سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر مزار رسول خدا ( ص ) ، هنگام به خاک سپردن او گفت : ] شکیبایى نیکوست جز در از دست دادنت ، و بى تابى ناپسند است مگر بر مردنت . مصیبت تو سترگ است و مصیبتهاى پیش و پس خرد ، نه بزرگ . [نهج البلاغه]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هیچ سازشی با استکبار نخواهیم کرد

هیچ سازشی با استکبار نخواهیم کرد
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27197/smpl.jpg
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازگشت از سفر به مقر سازمان ملل در نیویورک در سال 66، در اولین نماز جمعه ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی، به دیدارشان با امام -ساعتی پیش از آغاز نماز- اشاره کردند و فرمودند «[امام خمینی] به من امر کردند که من به شما پیغام ایشان را برسانم... 
 
فرمودند به مردم بگو که بدانند هیچگونه سازشى ما با استکبار جهانى نخواهیم داشت».


سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این فیلم می‌بینید: 

«یا ایها الذین امنوا هل ادلکم على تجاره تنجیکم من عذاب الیم تؤمنون باللَه و برسوله‌ و تجاهدون فى سبیل اللَه باموالکم و انفسکم ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون» (1) ایمان به خدا، ایمان به پیامبر و مجاهدت با مال و جان، همین کارى که امروز ملت ما دارند مى‌کنند. اگر این کار را کردید «یغفر لکم ذنوبکم و یدخلکم جنات تجرى من تحت الانهار و مساکن طیبه فى جنات عدن ذلک الفوز العظیم» (2) اگر این ایمان و آن مجاهدت بود مغفرت الهى است، وارد شدن در رضوان الهى است، بردن گوى موفقیت بهشت الهى است، و مساکن طیبه‌ى در جنات عدن که در روایت دارد اینها قابل تصور براى بشر نیست، اینها مال شماست. «ذلک الفوز العظیم» این بالاترین پیروزى است، این بهترین بهره‌اى است که انسان مى‌تواند از ایمان به خدا و از مجاهدت در راه خدا ببرد. اما خدا به این اکتفا نمى‌کند، یک پاسخ و یک پاداش دیگرى هم هست که شما آن را دوست دارید. آن چیه؟ «و اخرى تحبونها نصر من اللَه و فتح قریب» (3) نصرت الهى و پیروزى نزدیک، نه پیروزى در دراز مدت، یعنى اگر ایمان به خدا و به رسول خدا داشته باشید و مجاهدت با جان و مال بکنید، خدا وعده‌ى بهشت فقط نمى‌دهد، وعده‌ى قیامت فقط نمى‌دهد، وعده‌ى رضوان فقط نمى‌دهد، بلکه همان عاقبت و فرجامى را که شما به آن عشق مى‌ورزید و آن را دوست مى‌دارید - یعنى نصرت و پیروزى بر دشمن - آن را هم در مدت نزدیکى به شما خواهد نشان داد؛ این وعده‌ى الهى است و بسیار روشن و صریح است. لذا من در استنتاج از این بحث مواضع اصولى ما بر این پایه و بر این امید استوار است. ما شک نداریم که نه فقط در مبارزه‌مان با این دست کوچک حقیر استکبار - یعنى رژیم عراق - پیروز خواهیم شد، بلکه در مبارزه‌ى همه جانبه و بزرگ با استکبار جهانى هم قطعاً پیروزى با ماست. و لذا ما در مقابله‌ى با استکبار جهانى با قدرتمندان هیچگونه از مواضع خودمان اندکى حتى عقب‌نشینى نخواهیم کرد.
من همین حالا خدمت امام بودم - یک ساعت قبل از این - ایشان ضمن این‌که اظهار خشنودى فرمودند از آنچه در این سفر گذشته بود و محتواى این سفر، به من امر کردند که من به شما پیغام ایشان را برسانم، من پیغام امام را - که چند جمله خطاب به نمازگزاران و همه‌ى ملت ایران است - این‌جا نوشتم، فرمودند به مردم بگو که بدانند هیچگونه سازشى ما با استکبار جهانى نخواهیم داشت. [تکبیر نمازگزاران] پیام امام ادامه دارد، توجه کنید. پیام امام ادامه دارد و چند جمله است یقیناً شما مایلید براى هر جمله‌اش تکبیر بگوئید، من خواهش مى‌کنم اجازه بدهید در پایان تکبیر بگوئید. فرمودند هیچ سازشى با استکبار نخواهیم کرد؛ ما بر سر مواضع اصولى خودمان ایستادیم. فرمودند باید متجاوز مجازات و تنبیه بشود، فرمودند جواب شیطنتهاى امریکا را در خلیج‌فارس را هم خواهیم داد، و فرمودند بدانید که ان‌شاءاللَه پیروزى با ماست.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/5/28 :: ساعت 9:22 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 28
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 556612
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب