سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یاد دارید که لذتها تمام شدنى است ، و پایان ناگوار آن برجاى ماندنى . [نهج البلاغه]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ارمغان پنجمین نرم افزار برتر تولید رژیم صهیونیستی برای کاربران

وایبر جزء پنج برند برتر تجاری اسرائیل

وزیر اقتصاد اسرائیل: «وایبر» پاسخی به جنبش «تحریم کالای اسرائیلی» بود!

تب «وایبر» خیلی سریع بالا گرفته و اکثر کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را با خود همراه کرده است؛ موجی که به دلیل رایگان و جذاب بودن این نرم‌افزار ایجاد شده و توانسته در مدت کوتاهی، بخش زیادی از ایرانیان را نیز به استفاده از این نرم‌افزار ترغیب کند.

اما واقعیت این برنامه کاربردی به ظاهر دوست داشتنی چیست؟ پاسخ به این سوال را باید از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی شنید.

«نفتالی بنت» اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرده است که «Viber» توانسته پاسخ مناسبی به جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در اروپا موسوم به  بایکوت اسرائیل در سراسر جهان باشد. بر اساس خبری که نشریه «جروزالم پست» منتشر کرده، او با اعتراض به اظهارات برخی از مقامات اروپایی علیه جنایات اسرائیل و تلاش برای بایکوت اقتصادی این رژیم، تاکید کرده است: «به جای تحریم و بایکوت اسرائیل، بیایید خلاقیت را به مبارزه بگذاریم. وایبر بهترین پاسخ به بایکوت اسرائیل است.»

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/7/30 :: ساعت 7:58 عصر )


»» فعال فتنه88، مشاور حقوقی سازمان سینمایی!

فعال فتنه88، مشاور حقوقی سازمان سینمایی!

چند وقتی است که ماجرای فتنه و توابع آن محل نزاع بین دلسوزان و فعالان فرهنگی و متولیان دولتی فرهنگ شده است؛ از مجوز دادن برای اکران فیلم های مساله دار حامی فتنه و عرض اندام های "علی جنتی" در مقابل اعتراض مجلس و دلسوزان گرفته تا انتصاب های مختلف فعالان آن خیانت بزرگ به مردم در وزارت ارشاد که جدیدترین نمونه آن نیز حضور یکی از فتنه گران در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بود که با واکنش های گسترده ای مواجه شد و در نهایت معاون مربوطه، ضمن اعلام بی اطلاعی از سوابق وی، خبر از قطع همکاری با وی داد.

اما گویا بنا نیست این وزارت یکبار برای همیشه تکلیف خود با خط قرمزهای قریب به 80 میلیون مردم ایران مشخص کند و بگوید در ماجرای فتنه کدام طرف ایستاده است.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/7/29 :: ساعت 4:16 عصر )
»» تلاش بی پایان ماهواره ها برای افزایش طلاق

تلاش بی‌پایان ماهواره‌ها برای افزایش طلاق و فساد

بسیاری از مردم سعی می کنند تا برای گذران اوقات فراغت خود سریال‌ها را دنبال کنند. ماهواره و سریال‌های فارسی زبان نیز 24 ساعته از شبکه‌های مختلف خود سریال‌هایی با قسمت‌های طولانی پخش می‌کند.

در حال حاضر بیش از 140 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای به زبان فارسی وجود دارد، در این میان 15 شبکه اختصاصی فیلم و سریال را به صورت 24ساعته،  صدها فیلم و ده‌ها سریال را در هزاران قسمت برای مخاطبان ایرانی نمایش می‌دهند. تاکنون 160 عنوان سریال در قالب 2700 قسمت از این شبکه‌ها پخش شده است.

آنچه که در این سریال‌های ماهواره‌ای قابل توجه است آن است که در اکثر این سریال‌ها نقش اول به زنان اختصاص داده شده است و یا نقش کلیدی در این سریال‌ها به زنان تعلق دارد.

در حقیقت شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان همواره به دنبال فرهنگ سازی و پیاده سازی سبک زندگی غربی بر نظام خانواده ایرانی است. چرا که در تمدن اسلامی، خانواده مهمترین و باارزش‌ترین بنیان به حساب می‌آید. بنابراین این شبکه‌ها با استفاده  پخش مداوم سریال‌های خود که هر کدام با هدف ایجاد و سبک سازی در زندگی مردم است، مدل های جدایی از خانواده را مطابق با سبک زندگی غربی و متضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی به تدریج وارد سبک زندگی خانواده‌های ایرانی می‌کنند.

بر اساس آمار 30 درصد از سریال‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در سال جاری محصول کشور ترکیه و تقریبا 30 درصد دیگر آن به کشور آمریکا مربوط می‌شود. کشورهای کانادا و انگلستان نیز به ترتیب 4 و 8 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند تا سبک زندگی امریکایی و در حقیقت انسان امریکایی را ترویج کنند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/7/27 :: ساعت 11:16 عصر )


»» روایتی از نحوه تحصیل پسر ظریف و دختر فریدون در آمریکا

سؤال رسانه آمریکایی درباره فرزندان مسئولان

روایتی از نحوه تحصیل پسر ظریف و دختر فریدون در آمریکا

آقا زاده‌ها

سایت بیزینس اینسایدر در گزارشی به تناقض میان سخن و عمل برخی مسئولان ایرانی پرداخته و نوشته است: در حالی که مسئولان ایرانی در کلام خود علیه غرب، سخنرانی می‌کنند اما فرزندان خود را برای تحصیل و کار به غرب می‌فرستند.

بیزینس اینسایدر که مقر آن در نیویورک واقع است، در سال 2009 تأسیس شد و بیشتر اخبار اقتصادی و فناوری را پوشش می‌دهد.

پارس نوشت:بیزینس اینسایدر در ابتدای گزارش خود به انقلاب فرهنگی در ابتدای انقلاب اسلامی و تصفیه دانشگاه‌ها از اساتید سکولار اشاره کرده و استیضاح اخیر وزیر علوم را ادامه همان تفکرات ضدغربی دانسته است.

بیزینس اینسایدر در ادامه به تداوم احاطه آمریکاستیزی در بیان و گفتار مسئولان جمهوری اسلامی اشاره کرده اما از یک تناقض در این ماجرا ابراز تعجب کرده است: چرا طیف مسئولان ایرانی، فرزندان خود را برای تحصیل به دانشگاه‌های غربی می‌فرستند و از آلوده شدن آن‌ها به تفکرات و اخلاقیات غربی، نمی‌ترسند؟

بیزینس اینسایدر به خانم مریم فریدون دختر حسین فریدون (برادر رئیس‌جمهور ایران) اشاره کرده و درباره سوابق حسین فریدون نوشته است: او از ابتدا از حامیان انقلاب اسلامی بوده است. او از مسئولان حفاظت امام خمینی (ره) در زمان بازگشت ایشان به ایران در سال 1357 بود. فریدون سپس استاندار شد و هشت سال هم سفیر ایران در مالزی بود و بعدها به هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل پیوست و اکنون مشاور برادرش یعنی رئیس‌جمهور ایران است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/7/26 :: ساعت 7:45 عصر )


»» «دورهمی» اهالی فتنه به بهانه آغاز به کار یک مجله

«دورهمی» اهالی فتنه به بهانه آغاز به کار یک مجله

چندی پیش مراسمی به مناسبت انتشار اولین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی پایتخت کهن برگزار شد. هرچند برگزاری چنین مراسمی (انتشار اولین شماره یک نشریه) چندان مرسوم نباشد اما کمتر کسی می‌تواند صرفاً به‌واسطه جشن آغاز به کار یک نشریه به آن خرده بگیرد.
 
اما اندکی تأمل، بررسی و پیگیری اتفاقات روی‌داده در این مراسم به‌خوبی نشان می‌دهد که نخستین شماره یک نشریه تنها بهانه‌ای برای گردهمایی برخی از چهره‌های شاخص فتنه88 به شمار می‌آمد. پایگاه خبری انصاف نیوز در خبری کوتاه در این رابطه می‌آورد: «در این مراسم جمعی از فعالان سیاسی و مطبوعاتی حضور داشتند ازجمله: هاشم صباغیان، غلامعباس توسلی، محمدحسین کروبی، نرگس محمدی، فیض‌الله عرب سرخی، محسن آرمین، محمدعلی ابطحی، علی شکوری راد، سعید شریعتی و عیسی سحرخیز. در این مراسم پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خاتمی به مناسبت انتشار این نشریه خوانده شد. فردای این مراسم، جمعی از دست‌اندرکاران این نشریه با وی دیدار کردند.»
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/7/25 :: ساعت 7:27 عصر )
»» نگران کننده ترین اظهارات حسن روحانی

نگران کننده‌ترین اظهارات حسن روحانی

نگران کننده‌ترین اظهارات حسن روحانی
دکتر یامین‌پور رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: 
کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان چندی پیش به هیات وزیران این کشور ابلاغ کرد که زبان تدریس در دانشکده های طب و اینجبنیر (پزشکی و فنی- مهندسی) باید حتماً انگلیسی باشد! این تصمیم عمیقاً استعماری با واکنش دانشمندان و ادبای افغانی مواجه شد و بسیاری این تصمیم برای محدود کردن میدان اثرگذاری زبان و فرهنگ فارسی دانستند.
 
هفته گذشته جناب حسن روحانی در دانشگاه تهران در کمال تعجب خواستار تأسیس دانشگاه‌هایی با زبان انگلیسی در ایران شد! از نظر او این اقدام راه اساتید خارجی را به ایران باز کرده و روابط ما با دنیا را بهبود می‌بخشد!
 
متاسفانه هیچ استاد شناخته شده‌ای نسبت به این اظهارات نگران کننده واکنش نشان نداد... حتی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی. 
 
حالا نگرش مقام معظم رهبری را در اینباره ببینید:
«از پیشرفت علمی در کشور برای گسترش و نفوذ زبان فارسی استفاده شود. زبان خیلی مهم است... اهمیت زبان ملی یک کشور برای خیلی‌ها هنوز دانسته و شناخته نیست...کاری کنیم که در آینده، آن کسانی که از پیشرفت‌های علمی کشور ما استفاده می‌کنند، ناچار شوند بروند زبان فارسی را یاد بگیرند. این افتخاری نیست که ما بگوییم حتماً زبان علمی کشور ما فلان زبان خارجی است. زبان فارسی اینقدر ظرفیت و گنجایش دارد که دقیقترین و ظریفترین علوم و دانش‌ها می‌توانند با این زبان بیان شوند.»
رهبری چندین سال پیش هم صراحتاً این هشدار را داده بودند: "می‌دانید که استعمار ده‌ها سال متمادی- شاید در بعضی جاها قرنها- تلاش کرد تا آثار فرهنگ ایرانی را که در خیلی از نقاط دنیا وجود داشت، بزداید؛ مثلاً در هند این معنا کاملاً واضح است. آن وقتی که کمپانی انگلیسی هند شرقی وارد هند شد، یکی از نخستین تلاش‌هایش این بود که زبان فارسی را کنار بزند."
 
رهبری اخیراً از نگرانی‌شان درباره زبان فارسی سخن گفتند و اکنون با فاصله کمی روحانی چنین مطالبه‌ی شگفتی دارد. اظهارات عجیب و نگران کننده روحانی را بیش از همه نتیجه مشاوره مشاوران غربزده‌ای چون محمود سریع القلم می‌دانم....
پ ن:
توجه دارید که کسی با آموختن انگلیسی مخالف نیست بلکه سؤال اینجاست درحالی‌که حتی آموزشگاه‌های زبان، کانون ترویج سبک زندگی و فرهنگ سکولار و اباحی گری غربی است چرا رئیس جمهور ما به جای تأکید بر جهانی کردن زبان فارسی، به انگلیسی کردن دانشگاه‌های ایرانی می‌اندیشد؟! و آیا استعمار فرانو از این ایده ذوق زده نمی‌شود؟


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/7/24 :: ساعت 9:31 عصر )
»» اشتغال زایی برای چینی ها در سایه بیکاری جوانان

اشتغال زایی برای چینی‌ها در سایه بیکاری جوانان

طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده از گمرک طی 6  ماه نخست سال جاری واردات از کشور چین به 9 /5 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد را نشان می‌دهد.

از آنجایی که شاخص واردات یکی از مهمترین شاخص های اثرگذار در سایر مولفه های اقتصادی است اغلب مورد توجه و تحلیل دقیق کارشناسان اقتصادی قرار می گیرد.

 این ضرورت در سیستم فعلی اقتصاد کشور که شرایط تورم و رکودی را دارد و نیاز مبرم به گردش و رونق تولید ملی دارد بیشتر احساس می شود. چرا که در سایه رونق تولید، رکود و بیکاری کاهش و با وفور کالا و خدمات، تورم افسارگسیخته فروکش خواهد کرد. 

همین ضرورت ها و تاکیدات است که مطالبه کنترل و برنامه ریزی در جهت عملکرد درست صحیح وارداتی را از مدیران و مسئولان این حوزه طلب و آنان را به اظهار نظر و گزارش دهی در این حوزه مجبور می سازد.

بر همین اساس رئیس جمهور در آذرماه سال گذشته در گزارش عملکرد 100 روزه، اینگونه از اهمیت سیاست های وارداتی با مردم سخن گفت:

« شما می‌دانید در سال قبل از 84، واردات کشور حدود 38 میلیارد دلار بود ولی بعد به کجا رسید؟ در سال 90 به 75 میلیارد دلار رسید. می‌بینید وقتی با دنیا در حال مبارزه هستید باید به خودتان و داخل تکیه کنید، با شعار که نمی‌شود مقابله کرد، باید تدبیر کنیم و در برابر زورگویی‌ها بایستیم. اولین راهش این است که به خودمان متکی شویم و واردات را کم کنیم، اینکه مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بارها و بارها تاکید کردند، به همین دلیل است که کشوری که می‌خواهد بایستد، باید روی پای خودش بایستید، نه اینکه به دیگران بیشتر تکیه کند».

  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/7/23 :: ساعت 3:24 عصر )


»» مردم هنوز منتظر پاسخگویی زنگنه و ابتکار هستند + فیلم

مردم هنوز منتظر پاسخگویی زنگنه و ابتکار هستند

هر روز که می‌گذرد، ابعاد تازه‌ای از دروغ بزرگ «آلاینده بودن بنزین تولید داخل» افشا می‌شود؛ دروغی که بهانه‌ای شد برای تیشه زدن به ریشه خودکفایی در ایران و آغاز مجدد واردات گسترده بنزین از خارج از کشور؛ آن هم بنزین‌های بی‌کیفیت چینی که یکی از کارشناسان این حوزه از آنها با عنوان «بنزین پاتیلی» یاد می‌کند.

بعد از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حالا نوبت به رئیس کمیسیون بهداشت مجلس رسیده تا از کیفیت و پاکی بنزین تولید داخل حمایت کند و همه بهانه‌ها در این زمینه را جعلی و غیرواقعی بخواند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/7/22 :: ساعت 3:16 عصر )


»» رفتار متناقض وزارت ارشاد در فیلترینگ سایت ها

 از فیلتر رسانه های منتقد دولت تا رفع فیلتر رسانه متهمان فتنه88!

ماجرای فیلترینگ سایت ها از سوی وزارت ارشاد طی چند ماه اخیر حواشی زیادی به راه انداخت تا جائیکه برخی نمایندگان مجلس نیز به این اقدامات خلاف قانون ارشاد واکنش نشان داده و دستگاه قضائی را متولی اصلی بحث «فیلترینگ» در کشور معرفی کردند.

این رفتار ارشاد از آن جهت حساسیت‌ها را برانگیخت که به صورت گزینشی و متناقض با رسانه‌ها برخورد می‌کردند. به عبارت دیگر شاید در ظاهر عدم مجوز، بهانه فیلتر شدن سایت‌ها اعلام می‌شد اما کسی نمی‌توانست منکر این امر باشد که رسانه‌های منتقد زودتر از بقیه از زیر تیغ تیز «فیلترینگ» ارشاد عبور می‌کردند.

این مدعا زمانی بیشتر رنگ واقعیت به خود می گیرد که طی چند روز گذشته شاهد بودیم سایت «خوابگرد» متعلق به «سیدرضا شکراللهی» که به اتهام فعالیت در فتنه88 و نیز انتشار فایل کتب غیرقانونی فیلتر شده بود، رفع فیلتر شده است.


سیدرضا شکراللهی کیست؟

«سیدرضا شکراللهی» در ایام آشوب­های بعد از انتخابات از جمله فعالین اینترنتی و در زمره‌ی حامیان افراطی موسوی بود. وی پیش از انتخابات در «خوابگرد» یکی از فعالیترین چهره های خبری موسوی به حامیان میرحسین موسوی شناخته شده و تمامی اخبار انتخاباتی او را پوشش می داد.

اما این حمایت به روزهای پیش از انتخابات محدود نشد و در ایام آشوب های سال88 نیز اکثر بیانیه‌های ضددولتی و حکومتی در حمایت از آشوب‌طلبان را امضا کرده و منتشر می‌کرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/7/20 :: ساعت 12:31 صبح )


»» تبلیغ کتاب سرکرده عرفان حلقه در صداوسیما

تبلیغ کتاب سرکرده عرفان حلقه در یک برنامه تلویزیونی

سازندگان یک برنامه تلویزیونی اقدام به تبلیغ کتابی از سرکرده فرقه شعور کیهانی (عرفان حلقه) کردند، این در حالی است که وی از مدت‌ها پیش به دلیل تخلفات و جرایم اثبات‌شده در زندان به سر می‌برد.

 

با وجود اینکه محمدعلی طاهری سرکرده فرقه «شعور کیهانی» موسوم به حلقه به جرم اعمال غیرقانونی و غیرشرعی مدتی است که در زندان به سر می‌برد، کتاب وی در روز دوشنبه 14 مهر ماه در یک برنامه صبحگاهی تلویزیون بیش از یک دقیقه تبلیغ می‌شود.

دانلود فیلم

فعالیت اصلی این فرقه کاذب در قالب دوره‌های آموزشی و برگزاری جلسات جن‌گیری از سال 1370 توسعه یافت، در این جلسات به افراد این گونه القا می‏‌شد که علت بیماری آن‌ها رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان است و طاهری می‏‌تواند با خارج کردن آن‌ها سلامتی را به افراد برگرداند، نام این روش را سایمنتولوژی گذاشتند و ادعا کردند که جوایز و مدارک بین المللی به این روش تعلق گرفته است.

پس از مدتی با افزایش آسیب‏‌های روحی روانی در اثر تلقینات عرفان حلقه و فروپاشی برخی از خانواده‏‌های آسیب دیدگان، محمدعلی طاهری محاکمه شد و برای تحمل چهار سال حبس از سال 90 به زندان افتاد، در این مدت برخی از شبکه‏‌های بیگانه از او به عنوان یک دانشمند ایرانی و گاهی زندانی سیاسی یاد کردند.

یکی از ترفندهای بنیان‌گذار عرفان حلقه (محمدعلی طاهری) برای موجه نشان دادن آموزه‌های انحرافی خود، استفاده از آیات قرآن است، او با زیرکی برای جذب مخاطب مسلمان خود، آیات قرآن را دست آویز قرار داده و با تفسیرهای غلط قصد دارد عقاید انحرافی خود را با کلام الهی تأیید کند و در این زمینه دست به انتشار کتاب با عناوینی نظیر عرفان کیهانی (حلقه)، انسان از منظری دیگر، بینش انسان، انسان و معرفت و ... زد که در این کتاب‌ها به وضوح تفکرات انحرافی وی به چشم می‌خورد.

درباره شرکت در کلاس‌های فرقه حلقه کیهانی و استفاده از کتب این فرقه استفتائاتی از مراجع بزرگوار تقلید صورت گرفت که آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بیان فرمودند: «از شرکت در این گونه جلسات و هر گونه عملی که باعث ترویج این گونه افراد و این گونه جلسات شود، اجتناب گردد».

همچنین آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه هدف «عرفان حلقه» سودجویی است، تصریح می‌کند: «این فرقه‌ها هیچ گونه اعتبار شرعی ندارند و اعتقادات مذکور انحراف آشکار است».

منابع:

فارس

روشنگری



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/7/18 :: ساعت 3:2 عصر )
   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 29
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 556490
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب