31 :: ساعت 10:53 صبح )
»» زمزمه آخرین نفس های داعش در عراق

عراق گورستان تروریست‌ها

داعش، گروهی تروریستی با تفکرات سلفی افراطی که این روزها عراق را نا آرام کردند و مردم بی گناه این کشور را به خاک و خون می کشند. داعش همان طور که از نامش پیداست، دولت اسلامی عراق و شام نامیده می شود. سرکرده آن فردی به نام ابوبکر البغدادی، فرزند...


دانلود فیلم (حجم: 19MB)

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/3/30 :: ساعت 10:50 صبح )
»» ماجرای «زنان» ایرانی و حضور در سالن والیبال

گردانندگان اصلی تجمع چند نفره مقابل ورزشگاه آزادی چه کسانی بودند؟

23 خرداد 93 تعداد انگشت شماری زن(البته با سابقه مشخص)، قبل از بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل پشت در استادیوم آزادی تجمع کردند تا تصاویر این حضور به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های ضدانقلاب منتشر شود. لیدر این جمع 4، 5 نفره «ژیلا بنی یعقوب» است.

تصاویر این حضور فوراً در سایت بی‌بی‌سی فارسی با این تیتر منتشر می‌شود: «زنان ایرانی، پشت درهای بسته استادیوم آزادی».

BBC

تصویر سایت بی‌بی‌سی از این تجمع

بی‌بی‌سی در این باره می‌نویسد: «عکس‌هایی که در این مجموعه می‌بینید در «شبکه‌های اجتماعی» منتشر شد و زنان ایرانی را پشت درهای بسته استادیوم آزادی نشان می‌دهد».

معاون رئیس جمهور یا مدافع فتنه گران؟!!! 

دو شب بعد شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در یکی از «شبکه های اجتماعی» می‌نویسد: «امروز در هیئت دولت به ممنوعیت ورود زنان به سالن مسابقات والیبال اشاره کردم و مراتب اعتراض و ناامیدی نسل جوان را از این موضوع اعلام کردم. به ویژه آنکه تماشای این مسابقات ظاهراً در دوره‌های قبلی برای دختران و زنان محدودیتی نداشته است و ایجاد محدودیت در دوره دولت تدبیر و امید مایه تعجب شده است».

مولاوردی

مولاوردی (معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور)

مولاوردی سپس در گفت‌وگو با مهر در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران- لهستان و ایران- ایتالیا،تصریح می‌کند که «ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و به رایزنی هایمان ادامه می‌دهیم».

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/3/29 :: ساعت 10:57 صبح )


»» سفیران فرهنگی ایران با شلوارک در برزیل!+عکس

سفیران فرهنگی ایران با شلوارک در برزیل!

سفیران فرهنگی ایران که این روز‌ها به عنوان مهمان و تحت عنوان «هنرمندان حامی تیم ملی» به برزیل سفر کرده‌اند، عکس‌هایی از خود در خیابان‌های سائوپولو، شهر کوریتیبا (محل بازی تیم ملی با نیجریه)، داخل استادیوم شهر کوریتیبا، قبل و بعد از بازی نخست تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی و... منتشر کردند.
در این عکس‌ها، محسن تنابنده، محمدرضا شریفی‌نیا، محراب قاسم‌خانی، بابک اردلان، سام درخشانی، فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، امیرحسین صدیق، پژمان جمشیدی، رضا یزدانی، سیدجواد هاشمی، مسعود پاکدل، مهران غفوریان، سیاوش خیرابی، سیروس عبدلی، کامران تفتی، نرگس محمدی، حسام نواب‌صفوی و... دیده می‌شوند.

عکس/ تاثیر خارج روی هنرمندان در برزیل

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/3/28 :: ساعت 11:34 صبح )


»» کلیپ تصویری «غبار فتنه»

کلیپ تصویری «غبار فتنه»

نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم/.وقایع سال88 آنچنان برای ملت مقاوم ایران سنگین بود که تا ابد زخم ناشی از آن را به فراموشی نخواهند سپرد و عاملین آن را تا ابد نخواهند بخشید./

 


دانلود فیلم (حجم: 53MB)

دانلود با کیفیت پایین (حجم: 7MB)


منبع: روشنگری



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/3/27 :: ساعت 2:57 صبح )
»» سایه ی سنگین خاتمی بر فتنه های رنگی

بررسی نقش حساب شده خاتمی در فتنه88

در مقابل قدرت مشروع نباید کسی سینه سپر کند. اگر چنین کرد، اسم او فتنه است. این عبارت،آخرین سخن رهبر‌ معظم انقلاب پیرامون فتنه و فتنه شناسی است که در تاریخ 14 خرداد 93 ایراد فرمودند. فتنه‌ انگیری، مسئله‌ای است که انقلاب ایران از همان روزهای ابتدایی‌ پیروزی، تا به امروز بارها توسط دشمن خارجی و مهره‌های خودفروخته‌ی داخلی مبتلابه آن شده، ولی در تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی دو فتنه، 78 و 88 از خصوصیت ویژه‌ای برخوردار بود که همین تفاوت‌ها سبب شد تا کشتی انقلاب با مخاطرات بیشتر و طوفان سهمگین‌تری روبه‌رو شود.

 هرچند که با عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) و به برکت وجود رهبر حکیم و دانای انقلاب، تمامی کارشکنی‌ها و خیانت‌ها خنثی شد ولی بررسی علل وجود فتنه و عاملین مؤثر آن می‌تواند به دو امر مهم بصیرت افزایی و پیشگیری از بروز فتنه‌های بعدی منجر شود.

در فتنه 78 که در زمان دولت اصلاحات و ریاست جمهوری‌ محمد خاتمی رخ داد، نخستین مواجهه نظام با عوامل برانداز پس از سال‌ها (بعد از عملیات مسلحانه منافقین) بود که با توسل به ابزار‌های براندازی نرم و انقلاب‌های رنگی از دل جنبش‌های شبه دانشجویی و مهره چینی‌های ضدانقلاب برخاست و توانست مدتی نظام را دچار بحران کند. در سال 88 هم هرچند که دولت اصولگرای نهم بر سرکار بود ولی این بار نیز جوشش فتنه از دل همان عوامل برخاست و با ایجاد شبهه‌ی تقلب گسترده در انتخابات، عده‌ای را به خیابان‌ها کشاند و تا دو سال اردوکشی‌های خیابانی سبب شد هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری، بر نظام اسلامی تحمیل گردد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/3/26 :: ساعت 10:4 صبح )


»» آزادی یواشکی زنجیره ای ها علنی شد!

آزادی یواشکی زنجیره‌ای‌ها علنی شد!

 موضوع فرهنگ و حواشی پیش‌آمده برای آن طی چند ماه گذشته، یکی از داغ‌ترین اخبار رسانه‌ها بوده است. هرچند کوشش شده است تا حساسیت‌های عمومی روی این مسئله به‌شدت کم شود اما حقیقت به شکلی دیگر است.

دراین‌بین متأسفانه بعضی از جریانات و برخی از افراد، گویی از مصونیت خاص برخوردار بوده و خود را مستحق انجام همه گونه فعالیت ضد فرهنگی می‌دانند!

نشریات پرشمار زنجیره‌ای که از بازوان فعال اصلاح‌طلبان محسوب می‌شوند، یادگار دوران اصلاحات و جنجال‌سازی‌های این جریان علیه فرهنگ و دین مردم کشور است.

این لشکر رسانه‌ای اکنون با سایت‌های اینترنتی متعدد داخلی تقویت‌شده است. همچنین انبوهی از سایت‌ها و نشریات مختلف تحت عنوان «اعتدال» به این جمع اضافه‌شده‌اند که دقیقاً مشخص نیست از طریق کدام منبع تغذیه می‌شوند و اصلاً ارتباطی با مجموعه دولت دارند یا نه؛ ضمن آنکه بسیاری از سایت‌های فارسی‌زبان(مستقر در خارج از کشور) که فعالیت‌های ضد نظام داشته و از افشا شدن ماهیت ضدانقلابی خود ترسی ندارند، اکنون در تلاش هستند تا هماهنگی خود را با انبوه نشریات زنجیره‌ای، به بالاترین سطح ممکن برسانند.

در آخرین پرده از این نمایش زنجیره‌ای، مجوزی به سردبیر نشریه توقیف شده «صدا» با حمایت کارگزاران اعطا می‌شود، یک نشریف فمینیستی جدید جایگزین یک نشریه فمینیستی توقیف شده با کادری هم سو و تا حدودی مشابه شده و به یک نشریه توقیف شده متعلق به نهضت آزادی و ملی – مذهبی بدون سروصدا رفع توقیف می شود! (1) اتفاقاتی که همگی مورد استقبال شدید رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته و این را نشانه تحول در ایران دانسته‌اند!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/3/25 :: ساعت 11:13 صبح )


»» رویکرد عجیب غرب درباره مردمسالاری!

چرا رویکرد غربی‌ها درباره انتخابات مصر و سوریه متفاوت است؟

هر چه که از عمر تحولات منطقه می‌گذرد، جبهه‌بندی‌ها در حال تکامل است و میران رشد واقعی مردم‌سالاری در آن با وضوح بیشتری قابل‌مشاهده و ارزیابی است.

در هفته‌های اخیر در منطقه جنوب غرب آسیا و شمال آفریقا دو انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که در یکی از آن‌ها مردم به انتخاب خویش رسیدند و در دیگری مردم را به یک انتخاب رساندند.

هم‌زمانی برگزاری دو انتخابات هر ناظری را به دریافت تفاوت‌هایی محسوس رهنمون می‌سازد و از پس آن تفاوت‌ها، پیش‌بینی آینده این نظام‌های سیاسی اندکی سهل‌الوصول خواهد شد.

دو کشور سوریه و مصر در حالی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کردند که این روزها آبشخور تحولاتی بس عظیم هستند و موفقیت یا شکست نظام‌های سیاسی حاکم بر این کشور تا حد زیادی به این انتخابات گره‌خورده است.

اما نکته قابل‌توجه اینجاست که تفاوت‌های آشکار در ابعاد مختلف برگزاری انتخابات در این دو کشور وجود داشت که در ذیل بدان اشاره خواهد شد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/3/24 :: ساعت 11:3 صبح )


»» عبدالفتاح السیسی چگونه رئیس جمهور مصر شد+فیلم

عبدالفتاح السیسی چگونه رئیس جمهور مصر شد+فیلم
به تازگی فایلی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مصری منتشر شده و گوشه‌هایی از اقدامات دولت موقت و وزیر دفاع پیشین مصر بعد از برکناری مرسی در 30 ژوئن سال گذشته را به تصویر می‌کشد.
همزمان با برگزاری مراسم تحلیف عبدالفتاح السیسی به عنوان رئیس جمهور مصر فایلی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مصر منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه وزیر دفاع پیشین مصر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد.

عبدالفتاح السیسی بعد از مشارکت در برکناری «محمد مرسی» از ریاست جمهوری مصر، اعلام کرده بود که ارتش وارد عرصه سیاست در کشور نخواهد شد.

اما بر خلاف این ادعا فروردین امسال با کناره گیری از وزارت کشور برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرد.

السیسی در انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام مصر با به دست آوردن 96.9 درصد آرا تنها رقیب خود «حمدین صباحی» موسس جریان مردمی را شکست داد.

بخش عظیمی از گروه‌های انقلابی که نقش عمده‌ای در سقوط «حسنی مبارک»‌ از قدرت در انقلاب 25 ژانویه بازی کرده بودند از جمله جنبش جوانان 6 آوریل انتخابات ریاست جمهوری مصر را تحریم کرده بودند.


دانلود فیلم (حجم: 36MB)

منبع: فارس



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/3/23 :: ساعت 2:33 صبح )
»» هاشمی رفسنجانی از 78 تا 88 + فیلم

هاشمی رفسنجانی از 78 تا 88

هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه سال 78 : "چطور می تواند یک گروه مردم را دعوت کند بگوید به ما بپیوندید تو خیابان ها بیایید، کی میاد ؟ این الواتی که آمدند و این همه خسارت وارد کردند، خب تو خیابان که دروازه ندارد…

دانلود فیلم (حجم: 33MB)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/3/22 :: ساعت 10:38 صبح )
   1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556469
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب