سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزّتی والاتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آیا محور تبلیعاتی 100 روز دوم دولت، حمله به مجلس است!؟

100 روز اول دولت یازدهم که با حمله به دولت قبل گذشت؛ آیا محور تبلیعاتی 100 روز دوم دولت، حمله به مجلس است!؟

بیش از یک ماه از ارائه گزارش جنجالی رییس جمهور درباره عملکرد دولت یازدهم می گذرد، گزارشی که به عقیده بسیاری از کارشناسان و مردم بیش از آنکه توصیف اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید باشد، نقد و ایراد اتهامات مختلف به دولت قبل بود.

اما آنچه طی روزهای بعد از گزارش رییس جمهور تا به امروز بیش از همه از زبان آقای روحانی و برخی از اعضای دولت جدید و هواداران آن در رسانه‌ها منعکس شده است، تغییر فاز حمله از دولت قبلی به مجلس فعلی است، بگونه‌ای که طی چند هفته گذشته این مساله نمود آشکاری در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری داشته و به نظر می‌رسد محور گزارش صد روزه دوم دولت، بیش از هر چیز به نقد مجلس نهم اختصاص یافته باشد.
 
به نظر می‌رسد این سناریو دقیقاً از زمانی کلید خورد که سعید حجاریان یکی از تئوریسین‌های اصلاح طلبان در گفتگو با یکی از رسانه‌های دولتی با تهدید نمایندگان، از ضرورت «انحلال مجلس شورای اسلامی» سخن گفت:
 
«نمایندگان بر خلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل کنند و بعد آن وقت ببینند آیا مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان آنها را به شهرشان راه می‌دهند؟ اگر این کار را بکنند مردم آنها را حتی به شهرهایشان راه نمی‌دهند. من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند.»
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/10/30 :: ساعت 10:40 صبح )
»» پشت پرده تخریب مداح معروف توسط رسانه های اصلاح طلب

هدف از پوشش وسیع یک شایعه چه بود؟

تضعیف هیئت‌های مذهبی چه سودی برای اصلاح طلبان دارد؟

تضعیف هیئت‌های مذهبی چه سودی برای رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و هم‌ پیمانان داخلی و حامیان خارجی آنها دارد؟

رسانه‌های خارجی بر اساس وظیفه ذاتی خویش، مسئولیت ترویج و تشویق رفتارهای ناشایست فوتبالیست‌ها و بازیگران را برعهده دارند، وظیفه‌ای که با جدیت تمام از سوی آنها دنبال می‌شود و بی‌بی‌سی و صدای آمریکا نمونه بارز آن هستند.

در این بین متأسفانه کم نیستند رسانه‌های داخلی (شامل سایت‌ها و نشریات) که همین رویه را دنبال می‌کنند. این رسانه‌ها که اکثریت قریب به اتفاق‌شان، اصولاً با انگیزه‌های سیاسی تأسیس شده‌اند؛ شیوه خود را در سایر عرصه‌ها مانند مسایل اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی تعمیم می‌دهند؛ آنها نه‌تنها از ترویج سبک زندگی غربی واهمه ندارند، بلکه هرگز نگران خطرات موجود در کمین فرهنگ اسلامی و ایرانی، نمی‌شوند.

شاید بیان یک مثال آشنا، کمک کند تا شیوه این دسته از رسانه‌ها به‌خوبی تشریح و واکاوی شود.

روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/10/29 :: ساعت 10:19 صبح )


»» یاسرالحبیب؛ آخوند لندن نشین

پشت پرده یاسرالحبیب؛ روحانی لندن‌نشین

برخی رسانه‌ها معتقدند تأسیس شبکه‌های ماهواره‌ای مانند «فدک» به بهانه احیای شعائر حسینی، دستاویزی برای فعالیت الحبیب شده و وی در رسانه‌های طرفدار خود به اهانت به مذاهب مختلف مسلمانان می‌پردازد.

یاسر یحیی عبدالله حبیب سلام الحبیب در سال 1979 در کویت و در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد. او در نوجوانی وارد فعالیت‌های خبری ـ سیاسی کویت شد و با روزنامه های مختلفی (از جمله الوطن، صوت الکویت، الطلیعه، الرای العام، القبس) همکاری کرد. حبیب پس از آشنایی با آیت الله محمد شیرازی (برادر بزرگتر آیت‌الله سیدصادق شیرازی) در سال 1996 یعنی زمانی که تنها 17 سال داشت به قم سفر کرد و مدتی را به شاگردی سیدمحمد رضا شیرازی (فرزند سیدمحمد) گذراند. این ارتباط استاد و شاگردی باعث شد که در مراسم گرامیداشت محمدرضا شیرازی که در حسینیه رسول اعظم لندن برگزار شد نیز یاسر الحبیب به عنوان سخنران مراسم از سوی بیت شیرازی‌ها برگزیده شود.

Description:

یاسرالحبیب در برنامه تلویزیونی فدک

  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/10/28 :: ساعت 10:42 صبح )


»» عطر انتظار (4)

عطر انتظار (4)

مهدویت در قرآن

طرح درس

فهرست مطالب:

پیشگفتار

الف. جامعیت قرآن

ب. تأویل و تفسیر

ج. جایگاه پیامبر(صلى الله علیه وآله) و ائمه(علیهم السلام)

د. شیوه هاى معرفى در قرآن

هـ. اعتقاد به مهدى(علیه السلام)

گلچینى از آیات مهدویت

یک. غلبه اسلام بر جمیع ادیان

الف. اصل حاکمیت دین اسلام بر گستره زمین

ب. روى دادن این اتفاق در زمان ظهور حضرت مهدى(علیه السلام)

دو. خلافت مؤمنان، وعده الهى

الف. خلافت بر روى زمین

ب. تمکین دین مورد رضایت خدا

ج. دین مورد رضایت

د. امنیت

هـ. عبادت صحیح

سه. بندگان صالح وارثان زمین

چهار. وراثت و پیشوایى مستضعفان

پنج. حیات دوباره

شش. امام، نعمت الهى

هفت. شناخت امت ها با پیشوایشان

هشت. ذخیره الهى

نه. قیام قائم

ده. علامت قیام

یازده. اجتماع یاران

دوازده. نابودى باطل، با جلوه گرى حق

سیزده. تحقق وعده الهى

عطر انتظار

به دلیل حجم بالای مطالبِ این درس، امکان آوردن متن در این پست نبود. لذا فایل pdf مطالب را به همراه فایل‌های صوتی، می‌توانید از لینک زیر دریافت نمایید:

 

 

دانلود فایل‌های این درس (حجم: 4MB)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/10/27 :: ساعت 11:39 صبح )
»» سند تاریخی آزادی بیان در دولت اعتدال!

تذکر شدید برای نقد توافق ژنو

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی، نامه وزارت ارشاد به این هفته نامه را سند تاریخی آزادی بیان در دولت اعتدال نام گذاری کرد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در وب سایت شخصی‌اش نوشته است: از آنجا که در روزهای اخیر دولت محترم تمام همّ و غم خود را دفاع از آزادی بیان قرار داده تا به همه خصوصاً منتقدین خود ثابت کند که از ظرفیت بالایی در نقدپذیری برخوردار است، و بهانه‌ای به دست بیگانگان ندهد که به خاطر توقیف روزنامه‌های هتاکی مانند بهار که دو بار هم سابقه توقیف داشته این دولت را متهم به محدود سازی رسانه‌ها نکنند، تصمیم گرفتم تا نامه وزارت ارشاد را به عنوان یک سند تاریخی منتشر کنم.

امید که تاریخ درباره عملکرد دولتمردان یازدهم دچار اشتباه نشود و آنها را بی‌دلیل متهم نکند چون آزادی بیان وجود دارد، برای همه، حتی روزنامه‌ای که احکام اسلام را تبعیض جنسیتی معرفی می‌کند، حتی برای آنها که به قرارداد ژنو نقد دارند، حتی برای آنها که به اقدام غیرقانونی وزیر ارشاد در فیس بوک بازی او نقد دارند و برای ... / روحانی مچکریم چقدر در دوره 100  روزه شما صریح القلم شدیم. به آقایان وزارت ارشاد هم یادآوری می کنم که هیچ ابلاغیه ای به 9 دی ارسال نشده است.

منبع: فارس



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/10/26 :: ساعت 10:23 صبح )
»» غربت یار مهربان در اماکن عمومی

با نگاهی به موضوع مطالعه در کشور

رفتار نادرست مسافران در مترو /غربت یار مهربان در اماکن عمومی

این روزها و حتی روزهای گذشته یارمهربان حال و روز خوبی نداشته و ندارد. در جامعه‌ای که بیشتر بیمارستانها و درمانگاههایش مملو از بیمارانی است که به گفته پزشکان مشکلات روحی و روانی منشأ اصلی بیماریشان است، کتاب می‌تواند مرهمی باشد بر این مشکلات. مسکنی که آرامش را از اعماق برگه هایش می تواند چشید. این واقعیت را می‌توان در کلام معصومین نیز جستجو کرد. تا جائیکه امیر مؤمنان - حضرت علی علیه‌السلام-  می‌فرماید: «هرآن کس که با کتاب آرامش یابد، راحتی و آسایش از او سلب نمی‌گردد.»

آمارهای متفاوتی از سرانه مطالعه در کشور منتشر می‌شود که تقریبا می‌توان گفت هیچ کدام قابل اعتماد نیست. سرانه مطالعه یعنی اینکه هر نفر به طور میانگین در روز چقدر کتاب می‌خواند. برای به دست آوردن این عدد، زمان کتاب خواندن همه افراد یک جامعه را با هم جمع می‌کنند و تقسیم می‌کنند به تعدادشان. همه کشورهای دنیا، هر سال یارانه مطالعه‌شان را حساب می‌کنند و از روی این عدد می‌فهمند که وضعیت کتاب و کتاب خوانی در کشورشان چطور بوده است. اما ماجرای این عدد در کشور ما کمی‌ پیچیده شده و هر مسؤولی یک عدد متفاوت را اعلام می‌کند. به نمونه‌های زیر دقت کنید:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/10/25 :: ساعت 10:15 صبح )


»» حذف بی‎سر و صدای 21 میلیون روستایی از دریافت سبد کالایی

آیا دولت یازدهم روستائیان را جزء اقشار مرفه جامعه طبقه‎بندی کرده است؟ / حذف بی‎سر و صدای 21 میلیون روستایی از دریافت سبد کالایی

با وجود سکوت دولتمردان درباره نحوه شناسایی اقشار مرفه برای حذف یارانه آنها، از تصمیم اخیر دولت درباره توزیع سبد کالایی به نظر می‌رسد از دید دولت یازدهم، اقشار روستایی همان اقشار مرفه هستند.

بر اساس تصمیم دولت یازدهم در مورد اعطای سبد کالای حمایتی به برخی اقشار جامعه، روستائیان مشمول این طرح نمی‌شوند، بر همین اساس این نگرانی ایجاد شده که مبادا روستائیان قربانی سردرگمی دولت در شناسایی اقشار مرفه شده‌اند.
این در حالی است که دولتمردان کنونی از ابتدای روی کار آمدن خود بر حذف اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی تاکید داشتند. اما پس از آن که حسن روحانی در گزارش صد روزه خود خبر داد که دولت قصد شناسایی این اقشار از طریق سرکشی به حساب بانکی مردم را ندارد، اینطور به نظر رسید که حذف اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی از برنامه دولت کنار رفته است.
بر اساس اظهارات مکرر دولتمردان، از زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها تاکنون درآمدی نزدیک به 87 هزار میلیارد تومان حاصل شده است. طبق قانون، باید حدود 44 هزار میلیارد تومان از این درآمد بین خانوارها توزیع و مابقی برای تولید و طرح‌های زیربنایی و عمرانی مصرف می‌شد، اما در عمل نه تنها این رقم کاهش نیافت بلکه با برداشت از خزانه از ابتدا تاکنون حدود 130هزار میلیارد تومان بین خانوارها تقسیم شده است.
 
یعنی از ابتدای هدفمندی یارانه ها تاکنون 43 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه‌ای صرف پرداخت یارانه‌ها شده است. اگر این رقم صرف طرح‌های عمرانی می‌شد، مطمئنا جهش مهمی در سطح توسعه و آبادانی کشور حاصل شده بود.
بر همین اساس اینطور به نظر می‌رسد که دولت عملا برنامه‌ای برای شناسایی اقشار مرفه ندارد و به درخواست و استدعا از مرفهان برای خودانصرافی رسیده است.
به عنوان مثال، نوبخت سخنگوی دولت شنبه‌شب(92/10/21) در یک برنامه تلویزیونی گفت: «باید قبول کرد بخشی از جامعه آنقدر توانمند هستند که مبلغ 45 هزار تومان در هر ماه تاثیر چندانی در زندگی آنها ندارد و اگر بدانند که دولت باید از کجا و با چه مشکلاتی این مبلغ را تهیه کند و یا بداند این رقم هرچند اندک به قیمت ناتمام ماندن بیمارستان‌ها و راه‌هاست و موجب برداشت از خزانه دولت می‌شود، بی‌تردید داوطلبانه انصراف خواهند داد.» 
 
 
با این حال، حذف روستائیان از سبد کالایی که قرار است طی دو مرحله در بهمن و اسفند امسال به بخشی از مردم پرداخت شود، نشان از آن دارد که از دید دولت یازدهم، روستائیان را جزء اقشار مرفه طبقه بندی کرده است و از آنجا که این قشر به تریبون و رسانه نیز دسترسی ندارند، حذف آنها ساده‌ترین و کم‌خطرترین کار برای جبران کسری بودجه به نظر می‎رسد.
طبق مصوبه دولت، شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح، کارگران، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان متأهل، طلاب و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی مشمول سبد کالایی هستند. گفتنی است طبق سرشماری سال 1390 جمعیت روستائیان کشور حدود 21 میلیون نفر است که اکثریت آنها به کشاورزی و دامپروری مشغولند و مشمول هیچ یک از اقشار مدنظر در سبد کالایی دولت نمی‌شوند.
بدون تردید، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و کارگران بایستی  تحت پوشش سبد کالایی قرار بگیرند، اما این سوال مطرح است که آیا از نگاه دولت یازدهم، روستائیان از کارمندان، مرفه‌ترند؟ آیا مقصود از انصراف داوطلبانه اقشار مرفه از دریافت یارانه، حذف اجباری روستائیان است؟
منبع: رجانیوز


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/10/24 :: ساعت 11:39 صبح )
»» یکی کردن هنرمند ارزشی و غیرارزشی کاسبی است

یکی کردن هنرمند ارزشی و غیرارزشی کاسبی است

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان روز چهارشنبه گذشته(18 دی ماه 92) در دیدار با هنرمندان در بخشی از سخنانش به هنر اشاره کرده و گفت که تقسیم هنر به هنر ارزشی و غیرارزشی کار بی‌معنایی است.

 گفته‌های حسن روحانی در حالی بیان می‌شود که این روزها شاهد برگزاری جشنواره فیلم عمار که به نوعی به ارزشی‌ها منسوب است هستیم.

 رحیم پور

به دنبال سخنان روحانی رحیم‌پور ازغدی نسبت به سخنان روحانی موضع گیری کرده و اظهار داشت: من معنی این جمله را نمی‌فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد! یعنی سینمایی که مروج شرک و خرافه است با سینمایی که مروج توحید و عبادت مساوی است؟ بعضی‌ها اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنند، به دنبال چیزی هستند که برایش کف بزنند، اینها دغدغه حقیقت ندارند، دغدغه ریاست دارند. اما انبیا دغدغه حق و باطل داشتند. می‌گویند هنر به ارزشی و ضدارزشی تقسیم نمی‌شود و هنرمند ارزشی و غیرارزشی هم نداریم. یا این حرف بی‌معنا است و یا شرک و توحید با هم مساوی هستند. یکی کردن اینها کاسبی است. طبق فرهنگ قرآن شعرا و هنرمندان دو دسته‌اند، یک دسته اهل اغوا هستند و یک دسته هستند که استثنا می‌شوند و دنبال ترویج حق و عدل و دفاع از مظلوم‌اند. آیا شعر دعبل و شاعران انقلابی با شعر شاعران درباری نوکران حکومت مساوی است؟ یکی کردن اینها درست در مقابل خط امام و خط انقلاب و خط انبیا قرار دارد.

رحیم پور در تکمیل سخنانش اضافه کرد: اگر گفتیم آدمها را خط کشی نکنیم و آدمها را دفع نکنیم مسئله دیگری است. اهل بیت حتی برای شاعر شراب خوار که شعر عدالتخواهانه سروده است هدیه و صله فرستاده‌اند. یعنی هنرمندی را که تقوای اخلاقی نداشته و شعری در مسیر تقوا گفته است بدون تأیید فساد شخصی اش، شعرش و هنرش را صد در صد تأیید کرده‌اند و برایش صله و هدیه فرستاده‌اند و حتی از او خواسته‌اند شعرش را تکرار کند و خودشان هم ابیاتی به آن اضافه کرده‌اند.

 وی همچنین گفت: خود خداوند آدمها را به ارزشی و غیرارزشی تقسیم کرده است. حضرت امیر فرموده‌اند ما در زمان پیامبر وقتی پرچم حق بالا رفت حتی با نزدیک ترین خویشانمان در افتادیم و گفتیم از این به بعد تقسیم ما بر اساس خون و نژاد نیست و از این به بعد ما از دو امت متفاوت‌ ایم چرا که به ارزش‌های متفاوت معتقدیم.

منبع: جام نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/10/23 :: ساعت 1:30 عصر )
»» نهم ربیع جهالت ها و خسارت ها+ دانلود

نهم ربیع جهالت‌ها و خسارت‌ها+ دانلود

مقام معظم رهبری:«بعضی‌ها به نام شاد کردن دل فاطمه‌زهرا، علیها‌السلام، این روزها و در این دوران ما کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند! می‌فهمید چه می‌گویم؟ بهترین وسیله‌ای که دشمنان بزرگ انقلاب پیدا کردند برای این‌که نگذارند انقلاب به کشورهای اسلامی برود، می‌دانید چه بود؟ گفتند این انقلاب، اسلامی نیست! گفتند اینها دشمن شما- چند صد میلیون مسلمان- هستند! امام بزرگوارمان ایستاد و گفت این انقلاب، اسلامی است؛ شیعه و سنی در کنار همند؛ پهلوی همند. اگر امروز کسی کاری کند که آن دشمن انقلاب، آن مأمور سیای آمریکا، آن مأمور استخبارات کشورهای مزدور آمریکا، وسیله‌ای پیدا کند، دلیل پیدا کند. نواری پیدا کند، ببرد این‌جا و آن‌جا بگذارد، بگوید کشوری که شما می‌خواهید انقلابش را قبول کنید، این است، می‌دانید چه فاجعه‌ای اتفاق می‌افتد؟ بعضی‌ها دارند به نام فاطمه زهرا، علیها‌السلام، این کار را می‌کنند. در حالیکه فاطمه‌زهرا، علیها‌السلام، راضی نیست. این همه زحمت برای این انقلاب کشیده شد. آن مرد الهی، آن وارث واقعی فاطمه‌زهرا، علیها‌السلام، در زمان ما، آن همه زحمت کشید. این جوان‌های پاک ما این‌جور رفتند خون‌هایشان را ریختند تا انقلاب را بتوانند عالم‌گیر کنند. آن وقت یک نفری که معلوم نیست تحت تأثیر کدام محرکی واقع شده، به نام شادکردن دل فاطمه‌ زهرا، کاری بکند که دشمنان حضرت فاطمه‌زهرا را شاد کند.» (منبع: کتاب نهم ربیع جهالتها خسارتها به نقل از: هفته نامه علمی فرهنگی بصیر(حوزه)، سال چهاردهم، شماره1، مسلسل 323)

متأسفانه هرساله روز نهم‌ربیع‌الاوّل، در فاصله‌ای اندک از هفته‌ای که نام وحدت اسلامی را بر دوش می‌کشد، به فرصتی برای دشمنان امّت اسلامی تبدیل می‌‌شود تا به وسیله جهالت عدّه‌ای خاص، وحدت و انسجام مسلمین را هدف قرار داده و با ایجاد تفرقه میان آنان، به اهداف شوم خود نزدیک‌تر شوند.

در این جا متن پی‌دی‌اف کتاب «نهم ربیع جهالت و خسارت‌ها» که گوشه‌هایی از خسارت‌های شکل گرفته از جهالت‌های این روز را به تصویر کشیده، در اختیار دوستان قرار می‌دهیم.

 

  نهم ربیع؛ جهالت‌ها و خسارت‌ها (حجم: 2MB)

نهم ربیع جهالت‌ها خسارت‌ها

همچنین شما می‌توانید گزارشِ مختصری از این کتاب را در ادامه بخوانید:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/10/22 :: ساعت 12:45 صبح )


»» دم بگیرحاج محمود: این بیرق علمداره هنوز رو زمین نیفتاده

دم بگیرحاج محمود: این بیرق علمداره هنوز رو زمین نیفتاده

ماجرای هتاکی رسانه های ضدانقلاب و معاند و انتقام گیری آنها از اهل بیت(ع) و ستایشگران این آستان، طی هفته ی گذشته پرده ی دیگری از روحیات انتقامجویانه ی آنان از عمارهای انقلاب و ولایت را کنار زد.

طی 5 ماه گذشته موج جدیدی از حرمت شکنی و انتقامگیری از نیروهای شاخص جبهه انقلاب اسلامی به راه افتاده و در این راستا، هرچند روز یکبار، یکی از چهره های دارای پایگاه اجتماعی و مردمی که به نحوی در جریان فتنه، عماروار وارد عرصه ی روشنگری شده و اعتبار خود را که برگرفته از همین انقلاب و خون شهدا بود، را به روی دست گرفته و به پای آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای فدا کردند، مورد هجمه ی جریان رسانه ای معاند قرار گرفته است.

موضوع شارلاتانیزم رسانه ای ناجوانمردانه ای که طی هفته ی گذشته علیه یکی از مداحان محبوب و ولایی کشورمان به راه افتاد، در واقع بیش از هر چیز، خشم و عصبانیت فتنه گران بی دین از دستگاه اهل بیت(ع) را به تصویر کشید.

آنانی که در روز عزای عالم، عاشورای حسینی(ع)، در اوج فتنه 88 به رقص و سوت و کف و هورا پرداخته و یاد یزید و شمر را در اذهان زنده کردند، از همان 9 دی که هیات های مذهبی پشت سر سخنرانان و مداحان انقلابی و ولایی، میداندار اصلی آن حماسه ی تاریخی و ماندگار شدند، از ذاکران اهل بیت(ع) و بلکه از خود امام حسین(ع) کینه به دل گرفتند.

حاج محمود کریمی

ضدانقلاب‌هایی که معجونی از بهایی، منافق، سلطنت طلب، کمونیسم و پادوهای داخلی آنها بودند و طی 8 ماه آسایش و امنیت کشور، به ویژه پایتخت را نشانه رفته بودند، با ورود ماه محرم و افزایش بصیرت حسینی مردم، به یکباره همه چیز را از دست رفته دیدند و شاید هر انسان کوردل دیگری هم جای آنها بود، دچار نوعی کینه ورزی با این تشکیلات حسینی می شد.

آنانی که 8 ماه، با انواع سلاح های مجاز و غیرمجاز به جوانان این مرز و بوم که هیچ، حتی به خودشان هم رحم نکردند و امثال دخترکی به نام آقاسلطان را در خیابان های تهران کشتند تا بار مسئولیتش را به گردن نظام مظلوم بیندازند، حالا دایه ی مهربانتر از مادر شده اند و برای امنیت مردم فریاد ریاکارانه ی وامصیبتا سر می دهند!

دنیای عجیبی شده است؛ خودشان می کشند، خودشان بی قانونی می کنند، خودشان ضدامنیت ملی فعالیت می کنند و حتی به عزای اباعبدالله الحسین(ع) هم رحم نمی کنند، و حالا خودشان را سینه چاک دفاع از آسایش مردم جا می زنند.

سوال ساده ای مطرح است و پاسخش، نزد مخاطبان منصف و گرانقدر محفوظ، و آن اینکه آنانی که در عاشورای سال 88 شمسی کف زدند و رقصیدند، اگر در عاشورای سال 61 هجری و در واقعه ی کربلا حاضر بودند، در کدام طرف می ایستادند؛ سپاه امام حسین(ع) یا شمر و یزید و ابن زیاد و ابن سعد؟!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/10/21 :: ساعت 11:3 صبح )


   1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 10
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556471
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب