سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمقان، چون سرابْ ناپدید می شود و چون مِه می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شیعیان افراطی و سنی های تکفیری علیه مردم غزه+فیلم

شیعیان افراطی و سنی‌های تکفیری علیه مردم غزه

در بحبوحه‌ی این حرفها[جنگ 22 روزه]، یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل می‌کند؛ دائم می‌روند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی‌ کمک می‌کنید؛ اهل غزه ناصبی‌اند! ناصبی یعنی دشمن اهل‌بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، می‌گویند اینها ناصبی‌اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور اینها ناصبی‌اند؟! بله، سنی‌اند؛ اما ناصبی؟! اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند. (بیانات در دیدار روحانیون و طلاب شیعه و سنی کردستان 23/2/88)

این سخنان مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که سخنانی درباره ناصبی بودن فلسطینی‌ها که این روزها دست به دست می‌گردد جدید نیست چه اینکه اگر در سخنان شهید مطهری بنگریم نیز چنین سخنانی را در سال 1349 می‌یابیم:

«یک وقتی شایع بود و شاید هنوز هم در میان بعضیها شایع است‏، یک وقتی دیدم یک کسی می‏گفت: این فلسطینیها ناصبی هستند. ناصبی‏ یعنی دشمن علی علیه السلام ... سنی برای امیرالمؤمنین احترام قائل است چون او را خلیفه چهارم و پیشوای چهارم می‏داند و علی را دوست دارد. ناصبی یعنی کسی که علی را دشمن می‏دارد... یک کسی می‏آید می‏گوید این‏ فلسطینیها ناصبی هستند. آن یکی می‏گوید. این به آن می‏گوید، او هم یک‏ جای دیگر تکرار می‏کند و همین طور. اگر ناصبی باشند کافرند و در درجه‏ یهودیها قرار می‏گیرند. هیچ فکر نمی‏کنند که این، حرفی است که یهودیها جعل کرده‏اند. در هر جایی یک حرف جعل می‏کنند برای اینکه احساس همدردی‏ نسبت به فلسطینی‌ها را از بین ببرند. می‏دانند مردم ایران شیعه‌‏اند»


دانلود فیلم نظر شهید مطهری



* آیا فلسطینی‌ها و مردم غزه به واقع با داعش همراهی می‌کنند؟

این تنها شبهه این روزها درباره فلسطینی‌ها نیست شبهه جدیدترین همراهی آنها با داعش و جریان‌های تکفیری است؛ شبهه‌ای که با توجه به احساسات شیعیان به اماکن مقدس کربلا و نجف و حضور داعش در عراق این روزها گستردگی بیشتری داشته است.

در این باره نماینده حماس در تهران می‌گوید: این جنبش با جریان‌های تکفیری در غزه در سال‌های 2009 و 2010 مقابله کرد؛ فردی به نام عبداللطیف موسی پزشک برجسته‌ای بود که مدتی به عربستان رفت و بعد به مصر رفت و در آنجا با محمد دحلان همکاری کرد و جالب است که این فرد که یک سلفی متدین بود با فرد فاسدی چون محمد دحلان همراه شد؛ نقشه کشیدند و او را وارد غزه کردند و فعالیت‌های او در یک مسجد آغاز شد؛ حماس با آنها گفت‌وگو کرد، اما در روز دوم گفت‌وگوها دیدیم که اسلحه وارد مسجد آنها شد و آنها اعلام خلافت کردند.

قدومی می‌افزاید: آنها برای گفت‌وگو شیخ جبرئیل جوان خوش‌نام گردان‌های قسام را انتخاب کردند که مقبولیت مردمی داشت، اما او را نیز به محض ورود به مسجد ترور کردند. پس از آن بود که اوضاع از دست خارج شد و حماس آن گروه سلفی را سرکوب کرد.

چندی پیش پایگاهی خبری عربی با انتشار گزارشی با عنوان «گزارش آمریکایی محرمانه» مدعی شد که فهرستی متشکل از 131 شخصیت عربی - اسلامی که از گروه تروریستی داعش که علیه دولت‌های بغداد و دمشق عملیات مسلحانه انجام می‌دهند، حمایت می‌کنند؛ این فهرست شامل اسامی شخصیت های فلسطینی از جمله «خضر حبیب» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، «احمد ابوحلبیه» نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری، «سلمان عوده»،«عادل الجنیدی» مبلغ اسلامی،« طاهر لولو» از چهره‌های نزدیک به جنبش جهاد اسلامی و «حجازی الوادیه» تاجر فلسطینی است .

«خضر حبیب» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در کنفرانس مطبوعاتی که در روزنامه‌های عرب زبان منتشر شد، گفت: ما در اصول و فروع با گروه های تروریستی اختلاف داریم. ما از انتشار گزارش های جعلی و دروغ درباره حمایت جناح‌های فلسطینی از گروه‌های تروریستی که نشان دهنده طرفداری کامل آنان از دشمن صهیونیستی است، غافلگیر شدیم؛ ما به هیچ وجه با روشی که گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های افراطی برای سیاه نمایی چهره اسلام در پیش گرفته‌اند، موافق نیستیم.

حجازی الوادیه تاجر فلسطینی نیز می‌گوید: از زمان ابتلا به بیماری سرطان از صحنه فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کردم و گزارش‌های پزشکی من ادعای دروغین این گزارش را ثابت می‌کند.

«طاهر لولو» مبلغ اسلامی نزدیک به جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: انتشار این گزارش نشان دهنده تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد درگیری میان مسلمانان و دور کردن آنها از مسایل اصلی منطقه است؛ ما هرگونه خونریزی مسلمانان را محکوم و طرفدار اعتدال به دور از افراط‌گرایی هستیم.

بنابر این گزارش حتی اگر سخنان نماینده حماس در تهران و یا پاسخ به ادعاهای رسانه‌های عربی مورد قبول نیافتد می‌توان به سخنان مفتی‌ها تکفیری اشاره کرد که با حمایت از مردم غزه مخالف هستند.


* مفتی تکفیری سلفی مصر: مردم غزه شیعه و متشیع هستند آنها را یاری نکنید

مهمتر از همه آنها جریان داعش است که این گروه در خصوص سوال‌های مطرح شده در رابطه با اینکه چرا داعش با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کند بلکه با ملت عراق و سوریه می‌جنگد، عنوان می‌کند: بهترین پاسخ در قرآن آمده است جایی که خداوند در مورد دشمن نزدیک که همان منافقان هستند صحبت می‌کند و می‌گوید که آنها از کافران خطرناک‌ترند. قدس آزاد نخواهد شد تا زمانی که ما از شر این بت‌ها و خاندان‌ها که کنترل سرنوشت جهان اسلام را به دست گرفته‌اند رها شویم.

یکی از مفتی‌های سلفی نیز که در فیلم زیر می‌توانید سخنان او را بشنوید چنین می‌گوید: اما برای حمایت ارتش از غزه در حقیقت اگر چه اخراج یهودیان(صهیونیست‌ها) از غزه واجب است اما یاری مردم غزه حتما به مسئله پرچم و امیر برمی‌گردد و کسانی که در غزه هستند نه پرچمی دارند و نه امیری بلکه آنها شیعه هستند و از شیعیان تبعیت می‌کنند و شیعه شده‌اند لذا آنها را یاری نکنید آنها موشک‌های کارتونی را علیه یهودیان استفاده می‌کنند تا یهودیان را بترسانند و یهودیان مجبور می‌شوند در ظاهر و در برابر مردم آنها را بزنند ولی در واقع یهودیان جاهایی را می‌زنند که قبلا درباره آنها بین حماس و یهودیان توافق شده است ... این یک توطئه از سوی حماس علیه مردم فلسطین است و می‌خواهند مصر وارد جنگ بی‌حساب و غیرقابل توان شود و این هدف شیعه است.


 دانلود فیلم


نگاهی به دو طرف نشان می‌دهد دو جریان تندرو و تکفیری شیعی و سنی که ادعای دین‌داری دارند و سنگ اسلام اصیل را به سینه می‌زنند چشمان خود را در برابر جنایات در غزه بسته‌اند.

از یک طرف شیعیان تندرو فلسطینی‌های غزه را ناصبی و داعشی و ضدشیعه می‌خوانند و از طرف دیگر تکفیری‌ها و سلفی‌ها اهل غزه را شیعه و متشیع می‌دانند و در این بین مردم غزه زیر صدها گلوله رژیم صهیونیستی قربانی می‌شوند و فجایعی چون فاجعه «الشجاعیه» رخ می‌دهد.

منبع: فارس نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/5/7 :: ساعت 10:12 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 94
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556761
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب